וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו רמז על הסיבות לעזיבת מכבי תל אביב: "לצ'מפיונס צריך סגל טוב יותר"

2.6.2015 / 7:25

אחרי הפרידה ממכבי תל אביב, פאקו רמז שעזב כי לא קיבל את החיזוק שביקש. חואן פאבלו סיכם לעונה נוספת, קרלוס יחתום לשנתיים, מיטרוביץ' צפוי להמשיך, ברק לוי חושב קדימה, פריצה: "נראה שאמשיך למקום אחר". ייני: "בטוח שיהיה חיזוק ויהיה דם חדש ותחרות"

אתר רשמי

חואן פאבלו סיכם את תנאיו לעונה נוספת והוא צפוי לעמוד בין הקורות של מכבי תל אביב גם בעונה הבאה. השוער שלא היה אמש בסגל, סגר מול ג'ורדי קרויף ומרטין ביין את החוזה שלו ובתום חגיגות האליפות אמש, הוא נפרד מאנשים במכבי כשהוא אומר שבתום חופשה קצרה, הוא חוזר לישראל. גם קרלוס גרסיה צפוי להמשיך ובתום מו"מ מאוד ארוך שנערך עימו, הוא צפוי לחתום לשנתיים.

ניקולה מיטרוביץ' עידכן אמש את השחקנים כי הוא גם אמור להמשיך לעונה נוספת, אבל במכבי תל אביב עוד לא התקבלה החלטה סופית לגביו.

מי שיעזוב את הארץ בלי הודעה על עתידו, הוא ראדה פריצה שאמר אמש: "מכבי תל אביב לא הודיעה לי בינתיים דבר אבל זה נראה שאני אמשיך הלאה למקום אחר. אני רוצה לחשוב היטב על העתיד שלי ולקבל החלטה נכונה. יש לי עוד שנתיים או שלוש לשחק ואני רוצה לחוות עוד מקומות. אם מכבי תחליט אחרת, אני אשמח לשמוע כי נראה לי שעד סוף חודש יוני לא אקבל שום החלטה".

פאקו מאמן מכבי תל אביב חוגג אליפות. קובי אליהו
רק אתמול בצהריים החליט גולדהאר כי הוא לא מתפרע עם התקציב ולא מביא שחקנים חדשים במיליוני דולרים. פאקו/קובי אליהו

ג'ורדי קרויף מכוון לחיזוק בכל מה שקשור לשחקנים הישראלים ואחרי שלא הצליח להחתים את רועי קהת, הוא מנסה להתחזק בשלומי אזולאי מבית"ר ירושלים כשגם אלי דסה חזק בתמונה. במכבי מעריכים כי טל בן חיים הבלם ישחק בשורות הקבוצה.

אחרי החגיגות אמש ואחרי שלא אמר יותר מדי במסיבת העיתונאים הדרמטית שלפני המשחק, נכנס פאקו אייסטרן קצת יותר לעומק בכל הקשור לסיבות בעטיין הוא עוזב. "לפעמים מאמן מצוין ואני מאמן מצוין ומועדון מצוין, לא מוצאים את הדרך להמשיך יחד. לא נכון לומר שהפריע לי שלא אני אבחר את השחקנים. נכון שבאנגליה למאמן יש את ההשפעה הכי גדולה על בחירת השחקנים, אבל גם בספרד וגם בפורטוגל המנהל הספורטיבי הוא זה שבוחר את השחקנים. אתם חושבים שז'וזה מוריניו בחר את השחקנים של ריאל מדריד, אבל זה לא נכון ולכן לא היתה לי בעיה עם זה שג'ורדי הוא זה שבוחר את השחקנים. לא מצאתי את הדרך להמשיך כי לפעמים אתה חש שסיימת את העבודה ושלא תוכל להוציא יותר מהסגל ולכן זו הסיבה שאתה חייב לזוז קדימה".

בנקודה הזו התבקש פאקו להסביר ולמעשה חשף את הסיבה העיקרית בגללה החליט מהצד שלו לעזוב: "כשאתה צריך לעמוד בפני משימה חדשה כמו ליגת האלופות, אתה צריך להבין שמתבקשת רמה אחרת. הקבוצה הזו התאגדה בשנה שעברה כדי להגיע לליגת האלופות או לליגה האירופית והיא לא הצליחה. אם היא לא הצליחה, כנראה שהיא לא היתה מספיק טובה כדי לעמוד במשימה הזו. הקבוצה הזו היתה מספיק טובה כדי לזכות בטרבל, אבל כשזה מגיע לליגת האלופות, צריך סגל יותר טוב".

בנקודה הזו נשאל אייסטרן אם הסגל של מכבי תל אביב מספיק טוב לליגת האלופות ואמר: "אני חושב שמכבי תצטרך משהו אחר כדי להעפיל לליגת האלופות".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים אליפות. קובי אליהו
פאקו: "הקבוצה הזו התאגדה בשנה שעברה כדי להגיע לליגת האלופות או לליגה האירופית והיא לא הצליחה. אם היא לא הצליחה, כנראה שהיא לא היתה מספיק טובה כדי לעמוד במשימה הזו"/קובי אליהו

פאקו הבהיר כי כאשר ישב לדבר עם התקשורת שלשום בבוקר, הוא לא ידע שהוא לא ימשיך. דבריו מלמדים כי אכן ההמתנה אתמול היתה למיטש גולדהאר שהיה צריך למסור את החלטתו באשר לבקשות החיזוק של אייסטרן לקראת העונה הבאה. לאייסטרן היה כנראה ברור מה הוא רוצה בסגל של העונה הבאה ורק אתמול בצהריים החליט גולדהאר כי הוא לא מתפרע עם התקציב ולא מביא שחקנים חדשים במיליוני דולרים.

על עתידו בישראל, אמר פאקו: "ראשית, המדינה הזו יפהפייה ותמיד אמליץ לבוא לבקר בה. באשר לאימון קבוצות אחרות, אני לא חושב שזה בכלל עומד על הפרק. אני תמיד אהיה פתוח לפרוייקטים בהם אאמין ואם זה יהיה בישראל, זה בסדר גמור. אני לא יודע מה התחנה הבאה שלי בקריירה. כולם רוצים לחזור למולדת שלהם ובטח שריאל סוסיאדד היא קבוצה שמעניינת אותי, אבל יש לה מאמן היום וזה בכלל לא רלוונטי. אני מאוד אוהב אתגרים וכנראה שאמצא את עצמי במדינה אחרת".

במכבי תל אביב מסכמים עונה היסטורית

חואן פאבלו שוער מכבי תל אביב חוגג אליפות. קובי אליהו
עוד שנה בשער. חואן פאבלו/קובי אליהו

שרן ייני זכה גם אתמול למחווה אישית מהשחקנים. "נפרדו ממני כבר שמונה פעמים", אמר בהלצה. "עשיתי מסיבה, השחקנים עשו לי מסיבה, מכבי עשתה לי מסיבה, מכבי עשתה ערב גאלה והיו עוד ועוד. החברים היום נתנו לי מתנות אישיות כאלה כולל פלייסטיישן 4. יש באמת הרבה פרידות ואנחנו כל כך מתרגשים. הרגשתי היום כמו ביום ההולדת שלי".

על פאקו אמר ייני: "בכל מקרה היינו נפרדים, כי אני עוזב את מכבי. אני מעריך את מה שהוא עשה עבורי ומה שהוא תרם לקריירה שלי ואני אוהב אותו. אני בטוח שהוא יהיה מאמן טוב ורק יתקדם. הוא מאמן מצוין ויכול היה לעשות דברים מצויינים במועדון. אני לא יודע את כל הפרטים ואני לא שואל יותר מדי שאלות. יכול להיות שהפרידה באה ממנו וייתכן שהיא באה מהמועדון. אני לא יודע".

על דבריו של המאמן לפיהם מכבי תצטרך לעשות משהו אחר אם היא רוצה להגיע לליגת האלופות, אמר ייני: "אני חושב שיש שחקנים מצוינים ויש אחלה של קבוצה אבל אני בטוח שיהיה חיזוק ויהיה דם חדש ותהיה תחרות שעושה לנו רק טוב בסופו של דבר".

שרן ייני שחקני מכבי תל אביב מניפים את צלחת האליפות. קובי אליהו
"נפרדו ממני כבר שמונה פעמים". ייני/קובי אליהו

ברק לוי עמד אתמול בין הקורות והכוונה שלו היא לצאת בהשאלה לעונה אחת כדי לשחק בצורה קבועה באחת מקבוצות ליגת העל. הפועל כפר סבא עשויה לקלוט אותו. "התחלתי את העונה מצוין והייתי שותף למשחקים בגביע הטוטו", אמר לוי. "אבל אז החליטו להחזיר את חואן פאבלו לשער וכשהוא נפצע, נכנסתי לשער לשלושה משחקים שלא היו מספיק טובים. היו לי עליות וירידות והכי חשוב לשמור על יציבות. אני חושב שאני צריך לשחק בצורה קבועה בעונה הבאה. אני אדבר עם ג'ורדי ונחליט, אבל אני חייב לצאת לשחק. אני אחפש קבוצה בליגת העל כי לליגה הלאומית אני לא מתכוון לרדת".

בפעם השלישית ברציפות: שרן ייני מניף את צלחת האליפות/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully