וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "הולכים לשחק מול קבוצה שאנחנו מעריכים יותר מהתקשורת"

11.6.2015 / 23:40

מאמן הפועל ירושלים חגג את ההעפלה לגמר וכבר מתכונן למכבי תל אביב: "צריכה להיות פה רעידת אדמה כדי שהם לא יהיו בגמר. אהבתי את הרוח שהבאנו". דרוקר: "השחקנים שלי מדהימים"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל ירושלים עלתה הערב (חמישי) לגמר הפלייאוף בצורה משכנעת עם 74:90 על מכבי ראשון לציון והשלימה 0:3 בסדרת הגמר. דונטה סמית', דיון תומפסון ובר תימור בהופעה מצוינת לא השאירו שום סיכוי לשחקניו של שרון דרוקר ויחכו בסבלנות למנצחת בסדרה המקבילה בין הפועל אילת למכבי תל אביב.

גמר שני ברציפות. דני פרנקו/קובי אליהו

דני פרנקו היה נרגש בסיום: "הביאו אותי לפה כדי להגיע לשני גמרים והיינו בשלושה. הייתה לנו עונה אירופית לא טובה, נלמד מזה ונתקן. אני מאוד שמח שמנטלית באנו למשחק הזה טוב מאוד עם המון אנרגיות, היינו באותו הסרט עם הפועל תל אביב ולא באנו טוב למשחק ההוא, והסיום של המשחק הקודם נגד ראשון הביא אותנו חדים למשחק הזה. ב-22 הפרש במחצית היו צחוקים ולחשושים וחצי מהשחקים הקשיבו וחצי לא, ואז ירד ל-11, וחזרנו כמו קבוצה והתלכדנו והבאנו רוח יוצאת מן הכלל כדי לקפוץ ל-20 הפרש".

פרנקו הוסיף: אהבתי את הרוח שהראינו היום. נעשה את הכי טוב שאנחנו יכולים, פחות מתייחסים למה שעושים מסביב, הולכים לשחק נגד קבוצה שאנחנו מעריכים אותה יותר מהתקשורת. אני מעריך שאני יודע מול מי נשחק, ועם כל הקרדיט לאילת, צריכה להיות פה רעידת אדמה כדי שיקרה משהו אחר. ניתן לשחקנים את הסוף שבוע הזה כדי להתאושש כי יש לנו פגרה עד הגמר, ננסה לנצל את הזמן נכון, ננסה לבוא הכי צנועים שאנחנו יכולים".

"השחקנים שלי מאוד מכבדים את מי שעומד מנגד, והתקשורת פחות מכבדת. אנחנו היינו בסרט הזה, זה לא יהיה לנו קל, אני לא יכול להגיד מה יהיה במשחק, אני לא נביא. ניתן קרב גדול וניאבק. המטרה הייתה להיות בגמר, מבחינתי יש הקלה מסוימת שאחרי הרבה שנים הפועל ירושלים מגיעה למעמדים האלה ומעכשיו זה יומיים לנוח ולהתחיל לעשות את כל מה שאנחנו יכולים להגיע לגמר בצורה הטובה ביותר".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
סדרת פלייאוף ליגת העל כדורסל הפועל ירושלים נגד מאמן מכבי ראשון לציון שרון דרוקר. קובי אליהו
הפסיד את כל המפגשים מול ירושלים. שרון דרוקר/קובי אליהו

שרון דרוקר מאמן המפסידים פרגן ליריבה ולשחקניו: "תודה לדני ומגיע לו ולכל הפועל ירושלים ברכות על העלייה לגמר. לגבי העונה, מי שמבין כדורסל יודע מה עברנו מתחילת העונה ועד עכשיו. השחקנים שלי מדהימים, רמת המחויבות שלהם, התחרותיות שלהם, לא ראיתי והייתי בהרבה מקומות בחו"ל. הפקנו את מקסימום הפוטנציאל מהקבוצה הזאת ואפילו יותר, אני לא יכול להגיד חצי דבר על אף אחד כי כולם נתנו את כל מה שיש להם".

  • עוד באותו נושא:
  • דני פרנקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully