וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: אייל שולמן חתם לשנתיים

21.6.2015 / 17:01

אחרי עונה טובה מאוד בעירוני נהריה יעבור הרכז הישראלי (27, 1.92) לקבוצה של אלעד חסין שתחזיק באופציה עליו לעונה שלישית. רוט עדיין בתוכניות, מכירת המנויים לאולם החדש תחל בקרוב

אייל שולמן שחקן עירוני נהריה. מגד גוזני
חיזוק ראשון לחולון. שולמן/מגד גוזני

רכש ראשון להפועל חולון לקראת העונה הקרובה. הקבוצה של אלעד חסין החתימה הבוקר (ראשון) את הרכז אייל שולמן, שהיה מבוקש על ידי מכבי ראשון לציון ומכבי קרית גת. שולמן חתם בחולון על חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה שלישית, כשהמטרה היא לנסות וליצור המשכיות בקבוצה הסגולה. מי שעשוי לחבור לשולמן בקו האחורי של חולון הוא מורן רוט, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה ספורט, או גוני יזרעאלי, שעשוי להמשיך לעונה שלישית ברציפות בקבוצה.

שולמן (27, 1.92) גדל במחלקת הנוער של הפועל גבעתיים ואת טבילת האש שלו בליגת העל עשה במכבי ראשון לציון בעונת 2010/11 אחרי מספר עונות מוצלחות בליגה הלאומית. אחרי שנתיים במדים הכתומים עבר לברק נתניה ורשם עונה ראשונה מוצלחת עם 7.4 נקודות ו-3.6 אסיסטים בממוצע למשחק. אחרי שנתיים בנתניה עבר לעירוני נהריה, שם חזר לשתף פעולה עם רועי חגאי שהביא אותו לראשון לציון, והגארד לא אכזב עם 9.7 נקודות, 4.7 אסיסטים ו-2.2 ריבאונדים בממוצע.

שאלה נוספת שעולה בחולון בימים האחרונים היא המשך דרכו של אייזיק רוזפלט שחתם בקיץ שעבר על חוזה חדש, ומחזיק בחוזה לעוד שנתיים. שמו של רוזפלט עולה בתקופה האחרונה כאפשרות חיזוק של הפועל ירושלים והפועל תל אביב, כשגורמים בחולון אמרו היום כי אם השחקן יבקש לעזוב, הקבוצה שתקלוט אותו תצטרך לשלם פיצוי כספי לא מבוטל.

בשבוע החולף ביקרו כמה מאות מאוהדי חולון שמחזיקים במנוי מהעונה החולפת באולם החדש, ושריינו לעצמם את הכסא בו ירצו לשבת לקראת העונה הבאה. בקבוצה פתחו אתר חדש שיעזור במכירת המנויים, והתקווה היא להגיע לכ-3,000 מנויים לקראת העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully