וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: אנדי מארי עלה לחצי הגמר

הבריטי ניצח 6:7 (4), 2:6, 7:5, 1:6 את דויד פרר וישחק מול נובאק דג'וקוביץ'. סרינה וויליאמס הביסה 1:6, 3:6 את שרה אראני ותשחק בחצי הגמר מול טימאה באשצ'ינסקי שניצחה 4:6, 5:7 את ואן אויטבנק

משחקי רבע גמר הרולאן גארוס בגברים ובנשים נמשכו היום (רביעי) עם כמה מפגשים מסקרנים מאוד. במוקד יעמוד כמובן המשחק בין נובאק דג'וקוביץ' המדורג ראשון למלך החימר רפאל נדאל, אך במשחק מסקרן נוסף ניצח אנדי מארי 6:7 (4), 2:6, 7:5, 1:6 את דויד פרר.

אצל הנשים, סרינה וויליאמס המדורגת 1 פגשה את שרה אראני האיטלקיה, וניצחה אותה בלי יותר מדאגות עם 1:6, 3:6. בשלב הבא היא תפגוש את טימאה באשצ'ינסקי השוויצרית, שניצחה 4:6, 5:7 את אליסון ואן אויטבאנק הבלגית בקרב בין שתי הטניסאיות המפתיעות של הטורניר.

אנדי מארי טניסאי בריטי. AP
ימשיך לשלוט מול מארי על חימר? דויד פרר/AP

גברים:

אנדי מארי (3) - דויד פרר (7) 6:7 (4), 2:6, 7:5, 1:6

לראשונה בקריירה שלו ואחרי ארבעה הפסדים, הצליח הבריטי לנצח את דויד פרר על החימר. המדורג שלישי בעולם ניצח 6:7 (4), 2:6, 7:5, 1:6 את הספרדי העיקש ועלה לחצי הגמר. מארי ישחזר את הישג השיא שלו ברולאן גארוס מהשנה שעברה, כשגם אז הגיע לחצי הגמר. היה נדמה שמארי בדרך לניצחון נוח כשפתח את המערכה השלישית עם 0:3 ועשה ככל העולה על רוחו, אבל דווקא בשלב הזה הוא נשבר ולאחר מכן איבד הזדמנות להכריע את המשחק ב-4:5 ונשבר שוב בדרך להפסד במערכה ב-7:5. המערכה הרביעית הייתה חד צדדית לחלוטין כשמארי נראה מצוין, משיג שתי שבירות וסוגר מערכה עם 1:6.

סרינה וויליאמס. AP
ניצחון שמיני במפגש שמיני עם האיטלקיה. סרינה וויליאמס/AP

נשים:

סרינה וויליאמס (1) - שרה אראני (17) 1:6, 3:6

אחרי שניצחה די בקלות את סלואן סטיבנס האמריקאית, סרינה וויליאמס, המועמדת הבכירה לזכות ברולאן גארוס בפעם השלישית בקריירה שלה, נפנפה מהדרך שלה גם את שרה אראני האיטלקיה. המפגש השמיני בין השתיים הסתיים בדיוק כמו שהסתיימו כל שבעת המפגשים הקודמים ביניהן עם ניצחון של סרינה, שמשלימה חמישה משחקים רצופים מול יריבתה מבלי שהיא שומטת מערכה. אחרי שבשלושת המשחקים האחרונים שלה היא שמטה מערכה, האמריקאית הפעם התאפסה על עצמה מההתחלה והשיגה יתרון מוקדם כשבמשחקון השני היא כבר שברה. אראני החזירה מיד בשבירה משלה, אבל האמריקאית המשיכה ושברה גם בשני משחקוני ההגשה הבאים של אראני והשלימה ל-1:6. המערכה השנייה הייתה שקולה הרבה יותר, והשתיים שמרו על משחקוני ההגשות עד המשחקון השביעי, אז סרינה שברה ועלתה ל-3:4. האיטלקיה לא מצאה תשובות ונוצחה 6:3 אחרי קצת יותר משעה.

טימאה באשצ'ינסקי (23) - אליסון ואן אויטבאנק 4:6, 5:7

טימאה באשצ'ינסקי תשחק בחצי הגמר מול סרינה וויליאמס. השוויצרית, 23 בעולם, ניצחה את אליסון ואן אויטבאנק הבלגית הג'ינג'ית בת ה-20, ששיחקה לראשונה ברולאן גארוס בשנה שעברה, 4:6, 5:7, ותתמודד מול הראשונה בעולם בשלב הבא. באשצ'ינסקי, שניצחה בסיבוב הקודם את פטרה קביטובה הרביעית, חבטה 39 ווינרים לעומת 28 של יריבתה, שהתעוררה מעט במערכה השנייה, אך לא הצליחה בסופה להשוות את המערכות.

עדכון ראשון: 16:20

הטניסאית השוויצרית טימאה באשצ'ינסקי. AP
תשחק בחצי הגמר. טימאה באשצ'ינסקי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully