וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב עשויה להודיע כבר הערב על זהות המאמן לעונה הבאה

1.6.2015 / 15:24

האלופה תכנס מסיבת עיתונאים ב-18:50 (שידור חי בוואלה ספורט), שעתיים בלבד לפני משחקה מול מכבי פתח תקוה, בהשתתפות פאקו אייסטרן. ז'ואן קאריו, זכה עם וידאוטון באליפות הונגריה, הוא המועמד העיקרי להחליפו

מיטש גולדהאר בעלי מכבי תל אביב (שמאל) עם פאקו אייסטרן. ברני ארדוב
ימשיך במכבי תל אביב? פאקו אייסטרן עם מיטש גולדבאר/ברני ארדוב

מכבי תל אביב הודיעה כי הערב (שני) בשעה 18.50, שעתיים בלבד לפני המשחק מול מכבי פתח תקוה, היא תקיים מסיבת עיתונאים בה ככל הנראה תימסר ההודעה על זהות המאמן לעונה הבאה. במכבי תל אביב לא ציינו דבר באשר למהות עיתוי מסיבת העיתונאים וגם לא הוסיפו דבר באשר לתוכן הדברים שיימסרו, אלא רק התנצלו על כך שהודיעו בהתראה כה קצרה על קיום מסיבת העיתונאים. מסיבת העיתונאים תועבר בשידור חי בוואלה ספורט בשעה 18:50. במקביל, מכבי תל אביב מקיימת מגעים עם הבלם טל בן חיים במטרה לצרפו לקבוצה, וגורם במועדון אמר לוואלה ספורט כי המועדון קרוב להחתימו לשנתיים.

ההערכות הן שבמסיבת העיתונאים יישבו המנכ"ל מרטין ביין והמנהל המקצועי ג'ורדי קרויף, ושהם יודיעו על מאמן הקבוצה בעונה הבאה. בסביבת מכבי תל אביב מציינים כי אם אכן הוחלט על פרידה מפאקו אייסטרן, ייתכן מאוד שהמאמן הבא של הקבוצה כבר הגיע לארץ כדי לצפות במשחק הערב וכדי שבמהלך המשחק לא יתעסקו בו בצורה לא מסודרת, הוחלט ברגע האחרון במועדון לקיים את מסיבת העיתונאים כשעתיים לפני המשחק ולהציג בצורה רשמית את המאמן החדש.

בימים האחרונים הסתיימו כל הדיונים והפגישות במועדון באשר לאיוש עמדת המאמן וכעת צריך בעלי מכבי תל אביב למסור את החלטתו. על פי הידוע, גולדהאר קיבל לידיו שלוש אופציות כשאחת מהן היא פאקו. כעת הוא יצטרך להחליט מי יהיה המאמן בעונה הבאה.

אגב, פאקו בכל מקרה ידבר עם השחקנים לפני מסיבת העיתונאים. לפני המשחק הערב זו הפעם הראשונה שהשחקנים לא התכנסו בבית מלון, אלא יגיעו לקרית שלום כשעתיים וחצי לפני המשחק, יהיו באסיפה עם המאמן בסביבות 18:00 ומשם ימשיכו לבלומפילד.

המועמד העיקרי שמועמד להחליף את אייסטרן הוא מאמנה הקטלאני של וידאוטון ההונגרית, ז'ואן קאריו בן ה-46. קאריו שיחק בכמה קבוצות קטנות בספרד ופצח בקריירת אימון ב-2001. הוא שימש כמאמן נוער באספניול, עמד על הקווים של ג'ירונה, חזר לאספניול למשרות עוזר המאמן של קבוצת המילואים ולאחר מכן הקבוצה הראשונה וב-2011 מונה לעוזרו של פאולו סוזה בוידאוטון. הוא נשאר בצוות המקצועי של הקבוצה ההונגרית גם אחרי שהפורטוגלי עזב, ביוני האחרון מונה למאמן ראשי והוליך את וידאוטון לאליפות שנייה בתולדותיה. לקאריו כיום אין קבוצה לאחר שלא המשיך לאחר הזכייה באליפות, והוא מועמד גם להיידוק ספליט.

מרטין ביין מנכ"ל מכבי תל אביב עם פאקו אייסטרן, ג'ורדי קרויף. יוסי ציפקיס
אחרי הטרבל, נדע לאן מועדון פניו. אייסטרן עם ביין/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully