וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה וויליאמס: "מעולם לא הייתי חולה ככה על המגרש"

האמריקאית, שחולה בשפעת, חזרה מפיגור בדרך לגמר הרולאן גארוס, אבל ספגה ביקורות בעולם הטניס על התנהגותה: "מלכת הדרמה, או דרמה קווין?". סרינה: "לא האמנתי שאנצח"

סרינה ווילאמס הודתה ש"לא ציפיתי לנצח" אחרי שהצליחה לגבור אתמול (חמישי) בתום מאבק קשה 6:4, 3:6, 0:6 על טימאה באשצ'ינסקי. סרינה נראתה סובלת מאוד לאורך המשחק, וסיפרה לאחריו שהיא חולה בשפעת. האמריקאית, שהשתעלה ולטענת עדים אף הקיאה במהלך המשחק, הופיעה רק כשעה וחצי אחרי המשחק למסיבת העיתונאים שלה. "אני לא חושבת שהייתי אי פעם כל כך חולה", אמרה, "לא חשבתי שאנצח, אני עדיין לא מאמינה שניצחתי".

סרינה וויליאמס טניסאית. GettyImages
ספגה לא מעט ביקורות. סרינה וויליאמס/GettyImages

סרינה הפסידה את המערכה הראשונה, נראתה המומה וסובלת, הזחלה בין הנקודות, הלכה לאיטה בהחלפות המגרשים, אבל בכל זאת הצליחה לקחת את המערכה האחרונה 0:6, ביום הכי חם בפריס מאז החל הטורניר. "חליתי בשפעת אחרי הסיבוב השלישי, ומאז המצב שלי לא השתפר", אמרה, "אני מקווה שזה לא יחמיר". היא תפגוש מחר בגמר את לוסי ספראובה, שניצחה 5:7, 5:7 את אנה איבנוביץ'. "ניסיתי הכל, אמרתי לעצמי שאם אפסיד, אפסיד אחרי מאבק", סיפרה, "ניסיתי, נלחמתי, מצאתי את האנרגיות. לא יודעת מאיפה, אבל מצאתי. מקווה שאמצא גם בשבת".

וויליאמס, שמאזנה ב-2015 עומד על 1:31, מחזיקה ברצף של 20 ניצחונות בטורנירי גרנד סלאם, כולל זכיות בארה"ב ובאוסטרליה. היא מחזיקה ב-19 תארי גרנד סלאם, כשרק מרגרט קורט (24) ושטפי גראף (22) לפניה. היא נראתה בצרות במהלך חצי הגמר, אבל סיימה את המשחק עם זכייה בעשרה משחקונים ברציפות.

"הייתי בטוחה שאני עומדת להפסיד, ואם אפסיד, אז אלך על ווינרים", אמרה, "פתאום נהיה 1:1 במערכות, וממש לא רציתי לשחק את המערכה השלישית. הייתי מאוד עייפה, ונלחמתי על כל נקודה. לא יודעת איך ניצחתי".

עם זאת, לא מעט חובבי טניס כינו את ההתנהגות של סרינה כמוגזמת ודרמטית. גם כתב "גרדיאן" תהה "האם היא דרמה קווין או מלכת הדרמה?". הטניסאית טארה מור, למשל, המדורגת 909 בעולם, צייצה ש"לא רק שסרינה היא הטניסאית הטובה העולם, היא גם השחקנית (actress) הטובה בעולם", עם האשטאג "פאתטי". היא לא הייתה היחידה ברחבי הרשת שרמזו להתנהגות מוגזמת של האמריקאית.

בששצ'ינסקי, אגב, לא התלוננה על ההתנהגות של סרינה. "כל משחק קשה", אמרה אחרי שירדה מהגרש בדמעות, "אני לא ממש מסתכלת על מה עושה היריבה שלי בצד השני, אני מתרכזת בעצמי. היא היחידה שיודעת מה היא מרגישה. אין לי מושג אם היא הייתה בריאה או לא. הגיע לה לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully