וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה ערכה טקס פרידה לצ'אבי: "לא חלמתי שאגיע למעמד הזה"

הקפטן הוותיק של הקטאלנים נפרד מקבוצתו בטקס רשמי: "פה נבניתי ככדורגלן. פפ היה מיוחד, טיטו היה כמו אבא בשבילי". אינייסטה: "לא מצליח לדמיין את האימון הראשון בלעדיו"

צ'אבי בוכה בטקס הפרידה שערכה לכבודו ברצלונה. AP
התקשה לעצור את הדמעות. צ'אבי/AP

ברצלונה ערכה היום (רביעי) את טקס הפרידה הרשמי מצ'אבי, הקשר הוותיק והנהדר שלה שיעזוב את המועדון לאחר גמר ליגת האלופות מול יובנטוס.

נשיא ברצלונה, ג'וספ מריה ברתומאו אמר: "אתה יוצא למסלול עם כרטיס לשני כיוונים. המורשת שלך תישאר כאן, צ'אבי. היום, המועדון מבקש לומר לך המון תודה, ונתראה בהמשך הדרך".

חברו הטוב של צ'אבי, אנדרס אינייסטה, הוסיף: "אנחנו לא מצליחים לדמיין את האימון הראשון שנעשה בלעדיך בעונה הבאה. זו הייתה פריבילגיה לשחק לצדך".

בהמשך, סרטון בו שחקני ברצלונה השונים מברכים את צ'אבי הוקרן על המסך, בעוד הקשר הנרגש מתקשה להסתיר את הדמעות. גם לואי ואן חאל, האיש שנתן לצ'אבי את הצ'אנס הראשון שלו בקבוצה הבוגרת, הקליט ברכה מרגשת, שגם הוציא חיוך מצ'אבי.

צ'אבי קיבל חולצה ממוסגרת ואמר: "תודה לכל מי שהגיע. זה רגע מאוד אמוציונלי ואני נרגש. אני רוצה להודות לכל האנשים שקשורים לברצלונה, כל מי שעבר בקאמפ נואו לאורך השנים, כל האוהדים שקראו בשמי באצטדיון. אני זה שצריך לומר לכולם תודה, לכל אלה שביקשו שאשאר כאן".

צ'אבי הוסיף: "הגעתי הנה לפני 24 שנים, בתור ילד קטן עם חלום להיות כדורגלן. אבל באף חלום לא חשבתי שזה מה שיהיה. פה נבניתי ככדורגלן. אני מאושר, במבט לאחור. אני מודה לכל המאמנים שהיו לי לאורך הדרך. לתארים אין משמעות אם אתה לא זוכה להערכה ואהבה מצד החברים שלך". בשלב זה צ'אבי הודה לכל מאמניו לאורך השנים, כולל פפ גווארדיולה ("גם כשחקן וגם כמאמן הוא היה מיוחד") ולטיטו וילאנובה ("הוא היה מאמן ואבא עבורי", אמר וסחט מחיאות כפיים רמות).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully