וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 11.6: פלקאו סגר בצ'לסי, מאמן חדש לבנפיקה

מוריניו ינסה לשקם את החלוץ הקולומביאני שיגיע בהשאלה ממונאקו, רוי ויטוריה יאמן את אלופת פורטוגל. יונייטד עשויה לדרוש את בנזמה בעסקת דה חאה, פלגריני רוצה את פוגבה וסטרלינג בסיטי

קרים בנזמה, ריאל מדריד. AP
בדרך לאולד טראפורד? בנזמה/AP

העברות

* מאוריציו סארי מונה למאמנה החדש של נאפולי. המאמן בן ה-56, שסיים עונת בכורה מוצלחת בסרייה A כמאמן אמפולי, חתם על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. לידיעה המלאה.

* בנפיקה מינתה את רוי ויטוריה, מאמנה לשעבר של ויטוריה גימראייש, כמחליפו של ז'ורז'ה ז'סוס, המאמן המצליח בתולדות המועדון שהוביל לשתי אליפויות רצופות וערק ליריבה המושבעת ספורטינג ליסבון.

* האנובר רכשה מפרייבורג את אוליבר זורג. המגן הימני בן ה-25 עובר תמורת 3.5 מיליון יורו.

* נירנברג מליגת המשנה בגרמניה החתימה את המגן הרומני לאסלו ספסי (28). הוא שיחק בשנה וחצי האחרונות בטרגו מורש שסיימה את העונה החולפת כסגנית אלופת רומניה.

* גנצ'לרבירלי הטורקית מינתה את סטיוארט בקסטר האנגלי למאמנה החדש. בקסטר בן ה-61 עמד על הקווים של קייזר צ'יפס הדרום אפריקאית בשלוש השנים האחרונות.

seperator

שמועות

* ערב פתיחת קופה אמריקה 2015, באנגליה מדווחים שרדאמל פלקאו מצא קבוצה חדשה לאחר שעסקת השאלתו לצ'לסי נסגרה סופית. הודעה רשמית טרם יצאה, אך כנראה שהחלוץ הקולומביאני בן ה-28 יושאל ממונאקו לאלופת אנגליה וינסה להשתקם אצל ז'וזה מוריניו. המאמן אמר מוקדם יותר: "אם אני יכול לעזור לו לחזור לרמה הגבוהה, אעשה זאת. כואב לי שאנשים באנגליה חושבים שפלקאו האמיתי הוא זה שראינו במנצ'סטר יונייטד".

* השם החם ביותר בשוק כרגע הוא זה של דויד דה חאה. על פי "טלגרף" הבריטי, שוערה של מנצ'סטר יונייטד עשוי לחתום בריאל מדריד כבר בשבוע הבא, והשדים האדומים עשוי לדרוש בעסקת העברתו את קארים בנזמה.

* עוד קודם לכן, גיששה ריאל אצל צ'לסי לגבי תיבו קורטואה, ושמעה שתג המחיר שלו עומד על 73 מיליון ליש"ט.

* אם איקר קסיאס יעזוב את הבלאנקוס, ארסנל עשויה לקפוץ על המציאה.

* בדיילי מייל טוענים שיונייטד קרובה להחתים את רודריגו דוראדו, קשרה של אינטרנסיונאל. לואיס ואן חאל כבר שלח סקאוטים לצפות בקשר המוכשר בן ה-20.

* ליברפול מגבירה את המאמצים לצירוף מרטין מונטויה מברצלונה, והיא רואה בו מחליף טבעי לגלן ג'ונסון שסיים את חוזהו. המייטי רדז ככל הנראה ישלמו לברצלונה כ-7 מיליון ליש"ט עבורו.

* כמו כן, הבהיר מאמן הבלוז שחואן קואדרדו לא הולך לשום מקום.

* ווסטהאם שוקלת האם להציע 8 מיליון ליש"ט על לואיק רמי.

* בנפיקה קרובה להחתמת הפליימייקר של ק.פ.ר עאדל טעראבט.

* מנצ'סטר סיטי תהיה מוכנה להקשיב להצעות על אדין דז'קו, אך תדרוש עבורו 24 מיליון ליש"ט.

* הסיטיזנס רוצים להחתים גם את פול פוגבה וגם את ראחים סטרלינג בקיץ. מנואל פלגריני אמור לקבל צ'ק פתוח, כך לפי "סאן".

* בגאזטה דלו ספורט טוענים שקרלוס טבס צפוי לעבור לאתלטיקו מדריד. המאמן דייגו סימאונה אמר על כך: "לא דיברתי איתו, אבל אני יודע שהמועדון שוחח עם סוכנו. זה תמיד מלהיב אם יש לך שחקנים כמו טבס, הוא יהיה מושלם עבורנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
רדאמל פלקאו שחקן מנצ'סטר יונייטד מאוכזב. רויטרס
ישתקם אצל מוריניו? פלקאו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully