וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרגיל העוקץ שעלה לטים דאנקן בהפסד של 20 מיליון דולר

כוכבה של סן אנטוניו עבר על הדוחות הפיננסיים כחלק מתהליך הגירושים מאישתו, וטוען שיועצו הפיננסי גרם לו להפסדים כספיים והסתיר ממנו שהיו לו אינטרסים בהשקעות המדוברות: "ניצל את האמון שלי"

טים דאנקן שחקן סן אנטוניו ספרס. AP
הונו מוערך בכ-220 מיליון דולר. דאנקן/AP

התקופה האחרונה לא היטיבה עם טים דאנקן. אחרי שהביג פונדמנטל איבד את תואר האליפות אחרי שסן אנטוניו הפסידה בסיבוב הראשון של הפלייאוף לקליפרס, מסתבר שדאנקן הפסיד גם 20 מיליון דולר אחרי שהיועץ הפיננסי שלו הונה אותו.

באתר realgm.com דווח ש"לפי דברי השחקן, ההפסדים הכספיים בין השנים 2005 ל-2013 התגלו אחרי שדאנקן עבר על דו"חות כספיים שלו כחלק מתהליך הגירושים מאישתו". הונו של דאנקן מוערך בכ-220 מיליון דולר ובעונה האחרונה שכרו עמד על 10 מיליון דולר. דאנקן נחשב לשחקן חופשי אולם ההערכה היא שהאובדן הכספי לא יהווה חלק מהחלטתו לגבי המשך הקריירה.

בחודש ינואר דאנקן הגיש תביעה נגד יועצו הפיננסי לשעבר צ'רלס בנקס, לאחר שזה דחף אותו לכל מיני השקעות שהביאו להפסדים כספיים. בכתב התביעה טען דאנקן שבנקס הסתיר ממנו שהיו לו אינטרסים בהשקעות המדוברות עליהן מליץ לדאנקן.

"אני סמכתי על מישהו שיעשה את העבודה שלו ושכרתי אותו לשם כך, אבל הוא ניצל את האמון שלי והתחיל להשתמש בכסף שלי", אמר דאנקן, "אני רוצה שאנשים יבינו שהדברים שלו הם שקריים, שהוא מנסה לגרום לאנשים להתייחס אליו כאל איש טוב, הוא מנסה לשמור על התדמית שלו".

הקאבס חושבים על העתיד: סמית' בוחן עוד אופציות, וייד יצטרף?

  • עוד באותו נושא:
  • טים דאנקן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully