וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון בית"ר ירושלים פוצץ, קלאודמיר: "אני נשאר"

18.6.2015 / 18:38

שבועיים לפני המשחק הראשון באירופה, כ-1,500 אוהדים הגיעו לבית וגן, השליכו רימוני עשן, פוצצו את האימון והניפו על הכתפיים את דובב גבאי, קלאודמיר ונס זמיר. הקשר הברזילאי: "סידרתי את העניינים עם הבוס". לירוי צעירי סיכם

קובי אליהו

פחות משלושה שבועות לאחר סיום העונה שעברה, בית"ר ירושלים היא הקבוצה הראשונה שפתחה את אימוניה לקראת עונת 2015/16. הסגל של המאמן החדש סלובודן דראפיץ' התכנס אחר הצהריים (חמישי) לראשונה בבית וגן, ופתח את ההכנות למוקדמות הליגה האירופית, שיחלו ביום חמישי בעוד שבועיים.

האוהדים, כצפוי, הגיעו בהמוניהם למתחם, כשכ-1,000 איש הטריחו את עצמם כדי לחגוג עם השחקנים ולעצור את האימון. הם השליכו רימוני עשן, והניפו את השחקנים על הידיים.

אימון הפתיחה של בית"ר ירושלים. קובי אליהו
הגיעו בהמוניהם. אוהדי בית"ר ירושלים/קובי אליהו

18:45: קלאודמיר: "אני נשאר בבית"ר. דיברתי עם הבוס וסידרנו את העניינים. זה מה שרציתי, טוב לי כאן ואני נהנה. זה הדבר הכי חשוב. האוהדים זו הסיבה העיקרית שבאתי לכאן, זה לא מפתיע אותי".

18:40: לירוי צעירי יחל להתאמן רק אחרי הבדיקות הרפואיות ולכן הוא נעדר מהאימון.

18:32: דובב גבאי, שחקן הרכש של בית"ר ירושלים, מונף גם הוא על ידי האוהדים שמקללים את הפועל באר שבע.

שחקני בית"ר ירושלים מונפים. קובי אליהו
ההנפה השנתית/קובי אליהו

18:30: האוהדים מעודדים את אופיר קריאף וססאר ארסו, שלא נמצאים כמובן עם יתר חבריהם. על הכתפיים הניפו האוהדים את דובב גבאי, קלאודמיר ונס זמיר.

18:25: השחקנים הורידו את החולצות וחזרו לחדר ההלבשה.

18:20: כ-1,500 איש הגיעו לאימון הפתיחה, והשליכו רימוני עשן על הדשא.

18:15: לאחר צעדה בת כמה מאות מטרים של כ-500 מאוהדי הקבוצה לעבר המתחם בבית וגן, הם פרצו למגרש וקטעו את האימון.

אימון הפתיחה של בית"ר ירושלים. קובי אליהו
תמרות עשן, בינתיים בלי דם ואש/קובי אליהו

מפאת קוצר הזמן עד לפתיחת העונה, ההכנות של בית"ר צפויות להיות מצומצמות. לקבוצה לא מתוכנן מחנה אימונים בחו"ל, ונכון להיום אין לה משחקי אימון על הפרק. הבוקר ביטלה הפועל באר שבע משחק אימון שנקבע בין השתיים לשבוע הבא.

בית"ר התחזקה עד כה בפגרה בדובב גבאי מהפועל באר שבע, בקשר נס זמיר מבני יהודה, באורי מגבו שהגיע עם דראפיץ' מבית"ר תל אביב/רמלה ובלירוי צעירי, בעונה החולפת בהפועל פתח תקוה, שהצטרף רשמית היום. המועד האחרון לרישום שחקנים לסיבוב הראשון באירופה הוא יום שני הקרוב, אז גם תיקבע היריבה הראשונה של בית"ר מחו"ל לראשונה זה שבע שנים.

הקיץ של בית"ר התאפיין עד כה באי ודאות, לאחר שהבעלים אלי טביב הודיע בשבוע שעבר כי הוא מעמיד את המועדון למכירה. השבוע הופחת עונשו של טביב בפרשת הכאת הצעיר לארבעה חודשי עבודות שירות. שחקנים רבים ששיחקו בקבוצה בעונה החולפת נמצאים באי ודאות לגבי עתידם, כשהמגעים עם ססאר ארסו, אופיר קריאף וחנן ממן, בין היתר, תקועים. נראה כי לאחר צירופו של צעירי, רק אחד מבין קריאף וממן יישאר גם בעונה הבאה.

עוד באותו נושא

עונשו של אלי טביב הומתק: ירצה ארבעה חודשי עבודות שירות

לכתבה המלאה
אימון הפתיחה של בית"ר ירושלים. קובי אליהו
גם לה פמיליה היו שם/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully