וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: טל בן חיים יוצג במסיבת עיתונאים, קאריו שוחרר מווידאוטון

3.6.2015 / 16:42

הבלם הוותיק יחתום על חוזה לשנתיים בקבוצת נעוריו, ויוצג רשמית בחמישי בבוקר במסע"ת. המועמד המוביל לאימון הצהובים קיבל את השחרור מאלופת הונגריה ועשוי להיות מחליפו של פאקו אייסטרן

one

פרטים טכניים אחרונים מעכבים את החתימה של הבלם טל בן חיים (33) במכבי תל אביב. השחקן, שעל מועמדותו פורסם בוואלה ספורט, סגר את מרבית הדברים ומחר (חמישי) ב-09:15 יוצג במסיבת עיתונאים. בן חיים יצטרף אל קרלוס גרסיה במרכז ההגנה של מכבי תל אביב כשקיים סיכוי, כפי שכבר פורסם כאן, שאיתן טיבי יאייש את עמדת המגן הימני במקום שרן ייני.

בינתיים, תמונה של בן חיים במדים החדשים של מכבי תל אביב כבר דלפה אל הרשת.

לידיעה הראשונית על כוונת מכבי תל אביב להחתים את בן חיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
התמונה שדלפה: טל בן חיים במדי מכבי תל אביב/מערכת וואלה, צילום מסך

אם אלי דסה יצטרף למכבי תל אביב, טיבי עשוי לשחק כבלם שלישי מאחר שבמרבית המשחקים של הקבוצה בארץ היא יכולה להסתפק בקו הגנה של שלושה שחקנים ולשים יותר דגש על התמיכה בהתקפה מהקווים. ג'ורדי קרויף רצה את בן חיים כבר בעונה הראשונה שלו במכבי תל אביב, אבל אז הבלם היה נחוש להישאר באירופה ולא מיהר לחזור לישראל. כעת, כשיש לו שלושה ילדים כולל תינוק בן שלושה חודשים, הוא כבר יותר שלם עם החזרה לקבוצת נעוריו. קרויף משוכנע שבן חיים יזרים דם חדש לקבוצה. מדובר בקפטן נבחרת ישראל ודמות מאוד דומיננטית בחדר ההלבשה.

טל בן חיים חוזר לקבוצת נעוריו אותה עזב בקיץ 2004, אז חתם בבולטון מהליגה האנגלית. הבלם, שגדל במועדון הצהוב, שיחק בשורות הוונדררס עד שנת 2007, לפני שעבר לעונה אחת לצ'לסי. בשנת 2008 עבר למנצ'סטר סיטי, ממנה הושאל לסנדרלנד.

הקריירה שלו בפרמיירליג המשיכה כשעבר גם בפורטסמות' ובווסטהאם כשב-2013 חתם בקווינס פארק ריינג'רס. באותה שנה עבר לתחנה חדשה באירופה לראשונה בקריירה, כשחתם בסטנדרד ליאז' שאותה אימן גיא לוזון. אחרי עונה לא מוצלחת בבלגיה, עבר לצ'מפיונשיפ כשחתם בצ'רלטון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ז'ואן קאריו מאמן וידאוטון. וידאוטון, אתר רשמי
עכשיו הוא פנוי. ז'ואן קאריו/אתר רשמי, וידאוטון

בתוך כך ממשיך קרויף בחיפושיו אחר מאמן ואחרי חופשה קצרה השבוע בברצלונה, הוא יחל בסבב של פגישות עם המועמדים לאימון הקבוצה. מי שנחשב למועמד המוביל הוא ז'ואן קאריו, שקיבל היום את השחרור המיוחל מווידאוטון ההונגרית וכעת פנוי לנהל משא ומתן. לקאריו הייתה הצעה גם מהיידוק ספליט, אך זו ככל הנראה מצאה מאמן אחר וכך הצהובים נותרו בעדיפות עליונה להחתימו.

בימים האחרונים עלה גם שמו של אלברט פרר כמועמד. פרר בן ה-45 היה מגנה הימני של ברצלונה בימי יוהאן קרויף. שחקן העבר אימן את ויטסה ארנהם ההולנדית ובעונה שעברה העלה את קורדובה לליגה הבכירה בספרד, אך פוטר באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully