וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן רוט מועמד לחזור להפועל חולון

7.6.2015 / 12:22

קדנציה שלישית בחולוניה? הרכז (32, 1.82) שסיים את חוזהו במכבי חיפה, עשוי לחזור למדים הסגולים. עתידו של שלומי הרוש לא ברור. נפתחה מכירת המנויים לעונה הבאה באולם החדש

מורן רוט שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
חוזר? רוט/ברני ארדוב

הפועל חולון קיבלה בסוף השבוע בשורה משמחת מכיוון הספונסר שלמה אייזיק מחברת UNET, שהודיע שהוא ימשיך לעונה נוספת. אייזיק אמר במהלך העונה שייתכן שהוא יעזוב כי מאוכזב ממספר דברים שקשורים לליגה, ביניהם נושא השיפוט, אך לפי אנשי הקבוצה, הרצון שלו להיכנס לאולם החדש ולהעמיד קבוצה טובה בעידן החדש של הסגולים גבר על כך.

אחת המטרות העיקריות של חולון לקראת העונה הבאה תהיה למכור כמות גדולה של מנויים, כשהמטרה היא להגיע ל-3,000. בקבוצה מעוניינים להביא ישראלי בכיר שאתו יוכלו לעמוד במשימה הזאת. הבוצה כבר החלה למכור מנויים במכירה מוקדמת במחירים למבוגרים שנעים בין 600 ל-1,100 שקלים.

אחד השמות שעלו בימים האחרונים הוא מורן רוט (32, 1.82), ששיחק בקבוצה בשתי קדנציות שונות, ולא התקבל בעין יפה כשחזר לאולם לאחר מכן. רוט סיים חוזה במכבי חיפה, אליה הגיע במהלך העונה מעירוני נס ציונה, והירוקים לא פסלו את אפשרות השארתו לעונה נוספת. מספר קבוצות נוספות הוזכרו כמועמדים לקלוט את רוט, ביניהן גם בני הרצליה.

הסגל של חולון יעבור ריענון רציני, כשאייזיק רוזפלט ואלון ספיר הם היחידים שבטוצ יישארו. נאור שרון כנראה יחזור אחרי שנת השאלה באליצור יבנה ועתידו של שון דניאל שמחזיק בחוזה עם אופציית יציאה, לא ברור. אחת השאלות המרכזיות בקיץ הנוכחי תהיה המשך דרכו של שלומי הרוש שסיים חוזה בן שלוש שנים. בחולון הציעו חוזה להרוש עוד במהלך העונה, אך השחקן דחה את ההצעה, כששתיים מהקבוצות שמעוניינות בשירותיו הן הפועל אילת ומכבי חיפה. למרות זאת, בקבוצה לא פסלו את הישארותו בסופו של דבר. לגבי גוני יזרעאלי ייתכן שהוא ימשיך גם כן במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully