וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: שרון אברהמי מונה לעוזר המאמן

21.6.2015 / 22:04

מאמנה של אליצור קרית אתא, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה ספורט, חוזר לקבוצה אותה העלה מהליגה הארצית עד לחצי גמר גביע המדינה. בקבוצה ינסו לצרף ישראלי בכיר לסגל

שרון אברהמי מאמן עירוני קרית אתא. ברני ארדוב
חוזר להפועל תל אביב. שרון אברהמי/ברני ארדוב

שרון אברהמי חוזר להפועל תל אביב. מאמנה של אליצור קרית אתא, שאימן את האדומים במשך שנתיים, סגר את תנאיו בתור עוזרו של עודד קטש במועדון וחתם בהפועל. על מועמדותו של אברהמי לתפקיד פורסם לראשונה בוואלה ספורט לפני שבועיים. אברהמי היה מבוקש על ידי עירוני נהריה, אך אי הודאות הכללית ששוררת במועדון לקראת העונה הבאה גרמה למהלך לא לצאת לפועל. בהפועל תל אביב בחרו בו לאחר שניהלו מגעים גם עם ליאור ליובין, ברק פלג ועידן פלדה.

אברהמי בן ה-42 נחשב בשנים האחרונות לאחד המאמנים המובילים בליגה הלאומית, כששנות השיא שלו עד כה היו בהפועל תל אביב, אותה הוביל מהליגה הארצית לגמר הפלייאוף של הלאומית ולחצי גמר גביע המדינה. לפני שהחל לאמן רשם קריירה ארוכה כשחקן ובין היתר שיחק בהפועל גבת, מכבי קרית מוצקין, מכבי חדרה וקרית אתא. במקביל אברהמי מנהל את בית הספר לכדורסל בעמק יזרעאל.

בקבוצה כעת יתפנו לנסות לסגור את הסגל הישראלי לפני שיבחנו את שוק השחקנים הזרים. רביב לימונד, שיחתום על חוזה חדש בתקופה הקרובה, יהונתן שולדבראנד, יחזקאל סקוורר, גולן גוט ותמיר בלאט מחזיקים בחוזה לעונה הבאה כשמתן נאור צפוי לחתום בימים הקרובים על חוזה חדש גם כן. עם זאת, ייתכנו שינויים גם בין השחקנים שמחזיקים בחוזה. בקבוצה מעוניינים לצרף ישראלי בכיר כשבין השמות שעלו נמצאים דגן יבזורי, אלישי כדיר, אייזיק רוזפלט ורוברט רות'בארט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully