וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליף לקלינגר: אייל לחמן סיכם באשדוד ויחל בעבודתו כבר מחר

7.6.2015 / 12:26

כפי שפורסם בוואלה ספורט, המאמן חוזר לעמוד מאחורי הקווים אחרי הפסקה בת שנה, וינסה להשיב את הקבוצה מעיר הנמל לליגת העל. לחמן יערוך פגישות היכרות וימנה צוות מקצועי מתוך המועדון

one

אייל לחמן הוא המאמן הבא של מ.ס. אשדוד. כך סוכם אמש (שבת) בין ג'קי בן זקן למאמן, שיתחיל את עבודתו כבר מחר, כשיקיים סבב פגישות היכרות עם אנשי המקצוע והמנהלה של המועדון, לרבות מחלקת הנוער. לחמן אף הדגיש כי ברצונו למנות סביבו צוות מקצועי מתוך אנשי המועדון. מתוך חשיבה לטווח ארוך ומהיכרות ארוכת שנים, ג'קי בטוח ביכולתו של אייל לחמן לקדם את בוגרי מחלקת הנוער לשחקנים מובילים ואיתם להחזיר את אשדוד ליגת העל. על הכוונה של אשדוד להחליף את קלינגר בלחמן פורסם לראשונה בוואלה ספורט.

לחמן, 49, אימן כאמור תקופה קצרה בעבר בהארטס אוף אוק הגנאית ונחשב למקורב למאמן נבחרת גאנה, אברהם גרנט. במקביל, שמו הוזכרו כמועמד עתידי להצטרף לצוות של גרנט אחרי אליפות אפריקה. קבוצתו האחרונה של לחמן בישראל הייתה הפועל אשקלון, איתה ירד לליגה א' אשתקד. בנוסף הוא הדריך קבוצות רבות בליגה הבכירה ובליגות הנמוכות. הישג השיא שלו כמאמן היה זכייה עם בני סכנין בגביע המדינה לפני 10 שנים.

אייל לחמן מאמן עירוני ראשון לציון. ברני ארדוב
חוזר לאמן. לחמן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully