וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכמה העברת ז'ופרה קונדוגביה לאינטר, צפוי לחתום ביום שני

הקשר האחורי בן ה-22 יעבור ממונאקו תמורת למעלה מ-30 מיליון יורו ויחתום לחמש שנים. הנראזורי גברו על על היריבה העירונית מילאן, שגם חיזרה אחרי הצרפתי הצעיר בלהט

שחקן מונאקו ז'ופרה קונדוגביה. AP
עוד מעבר גדול. קונדוגביה/AP

סוכמה העברתו של ז'ופרה קודוגביה ממונאקו לאינטר. הקבוצה ממילאנו תשלם למעלה מ-30 מיליון יורו והקשר הצרפתי צפוי להרוויח כ-4 מיליון יורו לעונה. אינטר למעשה ניצחה את היריבה העירונית מילאן בקרב על שירותיו של קונדוגביה, אחרי ששתיהן שלחו נציגות לנסיכות כדי לנסות לשכנע אותו ואת ראשי מונאקו.

הקשר האחורי בן ה-22 נחשב מזה שנים ארוכות לאחד מהדברים הבאים בכדורגל הצרפתי. הוא צבר לא פחות מ-57 הופעות בנבחרות הצעירות השונות של צרפת (4 בנבחרת הבוגרת), עבר מלאנס לסביליה כשהיה בן 19, ושנה לאחר מכן נרכש על ידי מונאקו תמורת כ-20 מיליון יורו. סביליה אגב, הרוויחה 16 מיליון יורו אחרי ש-13 חודשים לפני כן שילמה עליו 4 מיליון בלבד.

קונדוגביה הצטיין במדי מונאקו בשנתיים שלו בקבוצה, והיווה חלק אינטגרלי מהמסע האירופי המפתיע שהסתיים עם מקום ברבע גמר ליגת האלופות העונה. היכולת המזהירה שלו גרמה גם לקבוצות הגדולות באנגליה להפנות אליו את תשומת ליבן, אבל המילאנזיות היו הכי רציניות וקונקרטיות. הצרפתי אמור להגיע לבדיקות רפואיות ביום שני ולחתום במדים השחורים-כחולים לחמש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully