וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים עלתה לגמר הפלייאוף אחרי 74:90 על מכבי ראשון לציון

יממה לאחר ההפסד של מכבי תל אביב, הקבוצה של פרנקו השלימה סוויפ מוחץ מול שחקניו של דרוקר ותרשום הופעה ראשונה בגמר מאז 2007. דיון תומפסון (15) ודונטה סמית' (14) הצטיינו. 24 נקודות של דאוסן לא עזרו לאורחים

one

שמונה שנים הם חיכו לזה והערב זה קרה: הפועל ירושלים עלתה לגמר הפלייאוף אחרי 74:90 מוחץ על מכבי ראשון לציון והשלימה 0:3 קל בסדרה. אוהדי ירושלים הניפו לפני המשחק שלטים עוקצניים נגד מכבי תל אביב, שהפסידה אתמול במפתיע להפועל אילת, אבל ירושלים לא נתנה לקבוצה של דרוקר שום צ'אנס בדרך להעפלה קלילה לגמר. דיון תומפסון ודונטה סמית' שלטו לחלוטין בצבע מול ההגנה הרכה להחריד של ראשון, בשורותיה רק שון דאוסן תפקד עם 24 נקודות ומשחק גדול, אבל לבדו ממש לא היה יכול להושיע מול ירושלים, בשורותיה ארבעה שחקנים קלעו בספרות כפולות. דיון תומפסון הוביל עם 15, אבל האקס פקטור היה בר תימור שקלע 14 והוסיף גם שישה אסיסטים.

כעת ירושלים תחכה למנצחת בסדרה המקבילה, כאשר חובבי הכדורסל בוודאי מקווים לסדרה הקלאסית לה כולם פיללו מול מכבי תל אביב. לפי איך ששתי הקבוצות נראות ומשחקות העונה, בכלל לא בטוח שהצהובים יהיו פייבוריטים בסדרה הזו.

גמר שני ברציפות. דני פרנקו/קובי אליהו

רבע 1

ראשון פתחה טוב עם שני סלים של שון דאוסן, אבל ירושלים הגיבה עם ריצה מהירה של 1:10 ועלתה ליתרון 5:13, 4:30 דקות בתוך הרבע הראשון. השליטה של ירושלים נמשכה, הרבה בזכות דיון תומפסון שחגג מתחת לסל עם 7 נקודות ברבע הראשון והמארחים טסו ליתרון דו ספרתי של 10:21. ראשון לא שמרה בהגנה, ירושלים טסה למתפרצות, את רובן סיים תומפסון שקלע 11 נקודות כבר ברבע הראשון אותו סיימה ירושלים עם יתרון עצום: 15:29.

רבע 2

גם פתיחת הרבע השני לא בישרה טובות לראשון. ירושלים רק הגדילה את ההפרש. דונטה סמית' המשיך לעשות סלים קלים בצבע ואצל האורחים רק שון דאוסן תפקד וירושלים כבר הובילה 21:39 כשאנחנו ארבע דקות בלבד ברבע השני. ראשון הייתה חסרת אונים בהתקפה, בר תימור נכנס לתמונה ודאנק אדיר של דונטה סמית' קבע 33:55 לירושלים במחצית.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
סדרת פלייאוף ליגת העל כדורסל הפועל ירושלים נגד מכבי ראשון לציון דונטה סמית ליד ניצן חנוכי. קובי אליהו
משחק מצוין שלו. דונטה סמית' מול ניצן חנוכי/קובי אליהו

רבע 3

הרבע השלישי היה פתוח, כשנדמה ששתי הקבוצות השלימו עם התוצאה. ירושלים המשיכה ללכת שוב ושוב פנימה ואם לא ארבע החטאות עונשין רצופות של ליאור אליהו, ההפרש היה גדל. דומיניק ג'ונסון קבר שלשה ומזער נזקים כשקבע 47:64 "בלבד" לירושלים, חמש וחצי דקות בתוך הרבע. ירושלים נרדמה ודומיניק ג'ונסון השלים ריצת 0:11 כדי להקטין את הפיגור ל-53:64, שבע דקות בתוך הרבע השלישי. ירושלים ממש לא נלחצה והגיבה עם ריצת 0:10 משלה וחזרה שוב ליתרון של 53:74. קרמייקל סיים את הרבע עם סל שקבע: 57:76 מבטיח לירושלים בסוף הרבע.

רבע 4

הרבע הרביעי היה לפרוטוקול בלבד, וקצב הקליעה ירד מאוד. שחקני שתי הקבוצות כבר חיכו שהמשחק יסתיים ואחרי 5 דקות ברבע התוצאה עמדה על 5:5. בר תימור שבר בצורה ארוכה עם שלשה שקבעה 63:84 לירושלים, אבל טוני יאנגר החזיר שלשה בצד השני. שני המאמנים הכניסו את הילדים לקראת סוף המשחק כדי לקבל דקות אחרונות בעונה. גיא פרבר מראשון עלה על הלוח לראשונה וקבע את תוצאת הסיום: 74:90

סדרת פלייאוף ליגת העל כדורסל הפועל ירושלים נגד מכבי ראשון לציון טוני גפני טיוואן מקי. קובי אליהו
בקלות. מקי חוגג עם גפני/קובי אליהו

סטטיסטיקה

קלעו להפועל ירושלים: דיון תומפסון 15, דונטה סמית' 14, בר תימור 14 ו-6 אסיסטים, יותם הלפרין 13, ליאור אליהו וברייסי רייט 8, טוני גפני וטיווין מקי 7, אדם אריאל ודניאל גור אריה 2.

קלעו למכבי ראשון לציון: שון דאוסן 24, דומיניק ג'ונסון 16, טוני יאנגר 12, ג'קי קרמייקל 8, ג'רמיס סמית' 7, איזייה סוואן 5

סדרת פלייאוף ליגת העל כדורסל הפועל ירושלים נגד מכבי ראשון לציון יותם הלפרין דיון תומפסון. קובי אליהו
מוכנים למכבי תל אביב. יותם הלפרין חוגג/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully