וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי חגאי לא ימשיך בנהריה, שרון אברהמי מועמד מוביל להחליפו

המאמן, שהשאיר את הסגולים בליגת העל, סירב לחוזה החדש שהוצע לו ועוזב אחרי שתי עונות במטרה למצוא אתגר חדש. מאמן קרית אתא בעונה החולפת מועמד מוביל להחליפו בתפקיד

רועי חגאי מאמן עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
עוזב אחרי שנתיים מוצלחות. חגאי/אדריאן הרבשטיין

רועי חגאי לא ימשיך בעירוני נהריה. כך נודע הבוקר (ראשון) באופן רשמי. המאמן, שהעלה את הסגולים לליגת העל לפני שתי עונות והשאיר אותה בליגה הבכירה בעונה החולפת למרות התקציב הנמוך יחסית של הקבוצה, החליט שלא להיעתר להצעת ההנהלה להארכת חוזהו, מתוך מטרה למצוא אתגר חדש. העזיבה של חגאי הייתה באוויר זמן מה. אמש נערך ניסיון אחרון של נהריה להשאירו בקבוצה, אבל חגאי, כאמור, סירב.

המועמד המוביל להחליפו הוא מאמן אליצור קרית אתא בעונה החולפת, שרון אברהמי, שעל מועמדותו פורסם כבר בחודש שעבר. אברהמי בן ה-42 נחשב בשנים האחרונות לאחד המאמנים המובילים בליגה הלאומית, כששנות השיא שלו עד כה היו בהפועל תל אביב, אותה הוביל מהליגה הארצית לגמר הפלייאוף של הלאומית. לפני שהחל לאמן רשם קריירה ארוכה כשחקן ובין היתר שיחק בהפועל גבת, מכבי קרית מוצקין, מכבי חדרה וקרית אתא. במקביל אברהמי מנהל את בית הספר לכדורסל בעמק יזרעאל.

"אני מודה להנהלת עירוני נהריה על שנתיים מוצלחות בהם עמדנו במטרות שהציבו לי ויותר", אמר חגאי בתגובה לידיעה, "כרגע אני מרגיש שאני מוכן לאתגר חדש ומאחל לעירוני נהריה המון הצלחה". גם בנהריה בירכו את המאמן: "מועדון הכדורסל עירוני נהריה מבקש להודות למאמן רועי חגאי על שתי עונות, בהן אימן את הקבוצה וזכה עימה להישגים.כמו כן הנהלת המועדון מכבדת את החלטתו של המאמן רועי חגאי שלא להמשיך עונה שלישית במועדון ומאחלת לו הצלחה בהמשך דרכו".

שרון אברהמי מאמן עירוני קרית אתא. ברני ארדוב
ישתדרג לליגת העל? אברהמי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully