וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב הודיע: "אעזוב כשיגיע האדם הראוי להחזיק בבית"ר"

11.6.2015 / 16:30

הבעלים של בית"ר ירושלים רוצה לצאת מהכדורגל: "אני נענה לבקשת משפחתי, המועדון על המדף. אמסור את הקבוצה רק אחרי שעתידה יובטח, ולא לחבורת האופורטוניסטים החפצה לעשוק את בית"ר"

הבעלים של בית"ר ירושלים אלי טביב. יוסי ציפקיס
"אני אומר באחריות: לא היה ניסיון רכישה של האחים לוי". טביב/יוסי ציפקיס

אלי טביב פיזר היום (חמישי) את הערפל סביב עתידו בבית"ר ירושלים כשהודיע במסיבת עיתונאים שקיים באולמי ה-View כי בכוונתו לעזוב את הקבוצה, ברגע שיגיע האיש המתאים להעביר אותה אליו.

אמש ערך טביב סבב פגישות עם הצוות המקצועי ועם סוכנים במטרה להתחיל ולעצב את הסגל לקראת פתיחת האימונים ביום ראשון הקרוב, כשעד אשר לא יגיע בעלים ראוי הוא יישאר במועדון.

עידן ורד שנחת הבוקר בארץ והתקבל על ידי כ-20 אוהדי בית"ר אמר: "רק עכשיו חזרתי מחופשה וצריך לבדוק הכל. אני אשב עם אלי טביב ונראה מה קורה. השאיפה היא לשחק חו"ל אבל הכל פתוח".

טביב אמר בפתח דבריו: "ברצוני לשים סוף ברור לחרושת השמועות סביבי וסביב עתידה של בית"ר. למען הסר ספק, בית"ר חשובה לי מאוד. לא סוד שאני ובני משפחתי עברנו תקופה קשה מאוד, שאני לא מאחל לאף אדם לעבור. הגיעו מים עד נפש מבחינת בני משפחתי. אני משוכנע שכל אדם במקומי היה נס על נפשו ולא מתעסק במצבו של המועדון. אני נתון ללחצים אדירים מצד בני משפחתי לעזוב את עולם הכדורגל. ברצוני למלא את רצון משפחתי, אך לא לעשות זאת ברגע אחד ולנטוש את בית"ר ירושלים.

אלי טביב הבעלים של בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
נענה לבקשת המשפחה. אלי טביב/יוסי ציפקיס
"אעזוב כשאמצא את האדם או הגוף הראוי ביותר להחזיק במועדון. בימים אלו בית"ר נמצאת על המדף כלשון העולם עסקי. כל זאת כשבמקביל אני והצוות המקצועי של המועדון לעונה הבאה"

"הגעתי לכדורגל ולבית"ר מתוך אהבה ורצון אמיתי להשקיע ולהחזיר את בית"ר לקדמת הבמה, מה שלשמחתי אכן קרה בתקופה הקצרה שאני משמש בעלים של המועדון האדיר הזה. אעזוב כשאמצא את האדם או הגוף הראוי ביותר להחזיק במועדון. בימים אלו בית"ר נמצאת על המדף כלשון העולם עסקי. כל זאת כשבמקביל אני והצוות המקצועי של המועדון שוקדים ימים כלילות על מנת להכין את המועדון באופן הראוי ביותר למשימות העומדות בפנינו בעונה הבאה. בית"ר חוזרת בפעם הראשונה אחרי שבע שנים לשחק באירופה. ישנה התעסקות מצד כלי התקשורת וגורמים אינטרסטנטים המבקשים להציג אותי כחסר אחריות. לא כך כלל וכלל. בית"ר לא תישאר יתומה וערומה, אשאר במועדון עד שיגיע האדם הנכון.

"מתוך תחושת שליחות ואחריות ציבורית וקהילתית כלפי כל מי שבית"ר יקרה וחשובה לו, פניתי לראש עיריית ירושלים ושטחתי את התמונה כפי שהיא במציאות, בבקשה לעזרה. בפגישתנו האחרונה עלתה אפשרות לנסות ולמצוא אדם או כמה שינסו לקחת על עצמם את המועדון וינסו להעמיד תקציב ראוי. לא שיערתי שהתוצאה תהיה ספין תקשורתי שיציג אותי כאחד המנסה להיאחז בקרנות המזבח, או גרוע מכך כתאב בצע שלא אכפת לו מה קורה במועדון.

"האחים לוי הניחו הצעה לרכישת המועדון, הם אותם האנשים שכבר החזיקו בעבר בבעלות על בית"ר, הביאו את המועדון לשוקת שבורה מבחינה כלכלית וגירעון עמוק של 30 מיליון שקלים. קיבלתי חובות של 20 מיליון שקלים, תוך ניהול שפוי צמצמתי ל-6 מיליון שקלים בלבד תוך השקעה מכיסי. אותם רוכשים לכאורה הלינו את שכרם של עובדים במשך ארבעה חודשים, רק הגעתו של ארקדי הצילה את בית"ר מקריסה כלכלית טוטאלית ונזק בלתי הפיך של הליכה לפירוק. להחזיר למועדון אנשים שרק לפני שנתיים הטיל ראש העירייה וטו על האפשרות שיחזרו לשמש ראשי המועדון זו אכפתיות? לא ולא. לא זו ואף זו, אותם בעלי בית הטוענים שטובת בית"ר עומדת לנגד עיניהם גבו שכירות לא פרופורציונלית על השימוש במתחם האימונים בבית וגן. המנהל עצר את התשלום המטורף הזה. זו אהבת בית"ר? אלה אנשים שאוהבים את המועדון? אם הם אוהבים את בית"ר וכוונותיהם טהורות, יכול להיות שנציגם מאיר פניג'ל יכפיש את שמי?".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הבעלים של בית"ר ירושלים אלי טביב. יוסי ציפקיס
"לא אזניח את הקבוצה". אלי טביב/יוסי ציפקיס
" אמסור את בית"ר ירושלים בחפץ לב, רק אחרי שאדע כי עתידה מובטח ברצון אמיתי להשקיע ולהשאיר את בית"ר בצמרת הכדורגל הישראלי, לא כמו חבורת האופורטוניסטים החפצה לעשוק את בית"ר"

טביב המשיך להתייחס לאחים לוי: "לא היה כאן ניסיון לרכישה ואני אומר את זה באחריות. אין רצון לאף אחד שמוכר נכס לשבת למשא ומתן עם מי שפוגע במועדון. היה ניסיון להסית את דעת הקהל נגדי ואת תמיכת אוהדי בית"ר נגדי. לשמחתי אוהדי בית"ר אינם טיפשים והם יודעים למי אכפת מהמועדון ומי מנסה באופן פרובוקטיבי להטות את דעתם. תחום האחריות שלי אינו נופל רק על הקבוצה הבוגרת, אלא גם על מחלקת הנוער. לכל אלה אין בית ראוי, קרי מגרשי אימון. כל ההוצאות הנלוות נופלות עלי, בניגוד למתרחש במועדונים אחרים. כשתגיע ההצעה המתאימה והנכונה אמסור את בית"ר ירושלים בחפץ לב, רק אחרי שאדע כי עתידה מובטח ברצון אמיתי להשקיע ולהשאיר את בית"ר בצמרת הכדורגל הישראלי, לא כמו חבורת האופורטוניסטים החפצה לעשוק את בית"ר.

"לא אזניח את הקבוצה עד שיבוא אדם רציני שירצה לרכוש את הקבוצה. בינתיים הכול מתנהל כרגיל. לא באתי להרוויח פה כסף. אעשה הכל לתת את הקבוצה לידיים טובות. אני מבטיח שלא באתי לעשות כסף. אם זה 40 מיליון שקל בשנתיים, יכלו לתת את החלק שלי, מה שהשקעתי בקבוצה. זה לא רציני. מי שרוצה לרכוש לא אומר 'אני רוצה להשקיע 40 מיליון בשנתיים', זה לא רציני. הם אומרים במילים אחרות 'צא החוצה ללא תשלום'".

טביב נשאל על הסגל לעונה הבאה והשיב: "שמעת אותי אומר שאעמיד קבוצה רזה? ברקת אמר. לא אני אמרתי. סיימנו את העונה לפני שבועיים, לא פשוט למצוא שחקנים. גם בעונה שעברה לא היו מספיק שחקנים לפני פתיחת האימונים, אמרתי סבלנות, יהיו לנו שחקנים טובים. העיקר להביא שחקנים זו לא חוכמה.

לגבי ההשפעה של אירוע ניסיון הפגיעה בו אמר: "ברור שזה קשור למקרה שהיה, אני משאיר את זה למשטרה. אני לא מודאג מתקנון ההתאחדות בנוגע להרשעתי אם ערעורי לא יתקבל.

הבעלים של בית"ר ירושלים אלי טביב. יוסי ציפקיס
"הבאתי מאמן טוב". אלי טביב במסיבת העיתונאים/יוסי ציפקיס
"אעשה חושבים מה טוב כלכלית. אם צריך לשחק במושבה, נשחק במושבה. כשרכשתי את הקבוצה לא חשבתי שזה יהיה כך. כל הנטל נופל עלי, אני צריך לעשות את החישובים שלי מבחינה כלכלית"

טביב נשאל על חילופי המאמנים והבהיר: "לפני שלקחתי את גיא לוי רציתי להביא את דראפיץ', אבל בית"ר תל אביב לא הסכימו לשחרר אותו. כשהבאתי את גיא כולם הרימו גבה, אמרו שהוא לא מתאים, פיטרו אותו בסכנין, ברמת גן. חשבתי אחרת, אני חושב שהוא עשה עבודה מצוינת, הוא מאמן טוב. לא הגענו להסכם, מתקדמים. אני חושב שהבאתי מאמן טוב לבית"ר ירושלים".

על עתידו של אופיר קריאף: "נפגשתי עם אביו של קריאף, הוא העלה דרישות גבוהות מאוד בשביל המועדון. נשב איתו פעם נוספת. החוזה שלו הסתיים, אשמח מאוד לראות אותו במועדון אם הוא ירצה. הכול תלוי בו. יש תקציב למועדון, עם זה אני עובד. אני לא חורג מהתקציב".

על ההוצאות בבית"ר: "תבינו, ההוצאות פה בטדי הן מאוד גדולות, זה לא דומה לקבוצות אחרות. אנשי אבטחה, שיטור, מכל הבחינות. לשחק במושבה, ההוצאות קטנות יותר. אני מתמודד לבד, ללא שום עזרה, ראיה לכך היא שהמגרשים לא שייכים לעירייה. אני משלם שם מים, חשמל, ארנונה, גינון. אין את זה בערים אחרות בארץ. כל הנטל נופל עלי. אעשה חושבים מה טוב כלכלית. אם צריך לשחק במושבה, נשחק במושבה. כשרכשתי את הקבוצה לא חשבתי שזה יהיה כך.
כל הנטל נופל עלי, אני צריך לעשות את החישובים שלי מבחינה כלכלית. מה טוב למועדון, לא מה טוב בשבילי. כבודו של ראש עיריית ירושלים במקומו מונח.

"לא אשאיר שום שחקן בכוח. אם יש למישהו בעיה כלשהי, הוא יכול לפנות אלי ולקבל מה שמגיע לו. ישנם גורמים שהיו אמורים להכניס כסף למועדון, הם קיבלו דחיה של שבוע-שבועיים. השחקנים לא מודאגים. אם תראה מה קורה במועדונים אחרים, לא שזה מצדיק... אני משלם את כל הנקודות כל חודש, כולם מרוצים ואף אחד לא מתלונן".

על הקריאות הגזעניות מצד האוהדים: "ברור שזה לא נותן דרייב להמשיך, כשאתה שומע את הקריאות הגזעניות ורואה את הקנסות שהמועדון סופג מההתאחדות לכדורגל. אם זה הכנסות שנפגעו ממשחקי רדיוס, משחקים ללא קהל. זה נזק שאתה לא לוקח בחשבון, בסוף אתה צריך להביא את זה מבית. זה חבל, זה מצער. אני מקווה, אנחנו עושים עבודה מאסיבית עם כל הגורמים, מדבר עם אותם אנשים שיפסיקו את הקריאות הגזעניות. זה לא מתאים למועדון כמו בית"ר ירושלים".

על הסכום אותו ידרוש: "לא אמרתי שאני רוצה כסף לכיסי. זה החזר השקעה. כשיבוא אדם רציני וירצה לרכוש את בית"ר אגיד לו את המספר".

טביב סיים ואמר: "אני ממליץ לאוהדים לקנות מנוי לעונה הקרובה, תהיה לנו קבוצה טובה. המטרה היא שתהיה לנו קבוצה טובה. תמיד השאיפות הן כלפי מעלה, גם כשהייתי בהפועל תל אביב היו מטרות אבל לא דיברנו על זה. החוכמה היא לעשות, לא לדבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully