וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחקים האירופיים, היום השני: שלומי חיימי סיים 18, המתאבקים הודחו

13.6.2015 / 15:30

רוכב אופני ההרים עצר את השעון על 1:49:18 שעות, ואמר: "הוצאתי מעצמי את המיטב, המטרה היא להגיע לריו". אנדריי ציריוק הובס 8:0 מול יריב מולדבי, רוברט אבנסיאן הפסיד לטורקי

שלומי חיימי רוכב אופני הורים, המשחקים האירופיים באקו. באדיבות הוועד האולימפי,
בדרך הנכונה לריו. חיימי/באדיבות הוועד האולימפי

המשחקים האירופים בבאקו, אזרבייג'אן, נפתחו אתמול (שישי) עם טקס מרשים ומספר תחרויות, והיום הגיע יום התחרויות השני.

אופני הרים: שלומי חיימי סיים במקום ה-18 מתוך 38 שצלחו את המירוץ הארוך. הישראלי עצר את השעון על 1:49:18 שעות. "זה היה מרוץ מהיר וטקטי, ומזג האוויר החם שיחק פה תפקיד גדול", אמר חיימי. "די מהר מצאתי את מקומי, אבל אז סבלתי מנפילת שרשרת שגרמה לי לעצור ובמרוץ כזה זה מאוד משמעותי. הוצאתי מעצמי את המיטב, המטרה היא להגיע לריו וזו הייתה תחרות דומה לאולימפיאדה כך שהיה לי כאן ניסיון חשוב. כבוד גדול עבורי לייצג את ישראל, היה כיף לשמוע גם את האוהדים מסביב".

שחייה צורנית: גל ליטמן בת ה-16, שאתמול התחרתה בצמד עם אביב בובליל, התייצבה לתרגיל החופשי האישי וסיימה את החלק הראשון של שלב המוקדמות במקום ה-19 מתוך 21 מתחרות עם ציון של 70.2667. מחר היא תתחרה בתרגיל החובה. ליטמן קיבלה 20.4000 על הביצוע, 27.4667 על היצירתיות ו-22.4000 על רמת הקושי.

שלומי חיימי רוכב אופני הורים, המשחקים האירופיים באקו. באדיבות הוועד האולימפי,
התעכב לצורך החלפת שרשרת. חיימי/באדיבות הוועד האולימפי
אביב בובליל, גל ליטמן שחייה צורנית. באדיבות הוועד האולימפי בישראל,
רק במקום ה-19. ליטמן/באדיבות הוועד האולימפי בישראל

היאבקות: שני המתחרים הישראלים ספגו הפסדים כבר בשלב המוקדמות של התחרות ולא הצליחו להעפיל לשמינית הגמר. אנדריי ציריוק, מדליסט הארד מאליפות העולם לנוער, לא הסתדר עם המולדבי ויקטור צ'יובנו, ספג ארבע נקודות חובה ועוד ארבע על עבירות והפסיד 8:0 במשקל עד 59 ק"ג. רוברט אבנסיאן נחל הפסד 2:0 מול צ'נק ילדם הטורקי, שהשיג את שתי הנקודות שלו מעבירות של הישראלי בן ה-30 בחלק השני של הקרב.

המאמן אריאל צימקינד סיכם את שני הקרבות: "שני היריבים של הספורטאים שלנו מדורגים בשלישייה הראשונה באליפות העולם, כך שזה לא היה קל. אחרי דקה וחצי אנדריי ציריוק הגיע למצב של ארבעה גלגולים בפרטר. כל אחד כזה מעניק שתי נקודות ליריב, כך ששמונה נקודות הספיקו לו כדי לסיים את הקרב. בעמידה הקרב הזה היה די שווה, אבל על הקרקע במשקל כזה ציריוק צריך שיפור כדי להגיע לרמה של מתאבקים מהסוג הזה. בקרב השני, לרוברט אבנסיאן היה קרב קשה ושווה, אבל רוברט קיבל יותר אזהרות והפסיד 2:0 בקרב מלא".

טריאתלון: אביטל גז סיימה במקום ה-38 מתוך 48 מתחרות, ש40 מתוכן השלימו את התחרות. גז קבעה זמן של 2:20:20 שעות. גז: "בסך הכול אני מרוצה מהתחרות. בשחייה וברכיבה הייתה לי תחרות טובה. בריצה הרגשתי נפילת כוח. אמנם זו תחרות ארוכה, אבל כל שנייה חשובה והייתי צריכה להיות מפוקסת לאורך כל הדרך כי יש הזדמנות אחת בלבד". מאמנה, אורי זילברמן, הוסיף: "אביטל עשתה תחרות מצוינת בשחייה. זו התחרות הטובה ביותר שלה בזירה הבינלאומית, והיא גילתה יכולת טובה גם ברכיבה. היא הגיעה מותשת לריצה והוציאה מעצמה את כל מה שרק היא הייתה יכולה לתת כדי לסיים".

כדורמים נשים: אחרי שהובסה במשחק הראשון 29:1 על ידי הולנד, הובסה שוב נבחרת הנערות בכדורמים - הפעם 23:3 מול הונגריה החזקה. ליאור בן דוד הבקיעה את השערים לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully