וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילנה קרטיש נחתה בישראל: "מאוכזבת שלא מימשתי את החלום"

17.6.2015 / 8:10

המתאבקת שחזרה עם מדליית הכסף מאליפות אירופה עדיין עם תחושת החמצה: "כל כך רציתי לזכות במדליית הזהב". בימים הקרובים היא תצא לאוקראינה להשלמת לימודיה ובחודש הבא תתחרה ברומניה כהכנה לקראת אליפות העולם

אילנה קרטיש. הוועד האולימפי בישראל,
יכולה להיות גאה בעצמה על ההישג. קרטיש/הוועד האולימפי בישראל

מדליסטית הכסף מאליפות אירופה, המתאבקת אילנה קרטיש, נחתה לפנות בוקר (רביעי) בישראל עם הרבה מאוד התרגשות מההישג שרשמה במשחקים האירופיים בבאקו. זו הזכייה השלישית ברציפות של קרטיש במדליית הכסף באליפות אירופה, ולמרות זאת נראה שאצל קרטיש עדיין קיימת אכזבה מהעובדה שהיא פספסה את תואר אלופת אירופה לראשונה בקריירה שלה.

"כל כך רציתי לזכות במדליית הזהב באליפות אירופה", ציינה קרטיש. "אני מאוכזבת מזה שלא מימשתי את החלום הזה". כבר בימים הקרובים תצא המתאבקת לאוקראינה כדי להשלים מבחן אחרון לפני סיום לימודי התואר הראשון בחינוך גופני ולקבלת התואר ב-1 ביולי. היא תתאמן באוקראינה עד ליציאתה לטורניר בינלאומי ברומניה (18 ביולי) שיהווה הכנה לאליפות העולם שתתקיים בלאס וגאס ב-10 בספטמבר.

ליאוניד שולמן, המאמן המלווה אותה בישראל שנמצא בבאקו, סיפר כי בימים אלו הוא מנסה להסדיר לה קיום מחנה אימונים בקולורדו ספרינגס כחודש לפני אליפות העולם עם מאמן אמריקאי.

אילנה קרטיש. הוועד האולימפי בישראל,
כבר רגילה לצבע הזה של המדליה. קרטיש/הוועד האולימפי בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully