וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: עמי נאווי ושרון אברהמי מועמדים לתפקיד עוזר המאמן

8.6.2015 / 20:08

האדומים ינסו להתחזק לקראת העונה הבאה בעוזר מאמן בכיר, שחקן העבר שאימן בעברו במכבי חיפה ומאמן הפועל קרית אתא שכמעט ועלה עם קבוצתו לליגת העל מועמדים. נאור ולימונד צפויים להאריך חוזה בקרוב

שרון אברהמי מאמן עירוני קרית אתא. ברני ארדוב
מועמד להפועל תל אביב. שרון אברהמי/ברני ארדוב

הפועל תל אביב סיימה את העונה לפני כשבועיים עם ההדחה ברבע גמר הפלייאוף נגד הפועל ירושלים, ובימים האלה החלו בקבוצה לעסוק בבניית הסגל לעונה הבאה כשאחד התפקידים שיעברו רענון הוא עמדת עוזר המאמן. גיא קפלן, שהיה עוזר מאמן שני בימיו של ארז אדלשטיין וקודם לתפקיד עוזר המאמן הראשון של עודד קטש העונה, יפנה את מקומו כשבהפועל מעוניינים בעוזר בכיר על הקווים עם ניסיון במעמדים האלה, או לחילופין באימון קבוצה, שיוכל לתת כתף למאמן.

שני מועמדים בכירים שהוזכרו לתפקיד הם עמי נאווי, ששימש העונה כמאמנה של מכבי הוד השרון, ושרון אבהרמי, שכמעט ועלה ליגה עם הפועל קרית אתא. נאווי, שהיה עוזרו של אפי בירנבוים בהפועל תל אביב בעבר, ואימן בליגת העל את מכבי חיפה, שיחק בהפועל תל אביב שלוש שנים והתחבר לקהל של הקבוצה. אברהמי העלה את הפועל מהליגה הארצית ללאומית, ובעונה שלאחר מכן הודח בגמר הפלייאוף של הליגה הלאומית כשבדרך הוא מוביל את הקבוצה לחצי גמר גביע המדינה.

בנוסף בהפועל תל אביב בוחנים את שוק השחקנים על מנת לנסות ולהחתים ישראלי בכיר נוסף לסגל, כדי לעשות את הצעד קדימה שלא הצליחו האדומים לעשות העונה. דגן יבזורי ואלישי כדיר הוזכרו כמועמדים, אך בשלב הזה נמצאים מעל אפשרויות השכר של הקבוצה. שחקן נוסף שהוזכר הוא רוברט רות'בארט, ששיחק תחת קטש בגליל עליון. בקבוצה צפויים להחתים בתקופה הקרובה את מתן נאור לאחר שהקפטן סיים את חוזהו, כשגם רביב לימונד, שמחזיק בחוזה לעונה הבאה, יאריך חוזה לתקופה ארוכה. שחקנים נוספים שימשיכו במדים האדומים ומחזיקים בחוזה הם יהונתן שולדבראנד, יחזקאל סקוורר, ווילי וורקמן ותמיר בלאט. לגבי דוראנד סקוט, שהפועל מחזיקה באופציה לגביו לעונה הבאה, לא התקבלה עדיין החלטה.

ג'קי קרמייקל שחקן מכבי ראשון לציון (אמצע) מול רוברט רות'בארט שחקן עירוני נהריה, קני לאוסון. אודליה מטרי, אתר מכבי ראשון לציון, אתר רשמי
מועמד לאדומים. רוברט רות'בארט בפעולה/אתר רשמי, אודליה מטרי, אתר מכבי ראשון לציון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully