וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחקים האירופיים, היום השישי: נבחרת ההתעמלות האומנותית זכתה במדליית כסף

17.6.2015 / 10:09

מדליה שלישית בבאקו: הנבחרת סיימה במקום השני בקרב-רב והבטיחה לעצמה שני גמרים נוספים אחרי שסיימה שנייה בתרגיל חמשת הסרטים (17.35) ושנייה באלות והחישוקים (17.7). פייגה והילמן ניצחו 0:2 צמד טורקי, המתאבקים הודחו

נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית. GettyImages
הישג מרשים. נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית/GettyImages

מדליה שלישית בבאקו: נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית זכתה היום (רביעי) במדליית הכסף בתחרות הקרב-רב במשחקים האירופיים. זה קורה יומיים אחרי מדליית הכסף של המתאבקת אילנה קרטיש ויום לאחר מדליית הארד של הקלע סרגיי ריכטר. בנוסף הנבחרת העפילה גם לשני גמרים אחרי שהיא סיימה שנייה בתרגיל חמשת הסרטים וכן במקום השני בתרגיל האלות והחישוקים. למרות ההישג הנהדר, בנות הנבחרת נראו מאוכזבות אחרי התרגיל של נבחרת רוסיה, שזכתה בזהב, ועקפה את ישראל ב-0.25 בלבד.

ומה עוד קרה היום בבאקו? צמד כדורעפני החופים שון פייגה ואריאל הילמן ניצחו יריבים מטורקיה 0:2 ופתחו ברגל ימין את הטורניר, והמתאבקים מארק פופוב וחנוך רחמין הודחו בשמינית הגמר. נבחרת הנערות בכדורמים הייתה קרובה להשיג ניצחון בכורה, אבל הפסידה בקרב הדירוג לצרפת בפנדלים.

ראויות לכל המחמאות/GettyImages

נבחרת ההתעמלות האומנותית מככבת בבאקו

נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית ממשיכה לרשום הצלחות בבאקו. אחרי שבחודש יוני האחרון הנבחרת זכתה במדליית הארד באליפות אירופה בקרב רב, הבנות חזרו לבירת אזרבייג'אן וכיכבו בתחרות כשסיימו במקום השני בתחרות הקרב רב אחרי רוסיה ולפני בלארוס השלישית. בתרגיל חמשת הסרטים הופיעה הנבחרת עם נעימה ישראלית וביצעה תרגיל נקי כמעט לחלוטין מטעויות שסידר להן ציון 17.350 שהספיק למקום השני המשותף עם ספרד.

הבנות קטרינה לבינה, אלונה קושיבצקי, אידה מאיירין, קרינה ליחבר ויובל פילו קיבלו ציון של 8.6 על דרגת הקושי ו-8.75 על הביצוע. בהמשך הופיעה הנבחרת גם בתרגיל האלות והחישוקים והתברגה שוב בשישייה הראשונה והשיגה גמר שני אחרי שקיבלה את הציון 17.7 (9 על הביצוע, 8.7 על דרגת הקושי). את תחרות הקרב רב סיימה ישראל עם 35.05, בסך הכול 0.25 פחות מרוסיה שחגגה עם הזהב. ישראל הקדימה את בלארוס שקיבלה 34.85.

כזכור, רק בחודש ספטמבר זכתה הנבחרת במדליית הכסף באליפות העולם בתרגיל האלות, כשההישג הזה הציב אותה באופן רשמי כאחת הנבחרות האיכותיות ביותר בעולם, ועם הרבה אופטימיות לקראת המשחקים האולימפיים בריו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית. הוועד האולימפי בישראל,
חגגו עם המדליות. בנות נבחרת ישראל/הוועד האולימפי בישראל

הקפטנית: "זה עבר, נגמר, צריך להמשיך הלאה ולהתאמן"

המאמנת אירה ויגדורצ'יק התרגשה מההישג: "כל מה שאמרתי זה 'שמע ישראל'. הרגשתי בסוף כמו שאני תמיד מרגישה, זה לא שונה מאף תחרות מבחינתי. אנחנו לא נלחמות על מדליות, אלא נלחמות לעשות טוב. אחרי התרגיל השני שאלתי את הבנות אם הן עשו שגיאות כי יכול להיות שהיה תרגיל טוב ואני לא רואה את זה מזוויות כאלה. יש עשר נבחרות טובות מאוד, בגמרים יהיה קשה מאוד ולכן צריך לעשות רק טוב ולדעת להסתפק בכל מה שנעשה".

הקפטנית אלונה קושבצקי הוסיפה: "אנחנו גאות במה שעשינו, אבל צריך לדעת לקחת הכול בפרופורציות. זה עבר, נגמר, קיבלנו מדליה וצריך להמשיך הלאה להתאמן כי בכל זאת יש לנו עוד שני גמרים ביום ראשון. אנחנו לא חושבות אף פעם על מדליות, אלא אך ורק על איך נעשה את הביצוע הכי טוב שלנו. ננסה ביום ראשון לעבוד טוב יותר, בשאיפה לעשות את התרגיל הכי נקי שאנחנו יכולות לעשות, וכל השאר כבר יהיה תלוי בשופטים".

הישגי השיא של נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית:

2011, מונפלייה - מדליית ארד בתרגיל חישוקים וסרטים באליפות העולם

2014, באקו - מדליית ארד בקרב רב באליפות אירופה

2014, איזמיר - מדליית כסף בתרגיל האלות באליפות העולם

2015, באקו - מדליית כסף בקרב רב במשחקים האירופיים

שון פייגה, אריאל הילמן כדורעפני חופים. הוועד האולימפי בישראל,
שון פייגה ואריאל הילמן/הוועד האולימפי בישראל

כדורעף חופים: ניצחון לשון פייגה ואריאל הילמן

* כדורעף חופים: שון פייגה ואריאל הילמן פתחו את משחקי בית ה' מול צמד טורקי, סלוק סקרצ'י וחסן מרמר, עם ניצחון 0:2. במערכה הראשונה ניצח הצמד הישראלי 18:21 ובמערכה השנייה הם השלימו 20:22 תוך 45 דקות של משחק. בהמשך השבוע מחכים לצמד הישראלי מפגשים מול יריבים מהולנד ומצ'כיה. ראשי הבתים יעפילו אוטומטית לשמינית הגמר, בעוד מקומות 2-3 ייאבקו ביניהן על שאר המקומות.

* כדורמים, 10:15: נבחרת הנערות של ישראל הייתה קרובה מאוד להשיג ניצחון היסטורי בבאקו על צרפת, אבל אחרי 7:7, המשחק הלך לפנדלים ובו היא הפסידה 4:2 במשחקי הדירוג 7-12. אביגיל פליקס סיימה עם ארבעה שערים, ליאור בן דוד עם שלושה, הילה פוטוריאן ומאיה שחורי עם שער אחד כל אחד.

נבחרת ישראל באקרובטיקה. GettyImages
לא הצליחו להשתחל לגמר. נבחרת האקרובטיקה/GettyImages

המתאבקים הודחו בשמינית הגמר

* היאבקות, סגנון חופשי: מארק פופוב (65 ק"ג) פגש בסיבוב הראשון את מקסימיליאן אוסרלייטנר וניצח 1:3 תוך שלוש דקות, אבל בשמינית הגמר הוא הודח מול אזמנט נוריקאו מבלארוס שניצח 1:3. חנוך רחמין (74 ק"ג) הופיע בהמשך בשמינית הגמר נגד כרמלו לומיה, אבל גם הוא הודח בשלב הזה עם הפסד 3:1.

* אקרובטיקה: נבחרת ישראל שכוללת את מאי מילר, שובל סופר ואביה ברנר, הופיעה בתרגיל הבלאנס, קיבלה את הציון 25.78 וסיימה במקום התשיעי שלא הספיק לגמר. בתרגיל הדינמיק סיימה ישראל שמינית עם 26.910 שהספיק עבורה להיות כרזרבה שנייה לגמר.

מארק פופוב מתאבק ישראלי. GettyImages
הסתיים מהר. מארק פופוב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully