וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: סלובודן דראפיץ' מועמד להחליף את רוני לוי

18.5.2015 / 15:05

למרות המשבר הכלכלי, משרת המאמן בקבוצה מעיר היהלומים עדיין נחשבת מבוקשת. המועמד הבולט הוא בלם הקבוצה לשעבר שהיה עוזרו של רוני לוי בחיפה, גם ניסן יחזקאל על הפרק

one

לא ברור איזו מכבי נתניה נראה בעונה הבאה והאם היא תצליח לשרוד את השבועות הקשים שמחכים לה, אבל למועדון יש עדיין ביקוש גדול ולא מעט מאמנים לוטשים עיניים לעבר המשרה שפינה היום (שני) רוני לוי.

אחד המועמדים לתפקיד מאמן הקבוצה בעונה הבאה הוא סלובודן דראפיץ', ששיחק במועדון בעבר ובשנתיים האחרונות אימן את בית"ר תל אביב/רמלה. דראפיץ' זכור לטובה במכבי נתניה ויש במועדון ובסביבתו כאלה שחושבים שאחרי רוני לוי, הגעתו לקבוצה תהיה מינוי ראוי. עם כל הקושי שיחכה לו בליגת העל, מכבי נתניה עדיין תהווה עבורו קפיצת מדרגה אחרי שבשנתיים האחרונות אימן בליגה הלאומית. בעבר עבד דראפיץ' עם רוני לוי במכבי חיפה וגם אימן את בני סכנין כמאמן ראשי.

מאמן בית"ר תל אביב /רמלה סלובודן דראפיץ'. קובי אליהו
זכור לטובה בנתניה. דראפיץ'/קובי אליהו

שם נוסף שהוזכר הוא של ניסן יחזקאל. יחזקאל מסיים עונה במכבי אחי נצרת אותה הביא עד לחצי גמר גביע המדינה ולפלייאוף העליון בליגה הלאומית.

במכבי נתניה טוענים כי בשלב הזה הם עוד רחוקים מאוד ממחשבות על תכניות לעונה הבאה, כיוון שיש עוד המון עבודה הדרושה לסיים את העונה הזו, במישור התפעולי. "מאמן זו הבעיה האחרונה שלנו עכשיו", אמר גורם במועדון. "יש הרבה מאמנים טובים בשוק כולל דראפיץ', אבל קודם כל שתהיה בכלל קבוצה".

שחקנים רבים בקבוצה המחזיקים חוזים לעונה הבאה, כמו הקפטן ערן לוי, שוקלים היטב את המשך דרכם במועדון, שכן הם עלולים להישאר קרחים מכאן ומכאן אם יהמרו על כך שמכבי נתניה לא תלך לפירוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully