וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל בדיכאון: "ניימאר חש עצבות גדולה, זה קשה לו"

הבלם מירנדה התייחס למצבו של הקפטן, שהורחק עד סיום קופה אמריקה 2015. דונגה: "הוא שחקן גדול ולכן גם העונש גדול". וגם: מדוע ניימאר עלה עצבני למשחק ומה בדיוק אמר לשופט?

ניימאר באימון נבחרת ברזיל. AP
הקללה הבוטה עלתה ביוקר. ניימאר/AP

ברזיל עדיין לא נרגעת מהרחקתו של ניימאר מקופה אמריקה 2015. קפטן הסלסאו והכוכב הבלתי מעורער בסגל של דונגה, הורחק בתוספת הזמן במשחק מול קולומביה וראה את עונשו צומח לארבעה משחקים לאחר דיון בוועדת המשמעת של ההתאחדות הדרום אמריקאית. הוועדה הבינה מהשופט הצ'יליאני אנריקה אוסס כי ניימאר חיכה לו במנהרה בדרך לחדרי ההלבשה ואמר לו: "אתה מנסה להתפרסם על חשבוני, בן זונה".

ניימאר מחוץ לקופה אמריקה: הורחק מארבעה משחקים

ניימאר, נבחרת ברזיל, מורחק מול נבחרת קולומביה. AP
עלה עצבני בגלל הזימון שקיבלה אמו? ניימאר בתקרית מול קולומביה/AP

בנוסף, בברזיל מציינים כי נציגם בוועדה לא הורשה להשתתף בהצבעה ואילו הנציג הארגנטינאי דרש כי ניימאר יורחק מחמישה משחקים. נציגי אורוגוואי וקולומביה הגיעו לסיכום עמו על הרחקה לארבעה משחקים, ובברזיל סברו כי נעשתה קואליציה של היריבות נגדם.

בינתיים, יש הטוענים כי ניימאר עלה למשחק עצבני ממילא, בגלל סיבה אחרת לגמרי. לא השופט, לא חואן סוניגה, לא פאבלו ארמרו ולא קרלוס באקה היו אלה שהוציאו אותו מאיזון. כמה שעות לפני המשחק מול קולומביה, נודע לניימאר כי אמו זומנה להעיד בהליך המשפטי הנוגע לעסקת העברתו המפוקפקת מסנטוס לברצלונה. השחקן כמובן קרוב מאוד לאמו וחש תסכול מכך שהיא תועמד בסיטואציה שכזו בבית המשפט.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
דונגה מאמן נבחרת ברזיל. AP
"לא רוצים ילדים, רוצים גברים". דונגה/AP

המאמן המאוכזב דונגה אמר במסיבת העיתונאים לקראת ונצואלה: "ניימאר הוא דמות מפורסמת בכדורגל העולמי שכולם אוהבים ורוצים לראות על המגרש. בגלל שהוא כזה גדול, גם העונש שלו גדול. שחקנים כמוהו וכמו סאנצ'ס, מסי ודי מריה צריכים לקבל הגנה מהשופטים. זה מצער, אבל עכשיו אנחנו צריכים להתמודד עם הסיטואציה ולמצוא פתרונות לשחק בלעדיו".

דונגה הבהיר כי ברזיל הגישה ערעור, אך הדגיש: "אנחנו לא רוצים טובות אלא רק מבקשים החלטה הוגנת. תמיד מבצעים על ניימאר הרבה עבירות. בעטו בו 20 פעם נגד קולומביה. אוקיי, הוא טעה, אבל אם כל אחד מקבל עונש כזה, כולנו היינו יושבים בבית עכשיו. כולם מבקרים אותו כי הוא השחקן הטוב ביותר של ברזיל היום. כך היה גם עם פלה ומראדונה בעבר. אם יישאר איתנו? זה תלוי בו, כל עוד לא יקרין עצבות על הקבוצה. אנחנו לא רוצים ילדים, אנחנו רוצים גברים".

הבלם מירנדה, שישב לצד מאמנו במסיבת העיתונאים, נשאל לגבי מצבו של ניימאר והשיב: "הוא חש עצבות גדולה בתוך תוכו. זה קשה לו. לגבי סרט הקפטן, אין לי אובססיה מיוחדת. אם אקבל את הסמכות, אדאג להיות אחראי. קפטן צריך להראות מנהיגות על המגרש ומחוצה לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully