וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: צדק חתם לארבע שנים בהפועל באר שבע. גישושים אצל גורש

1.6.2015 / 10:46

בלם קרית שמונה, שעל מועמדותו פורסם בוואלה ספורט, הצטרף סופית. ברקת: "שמחה, נכוון למעלה ונמשיך להתחזק". שוער עכו מועמד לצד מרציאנו, במקרה שלא יגיע זר. נמשכים המגעים עם שרון מימר

one

עכשיו זה רשמי: בלם עירוני קרית שמונה בעונה החולפת ונבחרת ישראל, שיר צדק, חתם היום (שני) לארבע עונות בהפועל באר שבע לאחר שעבר את הבדיקות הרפואיות בהצלחה. הבלם, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה ספורט, אמר הבוקר לאתר הרשמי של הפועל באר שבע: "שמח להצטרף למועדון גדול עם קהל אוהדים שכבר התחלתי להרגיש את התמיכה האדירה שלו. מתרגש מאוד וכבר מחכה לאימון הראשון." אלונה ברקת הוסיפה: "שמחה על השלמת העיסקה והצטרפותו של שיר אלינו. נמשיך לכוון למעלה ולהתחזק".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברוך הבא. צדק במדים החדשים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוקדם יותר התברר כי באר שבע גיששה אתמול אצל שוער עכו בעונה החולפת, דודו גורש. האפשרות הזאת עלתה לאחר הפרסום אתמול בוואלה ספורט לפיו השוער הוצע למועדון, ושם טוענים כי הוא נמצא בעדיפות שניה יחד עם אופיר מרציאנו, ועשוי להצטרף במקרה שלא יגיע שוער זר. כפי שפרסמנו אתמול, בכר צפוי לצרף אליו שני אנשי מקצוע נוספים. הראשון הוא מאמן ראשון לציון שרון מימר, שנמצא במשא ומתן מתקדם עם המועדון וכנראה שישמש כעוזרו הבכיר. מימר ובכר הכירו בקורס פרו שערכו יחד. השני, כזכור, הוא מאמן השוער גיא ויזינגר מהפועל כפר סבא.

נמשכים המגעים עם בן שהר, אנתוני וואקמה שקרוב לסיכום אך פערים עם רעננה מונעים כרגע חתימה רשמית. בכר עשוי לצרף גם שחקן הגנה נוסף. אביתר אילוז עשוי להישאר כמגן מחליף לבן ביטון, עליו בכר בונה בעונה הבאה. ייתכן והמאמן יצרף מגן שמאלי ומתכוון לצרף בכל מקרה חלוץ. שמותיהם של גליינור פלט ודודו ביטון כבר עלו. פלט יהיה רלוונטי מאוד אם דורש או מרציאנו יחתמו בקבוצה. לגבי ביטון, במועדון כבר שוחחו עם סוכנו של השחקן בנוגע לשחקן שעשוי לעזוב את הפועל תל אביב. באר שבע רצתה את ביטון גם בינואר.

(עדכון ראשון: 9:11)

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שוער הפועל עכו, דודו גורש. ברני ארדוב
בדרך לבאר שבע? דודו גורש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully