וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע במגעים עם איזי שרצקי לגבי שיר צדק

בדרום מעוניינים בבלם ישראלי בכיר, במקום טומיסלאב פאיוביץ', שככל הנראה ישוחרר בתום העונה כדי לפנות מקום לזר. אם צדק יימכר לקבוצה בארץ, בעלי קרית שמונה יהיה זכאי לדמי השבחה

one

הפועל באר שבע פנתה לאיזי שרצקי וביקשה לרכוש את שיר צדק בעונה הבאה. כידוע, צדק מסיים חוזה בקרית שמונה, אך אם יעבור לקבוצה בארץ, שרצקי יהיה זכאי לדמי השבחה. היחסים המצויינים בין אלונה ברקת לשרצקי הביאו לכך שבבאר שבע פנו קודם כל לבעלים של קרית שמונה ולא ישירות לשחקן. לפי גורמים המעורים בדברים, באר שבע שמעה משרצקי כי ידרוש סכום הנע בסביבות מיליון שקלים וחצי עבור השבחתו של צדק, כשכעת מתנהל משא ומתן בין הצדדים.

מצד שני, שרצקי הבהיר שעדיין לא דובר על סכומים ומדובר רק במשא ומתן. אגב, בשלב זה לא נרשמה פנייה לשחקן עצמו, אך בקבוצה הדרומית רוצים מאוד לראות בלם ישראלי בכיר במקום טומיסלאב פאיוביץ', שככל הנראה ישוחרר. צדק נמצא כרגע בעדיפות עליונה כשכפי שפורסם בוואלה ספורט, גם דן מורי בתוכניות ובבאר שבע יבדקו גם את האופציה להביאו, כשכל המהלך נועד כדי לפנות מקום של זר לחלוץ. בעבר נקשר שמו של צדק עם מכבי חיפה, אך בשלב זה לא נרשמה פנייה מהמועדון הירוק כשייתכן ובסופו של דבר צדק יצטרך לבחור בין להישאר בקרית שמונה לבין לעבור לבאר שבע.

שחקן בית"ר ירושלים, חנן ממן, מול שחקן עירוני קרית שמונה, שיר צדק. ניב אהרונסון
שיר צדק הערב מול בית"ר ירושלים/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully