וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היורש של רוני לוי: סלובודאן דראפיץ' צפוי לחתום במכבי נתניה

1.6.2015 / 11:57

בעיר היהלומים קיבלו החלטה עקרונית להחתים את המאמן, ששימש בעבר כעוזרו של לוי ואמור להמשיך את דרכו. רועי דניאל צפוי לסגור עמו את התנאים בימים הקרובים. נמני דרש הבהרות לגבי פירס

one

סלובודאן דראפיץ' צפוי לחתום במכבי נתניה. בקבוצה הגיעו להחלטה שמבין כל המועמדים, שחקן העבר יהיה הכי מתאים להמשיך בצורה ישירה את דרכו של רוני לוי. דראפיץ' עבד בעבר כעוזרו של לוי ובנתניה משוכנעים שהוא למד ממנו הרבה ויוכל ליישם את דרכו במועדון.

למאמן, שעבד בעונה שעברה בתקציב נמוך מאוד בבית"ר תל אביב רמלה, יש שם מאוד טוב בקרב המאמנים שעדיין לא פרצו קדימה ובנתניה, שם דראפיץ' שיחק בעבר, בטוחים כי הוא יכול לעשות צעד נוסף קדימה באמצעות המועדון. על המועמדות של דראפיץ' לאימון נתניה במקום לוי, פורסם לראשונה בוואלה ספורט. על פי הידוע מנכ"ל מכבי נתניה רועי דניאל אמור להיפגש בימים הקרובים עם דראפיץ' ולסגור איתו את התנאים בחוזה.

ב-24 השעות האחרונות החלו בנתניה להזיז עניינים ובנוסף לנושא המאמן, הודיעו אתמול (ראשון) בבוקר בקבוצה כי הוחלט לממש את האופציות על דיא סבע ורומאריו פירס.

למרות הניסיון לייצר עסקים כרגיל, שום דבר לא השתנה בכל הקשור לבעיות הכלכליות העצומות שיש לקבוצה. במועדון הסבירו כי גם אם נתניה תלך לפירוק, היא תצטרך להעמיד קבוצה עם מאמן ולכן אין מקום להרים ידיים ולקחת פסק זמן מכל ההחלטות הרגילות שמתקבלות במועדון כדורגל.

אבי נמני, סוכנו של פירס, שוחח עם המנכ"ל דניאל וביקש ממנו לדעת בתוך פרק זמן קצר האם נתניה באמת תוכל לעמוד בחוזה של הקשר הנאמד בכ-150 אלף דולר נטו לעונה. דניאל הבטיח לנמני כי בתוך שבועיים הוא ימסור לו תשובה ובכל מקרה בשלב הזה נתניה נערכת לעמוד בחוזה של הקשר הברזילאי, מתוך הבנה שמדובר בשחקן טוב בעל אישיות חיובית וכושר מנהיגות.

מאמן בית"ר תל אביב /רמלה סלובודן דראפיץ'. קובי אליהו
דמות מוערכת. דראפיץ'/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully