וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: סרינה וויליאמס תפגוש את לוסי ספארובה בגמר

האמריקאית המדורגת ראשונה שוב שמטה מערכה מול טימאה באשצ'ינסקי, אבל ניצחה 6:4, 3:6, 0:6 ותפגוש בגמר בשבת את הצ'כית, שגברה 5:7, 5:7 על אנה איבנוביץ' הסרבית

סרינה וויליאמס טניסאית. GettyImages
עוד גמר לאוסף. סרינה/GettyImages

לוסי ספארובה נגד סרינה וויליאמס: אלו הן שתי המנצחות הגדולות של משחקי חצי הגמר שתפגשנה ביניהן בגמר הרולאן גארוס. הצ'כית ניצחה 5:7, 5:7 את אנה איבנוביץ' הסרבית ותנסה להפתיע בגמר את האמריקאית שהתקשתה מול טימאה באשצ'ינסקי, אבל ניצחה 6:4, 3:6, 0:6.

לוסי ספארובה טניסאית. GettyImages
ניצחון גדול על איבנוביץ'. ספארובה/GettyImages

אנה איבנוביץ' (7) - לוסי ספארובה (13) 7:5, 7:5

אנה איבנוביץ' חזרה לשלבים המאוחרים ברולאן גארוס לראשונה מאז זכתה בטורניר ב-2008, אבל היום הזה היה שייך ללוסי ספארובה. הצ'כית, שהרשימה לאורך כל הטורניר רשמה את הישג השיא בקריירה שלה והעפילה לגמר גרנד סלאם ראשון שלה ביחידים, כאשר הישג השיא שלה עד היום היה ההעפלה לחצי גמר ווימבלדון 2014.

המשחק הזה דווקא החל מצוין מבחינתה של איבנוביץ', שהשיגה שבירה מוקדמת ועלתה ל-0:2 מהיר, אבל ספארובה הגיבה עם שתי שבירות במשחקון התשיעית ובמשחקון ה-11 המכריע בדרך לניצחון 5:7. במערכה השנייה ספארובה שברה בפתיחה ועלתה ליתרון 1:2. שתי הטניסאיות שמרו על ההגשות שלהן עד המשחקון העשירי שבו איבנוביץ' השיגה את השבירה המיוחלת והשוותה ל-5:5, אך נשברה מיד במשחקון הבא, בדרך להפסד 7:5 ו-2:0 במשחק כולו שנמשך קצת פחות משעתיים. ספארובה תמתין כעת למנצחת בחצי הגמר השני בין סרינה וויליאמס לטימאה באשצ'ינסקי.

סרינה וויליאמס (1) - טימאה באשצ'ינסקי (24) 6:4, 3:6, 0:6

האמריקאית חזרה שלוש פעמים ברציפות מפיגור מערכה לניצחון לפני שהביסה בקלילות את שרה אראני ברבע הגמר, והערב המשיכה את הרצף עם הפסד נוסף במערכה הראשונה, אך זה לא מנע ממנה לנצח את השוויצרית העיקשת ולהעפיל לגמר שלישי ברולאן גארוס. סרינה נראתה לא טוב בפתיחה, וגם התלוננה על פציעה אבל שלטה לחלוטין בחלק השני של המערכה השנייה ומחצה את השוויצרית במערכה השלישית.

באשצ'ינסקי אותתה כבר בפתיחה כי היא לא מתכוונת לשמש תפאורה לסרינה ובמשחקון החמישי השיגה שבירה ראשונה כדי לעלות ל-2:3. השוויצרית שמרה על ההגשות שלה בדרך לניצחון 4:6 במערכה תוך 42 דקות. גם במערכה השנייה באשצ'ינסקי השיגה את השבירה שלה במשחקון החמישי, אבל האמריקאית שברה מיד ל-3:3 והשיגה שבירה נוספת כדי לנצח 3:6. המערכה השלישית כבר היתה לגמרי בשליטתה של סרינה, ששיייטה לניצחון 0:6 קל תוך חצי שעה בדרך ל-1:2 במשחק כולו. סרינה תנסה לרשום זכייה שלישית בטורניר היוקרתי כשתפגוש בגמר את לוסי ספארובה הצ'כית לעוד משחק שלא צפוי להיות קל מבחינתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully