וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: שרון מימר עשוי להצטרף לבכר. גורם: "פלט אופציה"

31.5.2015 / 6:42

באר שבע פנתה למאמן ראשון לציון, לו הוצע לשמש כעוזר. במועדון אישרו את הפגישה עם פלט, שנמצא בעדיפות שניה במקרה ששוער זר לא יצטרף. גם דודו ביטון מועמד

one

הפועל באר שבע נפרדה אתמול (שבת) סופית מאלישע לוי, והחל מהיום יחל ברק בכר את עבודתו באופן רשמי במועדון. שחקני הקבוצה דאגו אתמול לפרידה יפה מהמאמן היוצא, עם רביעייה מול בית"ר ירושלים, וברקת אפילו נפרדה בציוץ. "אני מודה לישראל, מאירי ואלישע על שנים יפות ביחד, מסיימים עונה בטעם טוב. נתראה בעונה הבאה", כתבה הבעלים והוסיפה: "ביי ביי ווסרמיל. היה כייף להתארח אצלך היום. אבל ברור שנתראה כאן גם בעונה הבאה". חלק מהאוהדים עדיין לא הפנימו שהאיצטדיון לא ייהרס בקרוב, ותלשו כיסאות.

הציוץ של ברקת חיזק עוד יותר את ההערכה שבאר שבע תיפרד העונה ממאירי סיני, מאמן הכושר בו לא מעוניין בכר, וכך גם מישראל עיני, מאמן השוערים, כשהמועמד המוביל להחליפו בתפקיד הוא גיא ויזינגר מהפועל כפר סבא.

איתן עזריה, היועץ המנטלי של הנבחרת הצעירה ומי שבשנתיים האחרונות שימש כיועץ המנטלי של קרית שמונה, מונה היום ליועץ המנטלי של הפועל באר שבע. עזריה שיחק במכבי חיפה ובנבחרת הצעירה ועבר הסמכה והכשרה כמאמן ויועץ מנטאלי מוסמך בדרגת Master Practitioner מטעם האיגוד הגרמני IN-NLP.

גליינור פלט הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יחזור לבאר שבע? גליינור פלט/ברני ארדוב

דרור שמשון עשוי להצטרף כמאמן הכושר. כפי שפורסם בוואלה ספורט, ברק בכר מעוניין לצרף לצוות שלו את ניסו אביטן, השוהה בחופשה פרטית, אולם בסוף השבוע חלה התקדמות עם מועמד נוסף. מאמן ראשון לציון בעונה החולפת, שרון מימר, צפוי להצטרף לצוות המקצועי של המועדון ולעבוד מתחת לבכר, לאחר ששיחה כבר נערכה איתו. לא ברור האם אביטן יצטרף בנוסף אליו, אולם על פי מצב העניינים כרגע ביטון עשוי להישאר בקבוצת הנוער.

עוד באותו נושא

אלישע לוי נפרד מהפועל באר שבע עם 0:4 גדול על בית"ר ירושלים

לכתבה המלאה
מאמן הפועל באר שבע, אלישע לוי. קובי אליהו
נפרד מבאר שבע. אלישע לוי/קובי אליהו

אתמול, כזכור, נפגשה ברקת, בליווי המנכ"ל אסי רחמים, עם גליינור פלט. השלושה שוחחו בעיקר על ענייני באר שבע, ובמהלך הפגישה עלתה אפשרות שהשחקן יחזור לישראל בעונה הבאה. במועדון בודקים את האפשרות הזאת, אם כי לאור השכר שהוא דורש (כ-350 אלף יורו) וכן העובדה שבנוסף לשלושה זרים שצפויים להמשיך (אוגו, הובאן וסוארס, כשברקת מתכוונת להחתים את אנתוני וואקמה שסיכם את רוב תנאיו ומחכה לסיכום עם רעננה) לא ברור האם ברקת תוכל לעמוד במשימה, אלא אם כן תחתים את אופיר מרציאנו ולא שוער זר.

בסביבתו של בן שהר, שעל מועמדותו פרסמנו לפני יותר משבועיים, טוענים כי הוא לא יקבל החלטה האם לחזור לישראל בקרוב, אם כי בסביבתה של ברקת לוחצים עליו מאוד לחתום. "הגעה של וואקמה ושהר תחזק מאוד את המועדון לקראת העונה הבאה", אמרו במועדון. המגעים לגבי וובה בראון נעצרו כרגע, מאחר ובבאר שבע הבינו כי איזי שירצקי מתכוון לדרוש פיצוי גבוה מאוד עבור הקשר. הודעה על הצטרפותו של שיר צדק צפויה לצאת כנראה היום. חנן ממן הוצע לבכר על ידי דודו דהאן. גם חלוץ הפועל תל אביב בעונה החולפת, דודו ביטון, אחריו חיזרה באר שבע בקיץ, מועמד.

כזכור, אובידיו הובאן וג'ון אוגו קיבל את ההודעה הרשמית על מימוש האופציה שלהם לעונה הבאה. בימים הקרובים ייפגשו במועדון עם סוכניו של דובב גבאי. לשחקן תוגש הצעה, והוא ישקול אותה במקביל להצעות מקבוצות אחרות. סיראז' נאסר מחפש קבוצה באירופה, כשהכיוון הוא בלגיה.

בגזרת השוער, במועדון נוטים לצרף שוער זר אך לא פוסלים את אופציית אופיר מרציאנו. שוער הנבחרת מסר כי הוא מכוון לחו"ל, אך אם באר שבע לא תחתים שוער זר בימים הקרובים ומרציאנו יישאר לבסוף בארץ, תיבדק מועמדותו. גם דודו גורש הוזכר כמועמד, אך הוא נמצא בעדיפות משנית.

אלישע לוי עם ברדה וברקת/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully