וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: דג'וקוביץ' ניצח את מארי ויפגוש את ואוורינקה בגמר

הראשון בעולם, שמעולם לא זכה בטורניר היוקרתי, גבר 3:6, 3:6, 7:5, 7:5, 1:6 על יריבו הבריטי ועלה בפעם השלישית בקריירה לגמר בפריס, שם מחכה לו ואוורינקה, שעבר בחצי הגמר את צונגה. הגמר ייערך בראשון

נובאק דג'וקוביץ' ואנדי מארי. Clive Brunskill, GettyImages
נפרדו כידידים. נובאק דג'וקוביץ' ואנדי מארי/GettyImages, Clive Brunskill

נובאק ג'וקוביץ' זכה כמעט בהכול. רק כמעט. התואר היחידי שחסר לטניסאי הטוב בעולם כיום הוא טורניר הרולאן גארוס היוקרתי, כשביום ראשון הוא יוכל לשנות זאת. היום (שבת) העפיל הסרבי לגמר הטורניר, לאחר שניצח 3:6, 3:6, 7:5, 7:5, 1:6 את אנדי מארי, השלישי בעולם, שם יפגוש את סטן ואוורינקה, במטרה לקטוף את התואר היחידי שחסר לו.

המשחק בין השניים החל אתמול והופסק במצב של 3:6, 3:6, 7:5, 3:3 לזכותו של הסרבי, זאת בשל תנאי מזג אוויר. המשחק בין השניים התחיל בצורה חד צדדית לטובת הסרבי, אבל הסקוטי חזר במערכה השלישית. באמצע הסט הרביעי, כשההתמודדות והתוצאה צמודה, השופט הכריז על סערה שמתקרבת והפסיק את המשחק. עוד לפני כן, המשחק נפתח בצורה שקולה ודג'וקוביץ' פספס נקודת שבירה במשחקון השישי, אבל במצב של 3:4 במערכה הראשונה הוא הצליח לשבור את הסקוטי. במערכה השנייה הסרבי כבר שבר את יריבו במצב של 2:2 ובהמשך עשה זאת פעם נוספת בדרך לעוד 3:6.

דג'וקוביץ' היה נראה בדרכו הבטוחה לניצחון, אבל במצב של 5:5 במערכה השלישית מארי השיג שבירה וצבר הרבה מומנטום והתלהבות בדרך ל-5:7. בסוף הסט השלישי הסרבי ירד לטיפול רפואי קצר ולאחר מכן הוא נראה מותש. מארי שבר שוב ועלה ל-1:2, אבל נולה התאושש ושבר בחזרה. כמה דקות לאחר מכן הגיעה ההפסקה.

נולה ידע שבשביל לסגור את הסיפור במהרה, הוא זקוק לשלושה משחקונים מהירים, אך ליריביו היו תוכניות אחרות. מארי שבר במשחקון ה-11 וניצח במערכה הרביעית כדי לקבוע 2:2. הסרבי ממש לא התרגש מכך, שמר על קור רוח והתעלל ביריבו במערכה החמישית, בדרך ל-1:6 ומקום בגמר מול סטן ואוורינקה.

למה נותנים למזג האוויר להרוס את הרולאן גארוס?

נובאק דג'וקוביץ'. Clive Brunskill, GettyImages
מבט על מגרש החימר. נובאק דג'וקוביץ'/GettyImages, Clive Brunskill

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully