וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה קשה לברזיל: ניימאר הורחק מ-4 משחקים ולא ישחק עוד בקופה אמריקה

כוכב הסלסאו, שראה כרטיס אדום לאחר שהשתולל בסיום המשחק מול קולומביה, ספג עונש קשה מאוד מוועדת המשמעת של הטורניר. ברזיל מתכוונת לערער. באקה הורחק משני משחקים

חאמס רודריגס שחקן נבחרת קולומביה (שמאל) עם ניימאר שחקן נבחרת ברזיל. AP
עם חאמס רודריגס בסיום. ניימאר/AP

נבחרת ברזיל הסתבכה מאוד בעקבות ההפסד 1:0 לנבחרת קולומביה בשלב הבתים של הקופה אמריקה. הסלסאו עם שלוש נקודות בבית, בדיוק כמו יתר שלוש הנבחרות, והמחזור האחרון בשלב המוקדם יכריע את זהות העולות לשלב הבא. גם אם הסלסאו יצלחו את המשימה (יפגשו את ונצואלה בלילה שבין ראשון לשני), הם ייאלצו להסתדר בהמשך הטורניר ללא הכוכב הגדול ביותר שלהם, ניימאר, שספג עונש קשה מאוד מוועדת המשמעת של הטורניר, שהחליטה להשעותו מארבעה משחקים, והוא למעשה לא ישחק עוד בקופה אמריקה.

כזכור, לאחר שריקת הסיום בהפסד לקולומביה, ניימאר התפרע, בעט כדור לעברו של שחקן יריב וספג כרטיס אדום. לאחר מכן, הוא ניסה לנגוח בשחקן יריב אחר שהתעמת איתו. הוא הורחק אוטומטית ממשחק אחד וספג הרחקה לשלושה משחקים נוספים אחרי שהוועדה צפתה באירועים והחליטה להענישו בחומרה. יש לציין שלברזיל אפשרות לערער על העונש. מנגד, חלוץ קולומביה, קרלוס באקה שראה אף הוא כרטיס אדום, הורחק משני משחקים. שני השחקנים אף נקנסו.

ניימאר, נבחרת ברזיל. AP
ברזיל תסתדר בלעדיו? ניימאר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully