וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן חיים: "זה הזמן הנכון לחזור. השאיפה שלי לסיים את הקריירה במכבי תל אביב"

4.6.2015 / 9:15

בלם נבחרת ישראל הוצג בקבוצת נעוריו אחרי 11 שנים באירופה: "כשג'ורדי היה על הקו הדרך חזרה הייתה קצרה מאוד. ממה שהספקתי לראות, ההתנהלות פה היא כמו באירופה"

צילום: דוד קורן, עריכה: מתן חדד

מאמן חדש עדיין אין, אבל הבוקר (חמישי) מכבי תל אביב הציגה את הרכש הראשון שלה לעונת 2015/16: טל בן חיים. בלם נבחרת ישראל, 33, סגר מעגל עם חזרה לקבוצת נעוריו אחרי 11 שנים באירופה וחתם על חוזה לשנתיים. בן חיים החל את הסיבוב האירופי של בבולטון ב-2004, עבר לצ'לסי ב-2007, המשיך למנצ'סטר סיטי ולאחר מכן שיחק גם בסנדרלנד, פורטסמות', ווסטהאם, ק.פ.ר, סטנדרד ליאז' הבלגית ובעונה האחרונה בצ'רלטון. עכשיו הוא שוב במדים הצהובים.

הבלם טל בן חיים מוצג על ידי מכבי תל אביב. מגד גוזני
חוזר הביתה. בן חיים/מגד גוזני

"אני שמח מאוד לחזור הביתה", אמר טל בן חיים בפתח מסיבת העיתונאים. "גדלתי פה מגיל שש ועד שיצאתי, אחרי הצבא. מבחינתי, אם לחזור לישראל זה לחזור למכבי תל אביב. אני מרגיש שזה הזמן הנכון, גם בשבילי וגם בשביל המועדון, לחזור. זה נכון שמכבי ניסו בעבר להחזיר אותי, אבל הפעם באמת הייתה הזדמנות. ברגע שג'ורדי היה על הקו, עם הנחישות שלו, הדרך להגיע חזרה הביתה הייתה מאוד קצרה.

ממה שהספקתי לראות, ההתנהלות פה היא כמו באירופה. השחקנים בנבחרת דיברו איתי, אמרו לי את התהליך שהם עברו בשנים האחרונות. זה כמו אנגליה, אני רק חוזר לישראל. היו לי מספר הצעות מארצות הברית וזה די קסם לי בשלב כזה של הקריירה, גם מבחינה עסקית, אבל אחרי השיחה עם ג'ורדי, החזרה הייתה מהירה מאוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
טל בן חיים חותם על חוזה במכבי תל אביב עם המנכ"ל מרטין ביין. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
בן חיים וביין במעמד החתימה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

על החזרה הביתה הוסיף הבלם: "איל ברקוביץ' לא חזר למועדון שהוא גדל בו, גם יוסי בניון לא. כשאני חוזר הביתה, אני לא חושב שזו טעות. מהרגע שיצאתי, היה לי ברור שאם אני חוזר לישראל, ארצה לסגור מעגל בקבוצה שגדלתי בה ואני שמח שזה יצא בתזמון הזה. לא אשקר. הרמה באנגליה גבוהה יותר, משחקים עם שחקנים יותר מהירים, פיזיים וחזקים. אבל פה גדלתי. השגתי בקריירה דברים שאפילו לא חלמתי עליהם ואני שמח לחזור לקבוצה הכי גדולה בישראל. היא הוכיחה את זה בשלוש השנים האחרונות".

לסיום אמר בן חיים: "ברור שמכבי תל אביב רוצה להשתדרג כל שנה. היא מביאה שחקנים בשביל זה ולא בשביל ללכת אחורה. כמובן שלמועדון יש מטרות ואנחנו שואפים לעמוד בהם. היו לי כמה שיחות עם הקבוצה, אבל אני רוצה להשאיר את זה בינינו. המטרות של מכבי תל אביב הן להיות הקבוצה המובילה בישראל ולהתפתח באירופה. כמובן שהתגעגתי לקירבה עם הקהל של מכבי. זה ישב לי בראש הרבה זמן ואני שמח שסופסוף דרכנו שוב נפגשות. בפעם הקודמת לקחנו אליפות וישר יצאתי לאנגליה ולא שיחקתי בליגת האלופות. אני מקווה שזה יתגשם עכשיו. השאיפה שלי היא לסיים את הקריירה במכבי תל אביב, אני מרגיש בשיא הכושר וחושב איך לעזור לקבוצה להשיג את היעדים שלה בתור שחקן".

הבלם טל בן חיים מוצג על ידי מכבי תל אביב. מגד גוזני
מחכה למפגש המחודש עם הקהל/מגד גוזני

המנהל המקצועי, ג'ורדי קרויף, אמר על החתמתו של בן חיים: "מכבי תל אביב נרגשת לצרף לשורותיה את הבלם המנוסה טל בן חיים. מצפה לנו עונה ארוכה וקשה ושחקנים ברמתו של טל יעזרו לנו לעלות את הרמה המקצועית".

בקבוצה הודיעו שחברת Hisense חתמה על חוזה ספונסר עם המועדון לשלוש השנים הקרובות. כמו כן, המועדון השיק את התלבושת הרשמית, כשחולצת הבית עוצבה במראה חדש - חצי כחול, חצי צהוב.

טל בן חיים מוצג כשחקן מכבי תל אביב. מגד גוזני
טל בן חיים מוצג כשחקן מכבי תל אביב/מגד גוזני
טל בן חיים מוצג כשחקן מכבי תל אביב. מגד גוזני
טל בן חיים מוצג כשחקן מכבי תל אביב/מגד גוזני
טל בן חיים מוצג כשחקן מכבי תל אביב. מגד גוזני
טל בן חיים מוצג כשחקן מכבי תל אביב/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully