וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחקים האירופיים, היום השביעי: קליעה וגמרים בהתעמלות במוקד

17.6.2015 / 15:00

ליאור מדלל וגיא סטריק יחפשו קריטריון אולימפי לריו, שטילוב ופלדון יופיעו בגמר הקרב רב, יורי פוליאק יתחרה בשלב המוקדמות בהיאבקות במשקל 70 ק"ג ופייגה והילמן יפגשו צמד הולנדי

גיא סטריק, קלע ישראלי. ברני ארדוב
מאבק לא פשוט מחכה לו. גיא סטריק/ברני ארדוב

אחרי פחות משבוע סופרת המשלחת הישראלית לבאקו שלוש מדליות, שתיים מכסף ואחת מארד, ועם האוכל ללא ספק מגיע גם התיאבון. ביומה השביעי של התחרות אין צפי להשיג מדליה, אבל מי שימשוך את מרבית תשומת הלב הוא המתאבק יורי פוליאק שיחל את דרכו במוקדמות וינסה להתברג בצמרת. המתעמלים אלכס שטילוב וצוף פלדון יופיעו בגמר הקרב רב. הקלעים ליאור מדלל וגיא סטריק יתחרו בתחרות רובה במצב שכיבה מ-50 מטר ומפנטזים על מקום בריו, המתאגרפים איגור לזארב ועבדאללה קדאן יחלו בשלב 32 האחרונים, שון פייגה ואריאל הילמן, כדורעפני החופים, יתחרו מול צמד הולנדי במשחקם השני, ונבחרת הנערות בכדורמים תגיע למשחק האחרון שלה מול בריטניה במטרה לסיים במקום ה-11.

אילנה קרטיש נחתה בישראל: "מאוכזבת שלא מימשתי את החלום"

נבחרת ההתעמלות האומנותית זכתה במדליית הכסף בבאקו

הילה פוטוריאן שחקנית נבחרת ישראל כדורמים. GettyImages
יחתמו בניצחון? הילה פוטוריאן/GettyImages

* התעמלות מכשירים: החל מ-15:30 נקבל את גמר הקרב-רב לגברים ולנשים בהשתתפותם של אלכס שטילוב וצוף פלדון. השניים לא מועמדים לסיים עם מדליה, אבל מדובר בעוד התנסות עבור המתעמלת הצעירה, בעוד לשטילוב יהיה זה ניסיון נוסף להציג את תרגילי הקרקע והמתח החשובים לו.

* היאבקות במצב חופשי: יורי פוליאק (70 ק"ג) יתחרה בסגנון החופשי בשלב המוקדמות החל מ-8:00.

* קליעה: ליאור מדלל וגיא סטריק, שראו את סרגיי ריכטר משיג את הקריטריון לריו, ינסו לחקות אותו כשהם יתחרו מ-9:30 ברובה במצב שכיבה מ-50 מטר.

* איגרוף: איגור לזארב (60 ק"ג) יתחיל את התחרות בשלב 32 האחרונים ב-11:15, ויתמודד מול הקרואטי מתיאו מומאדינה. ב-18:00 יפגוש עבדאללה קדאן (18:00) את אלכסיי זבאטין המולדובי באותו שלב.

* כדורעף חופים: אחרי הניצחון הראשון על היריבים הטורקים, שון פייגה ואריאל הילמן יפגשו את מיכאיל ואן דורסטן וסטיבן ואן דה ולדה ההולנדים שהפסידו בקרב הראשון שלהם מול יריבים מצ'כיה. ניצחון נוסף של הצמד הישראלי יקרב אותם לשמינית הגמר.

* כדורמים: נבחרת הנערות של ישראל תחתום את השתתפותה בטורניר כשתיאבק על המקום ה-11 ותפגוש את בריטניה. אחרי ההפסד הכואב בפנדלים לצרפת, תנסה הנבחרת בכחול-לבן לחתום את הטורניר עם חיוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully