וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 22.6: מנדז'וקיץ' חתם ביובנטוס, רכש נוצץ לאתלטיקו

החלוץ הקרואטי השלים את המעבר מספרד לאיטליה, ויאריאל מכרה את וייטו המוכשר לקולצ'ונרוס תמורת 20 מיליון יורו. סביולה חוזר הביתה, מנצ'סטר יונייטד הגישה הצעה עבור קשר באיירן מינכן. כל העדכונים

קונדוגביה חותם באינטר

* רכש יקר לאתלטיקו מדריד: נשיא ויאריאל הודיע כי מכר את לוסיאנו וייטו, החלוץ הארגנטינאי בן ה-21, לקולצ'ונרוס, שם יתאחד עם דייגו סימאונה שהיה המאמן שהעלה אותה לבוגרים בראסינג קלוב. וייטו כבש בדצמבר האחרון את שער הניצחון של ויאריאל בוויסנטה קלדרון, והנחיל לאתלטיקו הפסד בית ראשון בליגה מאז מאי 2013. הוא נרכש ב-20 מיליון יורו, כשבנוסף שלחה אתלטיקו לוויאריאל את הברזילאי לאו בפטיסטאו.

* זה היה באוויר כבר מספר ימים, אך היום יובנטוס הודיעה רשמית על החתמתו של החלוץ הקרואטי, מריו מנדזוקיץ' בן ה-29, שעבר מאתלטיקו מדריד תמורת 19 מיליון יורו. מנדזוקיץ' שיחק בעונה החולפת בשורות הקולצ'ונרוס, שאליהם הגיע מבאיירן מינכן. הוא כבש 12 שערים ב-28 הופעות בליגה.

* עכשיו זה רשמי וחתום: ז'ופרה קונדוגביה, קשרה של מונאקו בעונה החולפת השלים את מעברו לאינטר וחתם במועדון ממילאנו. עלות כרטיסו: מעל 30 מיליון יורו. לידיעה המלאה.

* סאות'המפטון שאלה את השוער ההולנדי, מרטן סטקלנבוך בן ה-32, שהושאל בעונה האחרונה מפולהאם למונאקו אך שיחק פעם אחת בלבד בליגה הצרפתית.

* פטר ציידלר הקדים את אוסקר גרסיה במרוץ לאימון רד בול זלצבורג. מאמן מכבי תל אביב לשעבר היה המועמד המוביל לתפקיד, אבל בסופו של דבר בחרה אלופת אוסטריה בגרמני בן ה-52, שהפך לראשון בהיסטוריה שמגיע היישר מהליגה השנייה (קבוצת לייפרינג) לזלצבורג.

* צ'יריאקו ספורצה, שחקן העבר של נבחרת שוויץ ואינטר, מונה למאמנה החדש של תון, בה משחק לוטם זינו.

* אחרי קריירה ארוכה של 14 שנה באירופה, חאבייר סביולה חוזר הביתה. "הארנבון" חתם בשורות ריבר פלייט, הקבוצה בה גדל וכיכב בצעירותו.

* חאבייר פינולה, המגן השמאלי הארגנטינאי בן ה-32 של נירנברג, עזב את הקבוצה הגרמנית בה שימש כקפטן אחרי 10 שנים וחזר לארצו כשחתם לעונה ברוסאריו סנטרל.

* שחקן הכנף הצפון אירי, ג'יימס מקלין בן ה-26, השלים את המעבר מקבוצתו בשנתיים האחרון, וויגאן, לשורותיה של ווסט ברומיץ', ששילמה עליו כשני מיליון ליש"ט. מקלין לקח חלק ב-36 משחקים בצ'מפיונשיפ (30 בהרכב) וכבש שישה שערים.

אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
זלצבורג העדיפה אחר על פניו. אוסקר גרסיה/ברני ארדוב

שמועות

* רק לפני מספר ימים הקשר הברזילאי בן ה-35, רונאלדיניו, הודיע על עזיבת קרטרו המקסיקנית, ולא מעט שמועות עולות בנוגע ליעד החדש של הכוכב. נשיא ואשקו דה גאמה, יוריסו מירנדה, טוען שרונאלדיניו קרוב מאוד לסיכום בקבוצה הברזילאית: "אפשר להגיד שהעסקה סגורה ב-90 אחוזים", אמר הנשיא.

* על פי ה"אל מונדו דפורטיבו" אתלטיקו מדריד הציעה לנאפולי 11 מיליון יורו עבור חוסה קאייחון, חלוצה בן ה-28.

* "הגארדיאן" האנגלי מדווח שווסטהאם מוכנה לשלם 14 מיליון ליש"ט עבור דימיטרי פאייה, חלוצה של מארסיי והיא תנסה לשכנע אותו להגיע ללונדון עם שכר של 70 אלף ליש"ט לשבוע.

* ב"בילד" הגרמני מדווחים שארסנל מעוניינת בסוון בנדר, קשרה של בורוסיה דורטמונד.

* האם בסטיאן שווינשטייגר עומד בפני מעבר מפתיע לאנגליה? בממלכה מדווחים על כך שמנצ'סטר יונייטד קרובה להשלים עסקה לרכישתו של קשר באיירן מינכן ונבחרת גרמניה תמורת 7.5 מיליון ליש"ט.

* באיטליה טוענים שמילאן תנסה להחתים את בלס מטוידי, קשר פריס סן ז'רמן ונבחרת צרפת. זאת לאחר שעסקת ז'ופרה קונדוגביה כשלה והשחקן העדיף את אינטר היריבה העירונית.

* אנדראה פירלו יחתום באופן רשמי בקבוצת ניו יורק סיטי מליגת ה-MLS, כך מדווחים היום כלי התקשורת באיטליה.

* בסקיי מדווחים שארסנל סגרה עם צ'לסי את עסקת רכישתו של פטר צ'ך, השוער הצ'כי שהפך לשחקן מחליף בעונה החולפת ומעוניין להישאר בלונדון.

* בנוסף מדווחים בסקיי שהעולה החדשה לפרמיירליג, בורנמות', סיכמה עקרונית עם הבלם הצרפתי בן ה-37 של אברטון, סילבן דיסטין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
בסטיאן שווינשטייגר שחקן באיירן מינכן. AP
בעונה הבאה ביונייטד? שווינשטייגר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully