וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחקים האירופיים, היום השלישי: שטילוב נכנס לעניינים

13.6.2015 / 21:53

אחרי יומיים מאכזבים של המשלחת הישראלית, המתעמל הבכיר יתחרה בתרגילי הקרקע, הטבעות וסוס הסמוכות (החל מ-14:10). וגם: צוף פלדון, שחר שגיב, אמיתי יונה ונבחרת הנערות בכדורמים

אלכס שטילוב מתעמל מכשירים ישראלי. עמית שיסל,
עדיין באופוריה מטקס הפתיחה. שטילוב/עמית שיסל

אחרי יומיים מעט מאכזבים מבחינת המשלחת הישראלית בבאקו, היום השלישי במשחקים האירופיים יעמוד בסימן הופעתו של אלכס שטילוב, שנשא את דגל ישראל בטקס הפתיחה ומסומן כמועמד הבולט ביותר להעניק מדליה כחול-לבן. מי שתזכה לטבילת אש של תחרות גדולה ברמה הבינלאומית היא מתעמלת המכשירים צוף פלדון בת ה-16. יונה אמיתי ושחר שגיב יתחרו במסגרת תחרות הגברים בטריאתלון, ונבחרת הנערות של ישראל בכדורמים תחפש ניצחון ראשון נגד גרמניה.

המשחקים האירופיים, היום השני: שלומי חיימי סיים 18

המשחקים האירופיים יצאו לדרך בטקס הפתיחה, שטילוב נשא את הדגל

אלכס שטילוב, שלא הצליח לזכות במדליה באליפות אירופה האחרונה וסיים רק רביעי בתרגיל הקרקע, יקווה שגם ההפסד באליפות ישראל בתרגיל החזק שלו לארטיום דולגופיאט לא ישפיע עליו יותר מדי. שטילוב יתחרה במסגרת תחרות הקרב רב ויבצע שישה תרגילים, כשהמטרה הברורה שלו תהיה להעפיל לגמר הקרב רב (18 המתעמלים הטובים ביותר) ולגמרים בתרגילים הבודדים בקרקע ובמתח (ששת המתעמלים הטובים ביותר). הוא ייכנס לתחרות במסגרת קבוצת המתעמלים הרביעית שתופיע החל מ-14:10 ויבצע את התרגילים בסוס הסמוכות, הטבעות והקרקע, וביום שני הוא יתחרה בקפיצות, במקבילים ובמתח.

"זו התחרות הגדולה הראשונה שלי שבה אני מתחרה בקרב רב כהכנה לאליפות העולם שתהיה בגלזגו בסוף אוקטובר", סיפר שטילוב. על התחושות שלו מטקס הפתיחה אמר המתעמל הבכיר: "הרגשתי אופוריה. ברגע שאמרו את המילה 'ישראל' ונכנסתי לאיצטדיון, הרגשתי שכל העולם מסתכל עליי. לא ידעתי למה לצפות וזו הרגשה עילאית. שש דקות של צעידה עברו בשנייה. זה מלווה אותי כל היום. אני רוצה לומר תודה גדולה לוועד האולימפי בישראל שנתן לי את ההזדמנות לעבור חוויה חדשה עם תחושות חדשות. כבוד גדול".

צוף פלדון מתעמלת מכשירים ישראלית. צילום: עמית שיסל,
טבילת אש ראשונה בתחרות בינלאומית גדולה. צוף פלדון וזהבה זיסמן/צילום: עמית שיסל

9:15: כדורמים, נבחרת הנערות: אחרי התבוסות להולנד ולהונגריה, הנבחרת תתייצב למשחקה השלישי נגד גרמניה במסגרת בית א'. הגרמניות הובסו במשחק הראשון על ידי הונגריה, אבל בשבת הן חגגו ניצחון בכורה על בריטניה.

10:30: טריאתלון, שחר שגיב ואמיתי יונה: השניים יתחרו יחד עם עוד 56 ספורטאים, ויקוו להתברג בצמרת.

12:30: התעמלות מכשירים, צוף פלדון: המתעמלת בת ה-16 שזכתה באליפות ישראל בשבוע שעבר תתייצב לתחרות ותבצע את תרגילי הקפיצות והמקבילים, וביום שני היא תשתתף בקורה (המקצוע החזק שלה) ובקרקע. המאמנת שלה, זהבה זיסמן: "המטרה של צוף היא להיכנס לסגל האולימפי של ישראל, והיא תעשה את המיטב כדי לעשות את הטוב ביותר שהיא יכולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully