וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: שרון אברהמי מועמד לאמן את הקבוצה בעונה הבאה

המאמן שהוביל את קרית אתא לגמר הליגה הלאומית עשוי להשתדרג ולעלות לליגת העל אם בנהריה לא יגיעו לסיכום על המשך דרכו של רועי חגאי. פסימיות בנוגע לאפשרות להשאיר את רות'בארט

one

עירוני נהריה היא אחת מארבע קבוצות שסיימו את העונה באופן רשמי בשבוע שעבר, ובקבוצה מעין שרה מנסים להתחיל להתכונן לקראת העונה הבאה. אחת השאלות הראשונות שעולות אצל העשירית בטבלה היא זהות המאמן שידריך את הסגולים. בנהריה ישבו עוד לפני סיום העונה עם המאמן בשנתיים האחרונות רועי חגאי והציעו לו להמשיך, אך הצדדים לא הגיעו לכדי הסכמות, ועדיין נמצאים בקשר רציף. עם זאת, בחגאי התעניינו מספר קבוצות נוספות בליגת העל, ועדיין לא ידוע האם בסופו של דבר ימשיך בצפון.

מי שנחשב למועמד מוביל להחליף את חגאי הוא שרון אברהמי, מאמנה של אליצור קרית אתא שמשחקת בימים אלו בגמר הפלייאוף של הליגה הלאומית. אברהמי בן ה-42 נחשב בשנים האחרונות לאחד המאמנים המובילים בליגה הלאומית, כששנות השיא שלו עד כה היו בהפועל תל אביב, אותה הוביל מהליגה הארצית לגמר הפלייאוף של הלאומית. לפני שהחל לאמן רשם קריירה ארוכה כשחקן ובין היתר שיחק בהפועל גבת, מכבי קרית מוצקין, מכבי חדרה וקרית אתא. במקביל אברהמי מנהל את בית הספר לכדורסל בעמק יזרעאל.

בנהריה מאוד מעוניינים להמשיך עם כמה שיותר משחקני העונה שעברה, שהוליכו את הקבוצה למקום עשירי מכובד לאחר פתיחה לא קלה ובמיוחד כשסומנו כמועמדת המובילה לרדת לליגה הלאומית. בין השחקנים שמועמדים להשאר לעונה נוספת נמצאים אייל שולמן, ערן אסנטי, אופיר הובר ועידו סטולרו, בנוסף לשחקנים הצעירים. בקבוצה מעריכים כי יהיה קשה מאוד להשאיר את רוברט רות'בארט שמבוקש בלא מעט מועדונים. בגזרת הזרים ג'ון וויליאמסון מועמד להמשיך, כשמארק ליונס צפוי להשתדרג בשכר ויעבור לקבוצה אחרת.

מאמן הפועל תל אביב שרון אברהמי. ברני ארדוב
יעלה לליגת העל? אברהמי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully