וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה : 0:1 דחוק לארגנטינה על ג'מייקה, אורוגוואי מול צ'ילה ברבע

ליאונל מסי לא כבש בהופעה ה-100 ונבחרתו נלחצה לשערה בסיום, אך היגואין (11) סידר ניצחון שהציב אותה בראש בית ב'. אורוגוואי סיימה ב-1:1 מול פרגוואי ותפגוש את המארחת ברבע הגמר

גונסאלו היגואין ארגנטינה עם ליאו מסי. AP
עשה את ההבדל. גונסאלו היגואין עם ליאונל מסי/AP

אחרי העפלתן של צ'ילה ובוליביה לרבע גמר קופה אמריקה 2015, המחזור השלישי והאחרון בשלב הבתים נמשך הלילה (בין שבת לראשון) עם בית ב'. במשחק הראשון אורוגוואי האלופה סיימה ב-1:1 מול פרגוואי והבטיחה מקום ברבע הגמר, שם תפגוש את צ'ילה. ארגנטינה סיימה בראש בית ב' עם 0:1 דחוק על ג'מייקה שנפרדה מהטורניר, ועוד עשויה לפגוש את ברזיל בשלב הבא.

תמונת רבעי הגמר כרגע:

צ'ילה - אורוגוואי
בוליביה - סגנית בית ג'
ארגנטינה - השלישית בבית ג' או אקוודור
מנצחת בית ג' - פרגוואי

גונסאלו היגואין שחקן נבחרת ארגנטינה. AP
ממוצע של שער בכל שני משחקים בנבחרת. גונסאלו היגואין/AP

ארגנטינה - ג'מייקה 0:1

זה שוב לא היה מרשים במיוחד, לרגעים אפילו היה מלחיץ עבור טאטה מרטינו המורחק שצפה מהיציע, אבל ארגנטינה עשתה את שלה, בקושי, וסיימה בראש בית ב' בזכות 0:1 נוסף. ליאונל מסי, שארבעה ימים לפני יום הולדתו ה-28 ציין את הופעתו ה-100 במדי האלביסלסטה והצטרף למועדון האקסקלוסיבי שכולל את חאבייר סאנטי, רוברטו אז'אלה, חאבייר מסצ'ראנו ודייגו סימאונה, לא הצליח למצוא את הרשת ונותר עם שער אחד (בפנדל) בשני הטורנירים היבשתיים האחרונים.

מי שעשה את העבודה עבור ארגנטינה הוא גונסאלו היגואין, שהחליף בהרכב את סרחיו אגוארו הפצוע. בדקה ה-11 קיבל חלוצה של נאפולי כדור ברחבה מאנחל די מריה, הסתובב על שני שומרים ובעט באלגנטיות אל הרשת. תחילתה של הצגה? ממש לא. בחלוף 11 דקות הקפיץ כדור למשקוף ובמחצית השנייה גם די מריה הרעיד את הקורה העליונה, אך פרט לכך ארגנטינה לא הגיעה ליותר מדי מצבים ולקראת הסיום אף נלחצה לשערה. ג'מייקה, בהופעת הבכורה שלה כאורחת בקופה אמריקה, נפרדה ללא שערים וללא נקודות, אבל גם ללא תבוסות - עם שלושה הפסדים של 1:0. ארגנטינה תמתין להכרעות בבית ג' כדי לדעת את מי תפגוש בשלב הבא. האם זו תהיה ברזיל?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מרקוס קאסרס שחקן פראגוואי מול אדינסון קבאני שחקן אורוגוואי. AP
עדיין מחפש את הרשת בטורניר. אדינסון קבאני/AP

אורוגוואי - פרגוואי 1:1

לפני ארבע שנים ניצחה אורוגוואי את פראגוואי 0:3 בגמר הקופה בארגטינה. הלילה, ללא לואיס סוארס ודייגו פורלאן שכבשו את השערים באותו משחק וגם ללא הקפטן דייגו גודין המושעה, אורגוואי האלופה אמנם סיימה בתיקו שהעלה אותה לרבע הגמר בזכות העובדה שיש לה מאזן טוב יותר מאקוודור השלישית בבית א', אך סידר לה מפגש מול צ'ילה המארחת החזקה ברבע הגמר. פרגוואי נותרה במקום השני ותפגוש בשלב הבא את מנצחת בית ג'.

אורוגוואי פתחה טוב יותר ובדקה ה-29 היא תרגמה את היתרון האיכותי שלה ליתרון על לוח התוצאות. חוסה חימנס, בלמה הצעיר של אתלטיקו מדריד, התרומם לכדור קרן מעל פאולו דה סילבה ונגח בעוצמה לפינה ופנימה. דקה לפני ההפסקה פרגוואי הצליחה להשיג את השוויון עם שחזור מדויק של השער הראשון. בניטס הרים כדור קרן מצד ימין ולוקאס באריוס, חלוץ הרכש החדש של פלמייראס, נגח מקרוב לרשת של פרננדו מוסלרה כדי להשוות לפני המחצית. במחצית השנייה שתי הנבחרות שיחקו בעיקר כדי לא להפסיד, אך התיקו הזה שירת בעיקר את פרגוואי.

לוקאס באריוס שחקן נבחרת פראגוואי. AP
שער יקר מפז. לוקאס באריוס חוגג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully