וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האריס מדוניאנין: "ניצחנו בצדק, היינו הרבה יותר טובים במחצית הראשונה"

קשר בוסניה חגג את ה-1:3 על ישראל ושוחח עם זהבי: "איחלתי לו בהצלחה במכבי תל אביב". בז'דרביץ': "הניצחון הזה ייתן לנו דרייב להמשך". דז'קו: "ספגנו באשמתי, אני שמח שחזרנו וניצחנו"

צילום: יניב טוכמן, עריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת בוסניה חגגה את ה-1:3 על נבחרת ישראל במחזור השישי של מוקדמות יורו 2016. הבוסנים, שפתחו את הקמפיין בצורה רעה מאוד כשהפסידו לקפריסין וישראל, חזרו לתמונה ושיפרו את מאזן הנקודות שלהם ל-8, אחת פחות מקפריסין וישראל, שנמצאות במקומות השלישי והרביעי בהתאמה.

בתקשורת הבוסנית הריעו לניצחון הראשון של נבחרת על ישראל, אך לא פסחו על האירועים מסביב למשחק וכינו זאת: "הצד המכוער של הניצחונות הגדולים". הכוונה הייתה לתקריות האלימות ביציע הדרומי של האצטדיון, לשריקות הבוז הצורמות בזמן נגינת "התקווה" לפני השריקה לפתיחה וכן לקללות לעבר אוגניין וראנייש.

שחקן נבחרת ישראל, טל בן חיים, מול שחקן נבחרת בוסניה, איזט חאירוביץ'. רויטרס
חאירוביץ' מול בן חיים/רויטרס

מחמד (משה) בז'דרביץ', לו היה זה משחק ביתי ראשון כמאמן בוסניה, חגג בסיום: "עשינו ניצחון גדול, הכי חשוב מבחינתי היה להשיג את שלוש הנקודות. הבחורים עשו עבודה טובה, אנחנו יכולים להיות גאים בדרך בה שיחקנו לאורך כל 90 הדקות. נמשיך בדרך הזו ונספק רגעים יפים עוד יותר. עכשיו נצטרך לחכות ולראות מה יקרה בשאר המשחקים. היה חשוב שנלחמנו וחזרנו מהר מפיגור. זה נותן לנו דרייב להמשך. ההכנות למשחק מול בלגיה מתחילות מבחינתי כבר מחר. בינתיים, כל הקרדיט מגיע לקהל ולשחקנים".

קשר מכבי תל אביב לשעבר האריס מדוניאנין אמר לאחר המשחק: "ידענו שאנחנו חייבים לנצח במשחק הזה ועשינו את זה. ניצחנו 1:3 ואני חושב שניצחנו בצדק. היינו הרבה יותר טובים במחצית הראשונה, הגענו להרבה מצבים ואז ספגנו שער משום מקום. אני שמח שהצלחנו לחזור ולכבוש פעמיים עוד לפני המחצית ואז אחרי השער השלישי לא היו לנו בעיות".

על השיחות שהיו לו במהלך המשחק עם ערן זהבי, אמר הקשר הבוסני: "זהבי שחקן טוב מאוד, דיברתי איתו על כדורגל במהלך המשחק. איחלתי לו בהצלחה במכבי".

אדין וישצ'ה, כובש הצמד של בוסניה, אמר בסיום: "ידענו עד כמה המשחק הזה משמעותי. לא היה קל, אבל זה צעד חשוב לקראת אליפות אירופה. אני לא חושב שצריכה להיות אופוריה, אלא לקחת את זה משחק אחרי משחק. האווירה בנבחרת ובמגרש הייתה נהדרת".

אדין דז'קו, שביצע את הטעות שהובילה לשער היתרון של ישראל ותיקן עם הפנדל בתוספת הזמן של המחצית, סיכם: "זה ניצחון שהיינו ראויים לו. המחצית הראשונה הייתה טובה מאוד, קיבלנו גול שכל כולו באשמתי, אבל מיד התעוררנו. במחצית השנייה שיחקנו חכם, שמרנו על הכדור והשגנו עוד שער שסגר את הסיפור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully