וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאבס חושבים על העתיד: סמית' בוחן עוד אופציות, וייד יצטרף?

קליבלנד כבר מתחילה לעסוק בעונה הבאה. הגארד ייצא מחוזהו, כוכב מיאמי עשוי להתאחד מחדש עם לברון, תומפסון צפוי להמשיך. עיתונאי קורא להשאיר את בלאט, וגם: צפו בגולדן סטייט נוחתת עם הגביע

צילום: אוהד גרינוולד, עריכת וידאו: מתן חדד

צפו בכריס שרידן מבקר את בלאט בראיון לשליח וואלה ספורט

קליבלנד מתחילה לחשוב על העתיד הקרוב ביום שאחרי גמר ה-NBA. לקאבס יש הרבה מאוד סוגיות לא פתורות לקראת הפגרה, בראשן כמובן סגל השחקנים: לא פחות מחמישה שחקנים מסיימים חוזה (אימן שאמפרט, ג'יימס ג'ונס, שון מריון, מת'יו דלבדובה וקנדריק פרקינס), בעוד שללברון ג'יימס, קווין לאב, ג'יי אר סמית', טריסטן תומפסון ומייק מילר יש אפשרות יציאה מהחוזה.

מטבע הדברים, מי שמעסיק יותר מכל את התקשורת האמריקאית ביממה שאחרי סיום העונה הוא לברון ג'יימס. בארצות הברית מעריכים כי לברון ימשיך בשורות הקאבס ולא ירצה לקטוע את התהליך שהחל בקיץ הקודם עם שובו "הביתה". קווין לאב הפצוע כבר הצהיר כי אין בכוונתו לעזוב את קליבלנד, אולם בארצות הברית ממשיכים לפרסם אודות קבוצות המעוניינות בו.

ג'יי אר סמית', קליבלנד קאבלירס. AP
לאן מועדות פניו? ג'יי אר סמית'/AP

גם טריסטן תומפסון, עליו הצהיר לברון ג'יימס כי "הוא צריך להיות קאבליר כל הקריירה", ימשיך קרוב לוודאי, וכבר הצהיר כי לא ישחק הקיץ במדי נבחרת קנדה, ככל הנראה כדי להכין את עצמו טוב יותר לעונה הבאה. בלי קשר לחוזהו הנוכחי, תומפסון צפוי לדרוש העלאה משמעותית בשכרו.

השם החם ב-24 השעות האחרונות הוא ג'יי אר סמית'. הגארד שהגיע בטרייד באמצע העונה מהניקס ואכזב בגמר מחזיק באופציה להישאר בקאבס עם חוזה של 6.4 מיליון דולר לעונה, אך כבר הודיע כי ככל הנראה בכוונתו לדחות את האפשרות. בקליבלנד חזו כי סמית' בוחן את האופציות בשוק אך מקווה להשיג חוזה טוב יותר בקאבס.

על פי שמועות וספקולציות של עיתונאים בארצות הברית, מי שבוחן אפשרות להצטרף לקאבס הוא דווין וייד, שמפנטז על איחוד כוחות עם חברו הטוב לברון ג'יימס. לא ברור כרגע עד כמה הדיווחים מבוססים, אך אית'ן סקולניק מבליצ'ר ריפורט, שמסקר את מיאמי, העריך כי "וייד לא נמצא בראש סדר העדיפויות של הקאבס, למרות שאולי היא נמצאת גבוה בסדר העדיפויות שלו".

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
:צלח את אחד האתגרים הקשים בתולדות ה-NBA". בלאט/AP

דיוויד בלאט מחזיק בחוזה לעונה הבאה, אך בארצות הברית כבר מתפרסמים ספקולציות על מעמדו. טרי פלוטו מ-Cleveland.com, שהעניק סיקור די אוהד לבלאט לאורך העונה, התייחס לסוגיית המאמן וכתב כי "אין לי מידע פנימי על מה שקורה בתוך הארגון, אבל מבחוץ העובדות די ברורות - בלאט לקח קבוצה עם שני שחקנים טובים למשחק 6 בגמר. כשאני מקשיב לויכוח סביב בלאט אני כל הזמן שואל את עצמי 'האם מאמן אחר היה יכול לקחת את הסגל הזה רחוק יותר?'. אם למאמן של קליבלנד היו קוראים סטיב קר או טיירון לו, היו בכלל ספוקלציות כאלה, או שהיינו שומעים רק שבחים על הישג של מאמן רוקי? בלאט הגיע מבחוץ, הוא היה אאוטסיידר מוחלט. בגלל זה אני טוען שהוא התמודד עם אחד האתגרים הכי קשים בתולדות ה-NBA. הציפיות היו בשמיים. מעט מאוד אנשים עמדו לצידו. עכשיו אנשים משתמשים בוידאו של ג'יי אר סמית' בחדר ההלבשה כדי להמחיש עד כמה בלאט לא התחבר לשחקנים. ובכן, סמית' הוא לא בדיוק הדוגמא הכי טובה לשחקן בוגר".

פלוטו מוסיף: "אני מחבב את בלאט. אני באמת חושב שהוא אדם הגון ומאמן טוב, שישתפר בעונה הבאה. לא קיבלתי שום אינדיקציה לכך שקליבלנד עומדת לפטר את בלאט. הוא הרוויח ביושר הזדמנות לאמן את הקבוצה הזאת עונה נוספת".

שחקני גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי, אנדרו בוגוט. AP
ברוכים השבים. קרי ובוגוט/AP

* ואצל האלופה? גולדן סטייט שבה הלילה (בין רביעי לחמישי) לאוקלנד עם הגביע והתקבלה על ידי שלל אוהדים משולהבים. ביום שישי בבוקר (10:00 שעון ארצות הברית) יתקיים מצעד האליפות החגיגי, אותו אמורים לפקוד אלפי אוהדים שחיכו 40 שנה כדי להביט על התואר מקרוב. "זה מדהים, אני כבר לא יכול למצעד", אמר סטפן קרי עם נחיתת מטוס הקבוצה. "זה הולך להיות כל כך כיף, זה מגיע לאיזור הזה".

צפו בגולדן סטייט נוחתת באוקלנד עם הגביע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully