וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו דיבאלה חתם ביובנטוס, ג'ורג'יו קייליני יחמיץ את ברצלונה

חלוץ פאלרמו מצטרף תמורת 32 מיליון יורו. תוצאות הבדיקה הבהירו שהפציעה של בלם יובנטוס תמנע ממנו לשחק, ובקבוצה מודאגים ממצבו של ברצאלי. בופון: "נתמודד עם הקבוצה הטובה בעולם"

AP
פאולו דיבאלה פאלרמו חוגג. GettyImages
החלוץ החדש של יובנטוס. דיבאלה/GettyImages

זה היה באוויר הרבה זמן והיום זה קיבל תוקף רשמי: פאולו דיבאלה, חלוצה הארגנטינאי הנהדר של פאלרמו, חתם לחמש שנים בשורות האלופה יובנטוס, שתשלם עבורו כ-32 מיליון יורו. העסקה הזו נרקמה כבר הרבה זמן, אבל היום המועדון מטורינו אישר אותה באופן רשמי והוציא הודעה שבה נכתב: "יובנטוס יכולה להודיע על סיכום עם פאלרמו על רכישתו של פאולו דיבאלה, שחתם על חוזה לחמש שנים. הסכום לארבע שנים יהיה 32 מיליון יורו, עם פוטנציאל ל-8 מיליון יורו נוספים כבונוסים על הופעה".

דיבאלה כבש 13 שערים ורשם 4 בישולים ב-34 משחקים במדי פאלרמו בעונה החולפת וייתכן שהוא יגיע ליובנטוס כמחליפו של קרלוס טבס, מלך שערי הקבוצה שלו יש הצעות מאתלטיקו מדריד ופריס סן ז'רמן. טבס יהיה שחקן חופשי בקיץ הבא והוא כבר הודיע שלא יאריך את חוזהו בטורינו, כך שלמועדון עדיף למכור אותו בקיץ בכסף גדול מאשר לאבד אותו בקיץ הבא בחינם.

שחקן יובנטוס, ג'ורג'יו קייליני. GettyImages
יחסר מאוד מול ברצלונה. קייליני/GettyImages

ובינתיים, ההכנות של יובנטוס לקראת ברצלונה ביום שבת ספגו מכה קשה, כאשר הקבוצה הודיעה שג'ורג'יו קייליני, הבלם הבכיר שלה לא יוכל לשחק בגמר האלופות בשל פציעה. קייליני נטש את אימון הקבוצה ביום רביעי בשל כאבים בשוק רגלו השמאלי ובקבוצה קיוו שהוא יהיה כשיר עד שבת, אך לשווא.

אם לא די בכך אז גם מי שצפוי להחליף את קייליני במרכז ההגנה, אנדראה ברצאלי פצוע וגם הוא מוגדר בספק גדול להתמודדות מול מכונת ההתקפה הקטלאנית.

החולצה של ברצלונה למשחק הגמר

תוך כדי ההכנות לגמר ברצלונה הודיעה היום כי שחקנה פדרו יאריך את חוזהו במועדון עד ה-30 ביוני 2019. החתימה הרשמית על החוזה תתבצע בימים הקרובים.

שחקן העבר של ברצלונה לואיס פיגו זעם על כך ששמו הוצא מרשימת השחקנים שישתתפו במשחק הראווה בין אגדות יובנטוס לאגדות ברצלונה בסמוך למועד משחק הגמר. פיגו סבר שיהיה חלק מהקבוצה, אך כנראה שמבחינת ברצלונה הקשר הפורטוגלי, שעבר לריאל מדריד בצעד בלתי נשכח, אינו נחשב לחבר בסגל הזהב שלה. המועדון הודיע: "מאופ"א הודיעו לנו, לבקשתנו, שלואיס פיגו לא ייצג את המועדון במשחק האגדות בברלין". מי כן יהיו שם? אלסנדרו דל פיירו, אדווין ואן דר סאר, כריסטיאן ויירי, דויד טרזגה בצד של יובנטוס, ודקו, אריק אבידל ולודוביק ג'ולי בצד הקטאלני.


צ'אבי הוצג עם 24 התארים שזכה במדי ברצלונה, וב"מארקה" שילבו את התמונה הזאת עם הכיתוב "תביא לנו את ה-25".

עוד באותו נושא

ברצלונה ערכה טקס פרידה לצ'אבי: "לא חלמתי שאגיע למעמד הזה"

לכתבה המלאה

חלוץ העבר המיתולוגי ומאמן העבר מרקו ואן באסטן העריך שליובנטוס יש סיכוי לא רע לזכות בגביע. "יובנטוס כבר ניצחה את ריאל מדריד, וזה נתן לה ביטחון כי היא ניצחה את הטובים ביותר. יובנטוס יודעת שזה אפשרי, וגם אני חושב שזה אפשרי", אמר ואן באסטן. המפתח לפי ההולנדי הוא לעצור את ליאונל מסי ואת אנדרס אינייסטה: "יובנטוס צריכה להישאר קרובה אליהם, לסמן אותם, אם היא תעשה זאת היא תוכל לנצח. אם רוצים לראות את ההבדל שמסי עושה צריך לראות את רבע השעה האחרונה במשחק נגד באיירן מינכן".

עדכון ראשון: 12:47

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully