וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו: "דונטה יודע שהביאו אותו לירושלים בשביל התקופות האלה"

8.6.2015 / 23:48

מאמן הפועל ירושלים היה מרוצה מההצגה של שחקנו בניצחון על ראשון לציון. דרוקר על ההחטאות של סוואן במאני טיים: "לרדת עליו או להרוג אותו זה הכי קל, אני מנסה להיות חיובי"

one

הפועל ירושלים עשתה צעד משמעותי לעבר הופעה בגמר פלייאוף ליגת העל אחרי שניצחה את מכבי ראשון לציון הערב (שני) בתוצאה 75:76 ועלתה ל-0:2 בסדדרה. האדומים הובילו לאורך כל המשחק וביססו יתרון דו-ספרתי אך יכולת נפלאה של שון דאוסן (24 נקודות) סייע לראשון לציון לכפות משחק צמוד בסיום, אך ירושלים עצרה פעמיים את איזייאה סוון ומנעה מקבוצתו של דרוקר לנצח אותה לראשונה העונה.

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו: "אני מאוד שמח שניצחנו כי מה שקרה ברבע האחרון לא אופייני, שיחקנו שלושה רבעים טוב, וברבע האחרון, כשאנחנו ביתרון 18, זה לא צריך לקרות. טיי הגיע חולה למשחק וזה השפיע עליו, היינו עם רכז אחד פחות ובדקות האלה אתה צריך יותר סדר ושליטה, ההתקפה שלנו גרמה להם לעשות הרבה נקודות, טוב שאנחנו מרגישים ככה. בסדרה הקודמת באנו אחרי משחק גדול בדרייב אין והיינו לא מרוכזים לקראת המשחק השלישי שהלך להארכה, הפעם נבוא יותר דרוכים וזה טוב לנו".

דני פרנקו מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"מה שקרה ברבע האחרון לא אופייני". פרנקו/ברני ארדוב

על שחקנו דונטה סמית', שקלע 25 והיה מצוין לאורך המשחק אמר פרנקו: "דונטה יודע שהביאו אותו להפועל ירושלים בשביל התקופות האלה והוא שנתיים בליגה הזאת, כבר שנתיים שהוא הכי טוב בליגה או בין הטובים בליגה, וכל אחד צריך את הריגושים שלו, אנחנו משחקים עשרה חודשים וזה לא קל. במשחקים האלה הוא לוקח על עצמו, למשחק הבא יש חיים משלו. בר עשה עבודה טובה בהגנה והתקפית היה על הכיפאק, לא היה טעם לשנות, אני לא מסתכל על אף שחקן אחרת, יותם וליאור שני העוגנים שלנו, הם היו תמיד והם יהיו הלאה, נצטרך לתת לאדם יותר דקות במשחק הבא כי נצטרך עוד מישהו שירענן אותנו. הייתה לנו ירידה באינטנסיביות ברבע האחרון וזה פגע בנו, וחבל".

עוד באותו נושא

הפועל ירושלים ניצחה את מכבי ראשון לציון 75:76 ועלתה ל-0:2

לכתבה המלאה
דונטה סמית' שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"במשחקים האלה הוא לוקח על עצמו". סמית'/ברני ארדוב

שרון דרוקר: "כשאתה מדבר על משחקי פלייאוף אתה מדמיין משחקים כאלה, אולם מלא, קהל דוחף, והאמת שהרגשנו את החבר'ה כל כך רוצים שלפעמים זריקות פשוטות לא נכנסו, דאגנו להיות חיוביים ולדחוף ולדחוף והצלחנו לעצור אותם, עשינו כל מיני דברים בהגנה והצלחנו לחזור ברבע הרביעי עד ההתקפה האחרונה, עד שהמשחק יכול היה להיות לנו ביד, אמרתי לשחקנים שאנחנו יכולים להיות גאים בעצמנו, לא צריך לדבר הרבה על ההבדלים על הנייר בינינו לבין ירושלים, אבל אנחנו מכפים על זה בתמיכה וביחד, והיום רדפנו ורדפנו עד שזה כמעט הצליח לנו. אייזייאה הרגיש שזה אצלו, הוא הרגיש שיש לו את זה ביד שמאל, ולא נכנס. התייחסנו לאיבודי הכדור בהכנה למשחק, לפעמים צריך לדעת להשתלט על המשחק בריכוז וקור רוח, שלושה רבעים זה קרה לנו אבל ברגעי המפתח הגענו לשם ויכל להיות לנו את המשחק, חזרה מעוררת כבוד של השחקנים".

שרון דרוקר מאמן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
"אמרתי לשחקנים שאנחנו יכולים להיות גאים בעצמנו". דרוקר/ברני ארדוב

"אני מנסה להגיע לנפש של השחקן, ולרדת עליו או להרוג אותו עם כל מה שקורה מסביב לזה, זה הכי קל, אני מנסה להיות חיובי", הוסיף דרוקר, "הוא יכול לתרום בעוד הרבה אספקטים, ביקשתי שהוא ייתן למשחק לחזור אליו וזה הדרך שלי לאמן את השחקנים האלה. לכולם יש חלק בזה, זה קבוצה והיום הראינו אופי והראינו משחק פלייאוף טוב, וכדור אחרון יצא החוצה. הסטטיסטיקה וכל הדברים מסביב, גם לפני הסדרה הזאת כולם ציפו למצב הזה, אנחנו נותנים את כל מה שאנחנו יכולים, מפיקים את המקסימום ונבוא נתכונן כרגיל לעוד משחק, אנחנו רוצים להופיע כמו שצריך, נבוא למשחק השלישי כדי לנסות ולנצח".

ג'קי קרמייקל: "זאת גלולה מרה לבלוע, רצינו לשחק הכי חזק שאפשר, אני חושב שביצענו את תוכנית המשחק של המאמן אבל איזייאה הגיע לזריקה טובה, וזה הכדורסל, נתכונן למשחק הבא, נתקדם למשחק. יש לנו ארבעה או חמישה שחקנים בקבוצה שקולעים בספרות כפולות, אני לא צריך בכל משחק 18 נקודות, כששיחקנו נגד חולון השחקנים האחרים הובילו אותנו, אני לא מודאג לגביי, אלא לגבי מה שהקבוצה עושה ואיך שאני יכול לעזור לה לנצח את המשחק".

אייזאה סוואן שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
"אייזייאה הרגיש שזה אצלו, הוא הרגיש שיש לו את זה ביד שמאל, ולא נכנס". סוואן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully