וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם במכבי תל אביב: "קרובים להחתים את טל בן חיים לשנתיים"

1.6.2015 / 14:26

במועדון בונים את הסגל לעונה הבאה ומקיימים שיחות עם הבלם, כשייתכן שאיתן טיבי יוסט לעמדת המגן הימני או שהקבוצה תשחק עם שלושה בלמים. גם קרלוס גרסיה צפוי לחתום לשנתיים

טל בן חיים שחקן צ'רלטון. GettyImages
מתקרב לקרית שלום. בן חיים/GettyImages

במכבי תל אביב ממשיכים בבניית סגל הקבוצה לעונה הקרובה בהובלת המנהל הספורטיבי שג'ורדי קרויף. לא ברור האם הבעלים מיטש גולדהאר יאשר את עסקת אלי דסה הנאמדת בכארבעה מיליון שקל לפחות עבור כרטיס השחקן של המגן הימני.

אופציה שעלתה כאלטרנטיבה והתקדמה מאוד היום היא לצרף את טל בן חיים הבלם ולהעביר את איתן טיבי לתפקיד המגן הימני, או בכלל לשחק בשיטה של שלושה בלמים. קרויף רצה את בן חיים מהרגע הראשון שהגיע למכבי תל אביב, אבל שכרו היה גבוה מאוד לפני שלוש שנים ובמועדון הוחלט לרדת ממנו. כעת, כשבן חיים מתקרב לחזרה לישראל, הדבר נשקל שוב ואף מתקיימות שיחות בין הצדדים. גורם במכבי תל אביב אמר היום לוואלה ספורט: "אנחנו קרובים להחתים את טל בן חיים לשנתיים". גם הבלם קרלוס גרסיה צפוי לחתום על חוזה לשנתיים במועדון.

חוזהו החדש של ברק יצחקי אמור להיחתם בכל יום והחלוץ צפוי להאריך את הקשר שלו עם מכבי תל אביב בשתי עונות נוספות אחרי שהוא מסיים ממש היום חוזה בן חמש שנים במועדון. גם יואב זיו אמור לחתום על חוזה חדש לעונה אחת. ברק לוי וסוכנו אבי נמני בטוחים כי השוער חייב לצאת לעונת השאלה בקבוצה אחרת על מנת לשחק בקביעות. הפועל כפר סבא היא אחת האופציות עבורו, כפי שכבר נכתב בוואלה ספורט.

בתוך כך, מכבי תל אביב תקיים הערב מסיבת עיתונאים בה היא עשויה לחשוף את זהות מאמן הקבוצה בעונה הבאה. במסיבת העיתונאים ייקחו מנכ"ל הקבוצה מרטין ביין, המנהל המקצועי ג'ורדי קרויף ומאמן פאקו אייסטרן.

עדכון ראשון: 06:38

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully