וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "אנחנו משחקים לאט, לא יודע למה. חבל שהשעו את ניימאר"

הפרעוש אכזב במשחקו ה-100 במדים הלאומיים, אבל ארגנטינה עלתה לרבע הגמר מהמקום הראשון בבית. טאטה מרטינו: "אנחנו לא יעילים". בראון הג'מייקני צילם סלפי עם מסי והפך לכוכב רשת

ליאו מסי שחקן נבחרת ארגנטינה בתחרות קופה אמריקה. AP
מרטינו: "אנחנו לא יעילים"/AP

ארגנטינה סיימה בראשות בית ב' של הקופה האמריקה אחרי ניצחון 0:1 על ג'מייקה, אבל הציגה יכולת פושרת מאוד, שהותירה את אנשי הנבחרת מאוכזבים לקראת רבע הגמר ביום שישי הקרוב.

"אנחנו לא יעילים", התלונן המאמן טאטה מרטינו, "העובדה שלא הרגנו את המשחק, יחד עם הכושר הגופני הלקוי שלנו לקראת הסיום, מעוררת אי נוחות. המחצית השניה הייתה משעממת".

למרות הרמה המאכזבת, זו הייתה הפעם השישית בשבעת הטורנירים הגדולים האחרונים שארגנטינה מסיימת כראש בית. ברבע הגמר היא תפגוש את אקוודור או את ונצואלה, אם האחרונה לא תפסיד בהפרש של שני שערים ויותר לברזיל. אם הברזילאים ינצחו, הם עשויים לפגוש את ארגנטינה בחצי הגמר.

שחקן נבחרת ארגנטינה במשחק קופה אמריקה נגד ג'מייקה עושה סלפי. רויטרס
בראון בדרך לשבור את הרשת/רויטרס

ליאו מסי לא כבש במשחקו ה-100 במדי האלביסלסטה, ונראה עייף מאוד. רגעי השיא שלו היו כשנאלץ להחליף חולצות עם שחקני היריבה במחצית, ונגרר לסלפי בסיום עם דשורן בראון.

"במחצית השניה הורדנו קצב", הודה הפרעוש, "שיחקנו לאט. אני לא יודע למה, אבל זו האמת, כך זה היה גם מול פראגוואי. אני מקווה שבמשחקים הבאים נדע לתרגם את המצבים שלנו לכיבוש שערים".

מסי סירב להתייחס ישירות לתקרית שגרמה להרחקתו של חברו לברצלונה, ניימאר, מארבעה משחקים וסיימה עבורו את הטורניר. "אני חבר של ניימאר, הלוואי שהוא היה יכול להשתתף בטורניר עד לסיומו. חבל שהשעו שחקן ברמתו".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הג'מייקים סיימו כנבחרת הראשונה מאז אקוודור ב-1939 שמפסידה את שלושת משחקי הבכורה שלה בטורניר, והשלישית בהיסטוריה בסך הכל. למרות זאת, מאזן שערים שלהם הסתכם ב-3:0 מינימלי, והמאמן ווינפרד שפר עוזב את צ'ילה עם ראש מורם.

"אני גאה מאוד בקבוצה שלי", אמר הגרמני, "דיברנו במחצית, השחקנים היו לחוצים בתחילה כי הם התמודדו עם ליאו מסי, אנחל די מריה וכל השחקנים האלה, אבל אז הם הבינו שהם יכולים לשחק, הם יכולים לצאת להתקפות ולשחק בלי פחד. היינו יותר אגרסיביים, ואני מקווה שג'מייקה גאה בנבחרת שלה. מסי הוא השחקן הטוב בעולם, אבל די מריה היה איש המשחק, וזה אומר שהצלחנו לעצור את מסי".

ליאו מסי שחקן נבחרת ארגנטינה בתחרות קופה אמריקה נגד ג'מייקה. AP
"אני לא יודע למה שיחקנו לאט". מסי מחליף/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully