וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר עוזב את מ.ס אשדוד, לחמן צפוי להחליפו בימים הקרובים

4.6.2015 / 23:19

המאמן מפנה את מקומו אחרי שנתיים: "אקח פסק זמן, אתרענן ואתעדכן מקצועית עד שיגיע אתגר הבא". לחמן, שאמור היה להתמנות לתפקיד כבר לפני שנתיים, ככל הנראה יקבל את המינוי מבן זקן

ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד/ברני ארדוב

ניר קלינגר קיבל הערב (חמישי) החלטה לא להמשיך כמאמן מ.ס אשדוד בליגה הלאומית בעונה הבאה, למרות החוזה שהחזיק בו לעונה נוספת. מיד לאחר סיום העונה, עם ירידת הליגה של אשדוד, הבהיר ג'קי בן זקן כי הוא מעוניין בהישארותו של קלינגר לעונה שלישית במועדון. גם המאמן אמר אז כי הוא מחויב לבן זקן, אבל השניים נפגשו כמה ימים לאחר הירידה, וסיכמו לעשות חושבים ולקבל החלטה משותפת לאחר שיבחנו את כל ההיבטים הכרוכים במהלך כזה.

בעקבות ההתפתחויות, צפוי ג'קי בן זקן למנות בימים הקרובים את אייל לחמן למאמן הקבוצה. בן זקן כבר היה קרוב למנות את לחמן לפני כשנתיים, אבל אז החליט בסופו של דבר על מינויו של קלינגר. כעת נראה שדרכו של לחמן לקבוצה סלולה, אם כי גם לפני שנתיים הוא היה מאוד קרוב לכך ולבסוף, כאמור, הדבר לא צלח. לחמן מעוניין בתפקיד, ובן זקן שנמצא בחו"ל צפוי להחליט על מינויו באופן סופי תוך זמן קצר.

קלינגר הודיע הערב: "לאחר ימים ארוכים של מחשבה עמוקה ושיחות מרובות עם ג'קי החלטנו להיפרד. מתוך מקום של אחריות, והבנת תוכניות המועדון לעתיד, הגענו להסכמה שאחרי שנתיים טוב ונכון יותר יהיה אם הקבוצה תתרענן ותתחדש גם במאמן וגם בשחקנים חדשים, שיתאימו למסגרת התקציבית והמקצועית של המועדון".

המאמן הוסיף: "יש לי הערכה גדולה לג'קי וחשוב שהפרידה נעשית ברוח טובה ובצורה מכובדת. אני מקווה ומייחל שתשתית השחקנים ובעיקר הצעירים שצברו ניסיון והתקדמו מאוד מקצועית, יצליחו להוביל במהרה את הקבוצה חזרה לליגת העל. אני אקח פסק זמן, אנוח, אתרענן ואתעדכן מקצועית לקראת האתגר הבא שלי לכשיגיע".

מאשדוד נמסר בתגובה: "מועדון ספורט אשדוד מודה לניר קלינגר על שנתיים משותפות ומאחל לו הצלחה בכל דרך שבה ילך. על אף העובדה שהמועדון ידר ליגה נבנתה בו תשתית טובה ביותר של שחקני בית שיצעידו את הקבוצה בעונה הבאה לליגת העל".

אשדוד הייתה הקבוצה הרביעית של קלינגר בליגת העל, לאחר מכבי תל אביב, הפועל באר שבע והפועל חיפה. בעונת הבכורה שלו כמאמן ראשי בליגה הבכירה הוא זכה באליפות עם מכבי תל אביב, ולאחר מכן הוסיף סגנות, העפלה לליגת האלופות וזכיה בגביע, אך פוטר בעיצומה של עונת הגלאקטיקוס. מאז הוא נדד לקפריסין, שם אימן חמש קבוצות, ולאחר ששב לארץ דשדש בתחתית. תחת הדרכתו אשדוד ירדה ללאומית לראשונה מאז האיחוד בעיר בשנת 1999.

אייל לחמן מאמן הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
הפייבוריט להחליף את קלינגר. לחמן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully