וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 12.6: אדם בוגדן בליברפול, גומס נשאר בוולנסיה

השוער ההונגרי יגיע לאנפילד מבולטון, ולנסיה ניצלה את האופציה ושילמה לבנפיקה 15 מיליון יורו על הקשר בן ה-21, לפני שצירפה גם את רודריגו קאיו. הקבוצה מליסבון החתימה את טעראבט. קיין על הכוונת של יונייטד

העברות

* ולנסיה השלימה את החתמתו של אנדרה גומס מבנפיקה. הפורטוגלי בן ה-21 בילה את העונה האחרונה במסטאייה כמושאל וכעת העטלפים ניצלו את האופציה שהייתה להם ורכשו אותו תמורת 15 מיליון יורו.

* רודריגו קאיו, קשר נבחרת ברזיל הצעירה וסאו פאולו, נמכר לוולנסיה תמורת 12.5 מיליון יורו (ועוד 4 מיליון עתידיים). השחקן נבחר למצטיין של טורניר טולון 2014 והיה על סף מעבר לאתלטיקו, לפני שנמכר לעטלפים.

* בנפיקה גם מתחזקת. עאדל טעראבט חתם במדי האלופה הפורטוגלית אחרי שחוזהו בק.פ.ר הותר. המרוקאי-צרפתי בן ה-26 שותף בשבעה משחקי פרמיירליג בלבד בעונה החולפת.

* השוער ההונגרי אדם בוגדן חתם בליברפול והוא יצטרף אליה רשמית אחרי שחוזהו בבולטון יסתיים בסוף החודש. בוגדן בן ה-27 ינסה להיאבק בסימון מיניולה על האפודה מספר 1 באנפילד.

* באייר לברקוזן רכשה מפרייבורג את אדמיר מחמדי תמורת 6 מיליון יורו. החלוץ השוויצרי בן ה-24 חתם לארבע שנים.

* ראן החתימה את המגן השמאלי לודוביק באל לשלוש שנים. באל בן ה-29 הגיע ללא תמורה אחרי שסיים את חוזהו בלאנס.

* למרות ההערכות שיעזוב, הקשר הדני לאון אנדראסן (32) החליט להישאר בהאנובר וחתם על חוזה לעונה נוספת בקבוצה הגרמנית.

* שני שחקניה בני ה-19 של שאלקה, פליקס פלאט ומרווין פרידריך, חתמו על חוזים חדשים במועדון עד קיץ 2018.

ממפיס דפאי חתם היום רשמית במנצ'סטר יונייטד

שמועות

* מיקה ריצ'רדס בדרך להיות הרכש הראשון הקיץ של טים שרווד באסטון וילה, ולעזוב את מנצ'סטר סיטי. השחקן ישוחרר רשמית כשהחוזה שלו יסתיים ב-30 ביוני.

* באנגליה מדווחים שמנצ'סטר יונייטד מתכוונת להציע 50 מיליון ליש"ט על חלוץ טוטנהאם בן ה-21 הארי קיין. "טלגרף" הבריטי מדווח שמנצ'סטר יונייטד מעוניינת גם בבלם לאציו סטפן דה פריי בן ה-23.

* באיטליה מדווחים שמנצ'סטר סיטי מציעה 80 מיליון יורו ליובנטוס עבור פול פוגבה, ומבטיחה לקשר משכורת עונתית של תשעה מיליון יורו.

* סוכנו של שחקן פורטו ג'קסון מרטינס אומר ש"הוא מוכן לעזוב למועדון אירופאי גדול". לפי הדיווחים, החלוץ הקולומביאני בן ה-28 נמצא בדרכו לארסנל, שמוכנה לשלם תמורתו 25.5 מיליון ליש"ט.

* דייוח ב'אס': אחרי שהאפשרות לצרף את מרקו וראטי ירדה מהפרק, ריאל מדריד מתמקדת בניסיונות להחתים שחקני רכש אחרים. המועמדים המרכזיים הם ארתורו וידאל, מרקו רויס וראהים סטרלינג, ולאחרונה נוסף לרשימה גם ז'ופרה קונדוגביה ממונאקו.

* "ספורט איטליה" מדווח שארסנל מעוניינת בקשר יובנטוס קוג'ו אסמואה בן ה-26. התותחנים סימנו גם את חלוץ מילאן סטפן אל שעראווי בן ה-22, בו מעוניינות גם מנצ'סטר יונייטד וליברפול.

* השוער בן אמוס, ששוחרר ממנצ'סטר יונייטד, עשוי להצטרף לבולטון.

העברות בעולם, 11.6: פלקאו סגר בצ'לסי, מאמן חדש לבנפיקה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן מילאן, סטפן אל שעראווי. GettyImages
יתגייס לתותחנים? אל שעארווי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully