וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א - מכבי פ"ת: כל הפרטים על חגיגות האליפות

1.6.2015 / 11:59

הטרבליסטית תיפרד מעונת 2014-15 עם משחק בית בו ערן זהבי יזקוק לשלושה כיבושים כדי להשוות את שיא השערים לעונה. דויד סולארי ובריאן חרסיסיץ' שוחררו מהמלאבסים (ב', 21:00, ערוץ 1)

מחזור 36מחצית01/06/2015
מכבי תל אביב
    1:0
      מכבי פתח תקוה
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      מפתחות והכנות

      מכבי תל אביב:

      אחרי שלל החגיגות להן היו שותפים, יסכמו שחקני מכבי תל אביב את עונת הטרבל במשחק הבית האחרון מול מכבי פתח תקוה. צלחת האליפות תימסר רשמית לקבוצה ולמרות מגבלות השעה המאוחרת, בלומפילד ילבש חג. אפילו הקפטן שרן ייני שמתגבר על הפציעה בגבו, ילבש את מדי הקבוצה וצפוי להיכנס כמחליף לקראת סיום המשחק כדי להיפרד מהאוהדים כשהוא על הדשא כחלק מהשחקנים.

      הקבוצה הודיעה שתערוך מסיבת עיתונאים לפני המשחק.

      ממכבי תל אביב נמסר הלו"ז המפורט של חגיגות האליפות:

      "החגיגות יחלו כשעתיים לפני הכניסה ליציעים עם מוזיקה שתקבל את פני האוהדים. יוצבו שלוש נקודות מכירה פזורות מסביב לאיצטדיון שם האוהדים יוכלו להצטייד בחולצות משחק עם השם שלהם בעמדות הדפסה, וגם מחולצה מיוחדת שהוכנה במיוחד לכבוד הזכייה בטרבל ההיסטורי. מנהלת הליגות לכדורגל תחלק כדורי ים מיוחדים. לאחר מכן תחל הפרידה מהקפטן שרן ייני בטקס מרגש, כולל קליפ פרידה מיוחד. לאחר מכן תעניק המנהלת לערן זהבי את פרס שחקן כדורגלן העונה.

      לאחר סיום המשחק, ייערכו החגיגות האמיתיות. השחקנים יירדו לכמה דקות של התארגנות, שבמהלכן יוצגו עשרת שערי העונה בתוספת סרטון מיוחד שיסכם את העונה ההיסטורית. במהלך הסירטונים איצטדיון בלומפילד הולך להשתנות מקצה לקצה בעזרת מופע לייזרים ופירוטכניקה במסיבה שיתמשך עד חצות".

      מי ששוב יעדר מהסגל של פאקו אייסטרן הוא עדן בן בסט. החלוץ אמר לאחרונה כי הוא מתכוון להישאר במכבי תל אביב בעונה הבאה ולהילחם על מקומו כדי להיות שחקן משמעותי, אבל אם הבאסקי יישאר, ספק אם הוא יסכים לעבור עונת סיוט נוספת מבחינתו וקרוב לוודאי שיבקש לעבור בהשאלה עד סיום הקדנציה של פאקו.

      מי שאמור להתייצב בין הקורות הוא ברק לוי כשחביב אוחיון אמור להיות השוער המחליף. חואן פאבלו ערך אימון חלקי ונראה כי לא יהיה בסגל.

      השחקנים עוד זוכרים את משחק הנפל במחזור הקודם מול בית"ר ירושלים ומקווים לניצחון מתוק ולא פחות לשערים של ערן זהבי. עבור כוכב מכבי תל אביב עדיין נותרה משימת השוואת שיאו של נסים אלמליח והוא זקוק לעוד שלושה שערים כדי להתייצב על 30 שערים לעונה. "מדובר במשימה כמעט בלתי אפשרית, אבל אם יש מישהו שיכול לעמוד בה זה ערן", אמר שחקן במועדון.

      מכירת המנויים לעונה הבאה החלה אתמול, כשהמנויים המחדשים יוכלו לשמור על מקומם עד תחילת יולי. בשלוש השבועות הקרובים יוכלו מרבית המנויים לעשות זאת במחיר הזהה לזה של השנה שעברה, ולאחר מכן במחיר יקר בכ-100 שקלים. עם זאת, כל מנויי שער 7 יספגו התייקרות של כ-100 שקל במחיר המנוי.

      שחקן מכבי תל אביב, ערן זהבי בועט פנדל מול מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
      רביעייה תהפוך אותו לשיאן. זהבי/קובי אליהו

      מכבי פתח תקוה

      רן בן שמעון יתמודד כנראה עם היעדרותם של שלושה שחקנים: המגן דדי בן דיין וחגי גולדנברג הפצועים ומרואן קבהא שיתחתן השבוע ולא היה באימון המסכם. רק מחר יתברר האם הקשר ייכלל בסגל או לא יגיע בכלל לאיצטדיון. עוד לפני המשחק, הודיעה הנהלת הקבוצה לקשר דויד סולארי ולבריאן חרסיסיץ' על סיום דרכם במועדון. הראשון רצה לעזוב, השני לחזור לארגנטינה, אבל הפציעה תמנע ממנו לפתוח את העונה הבאה. צחי גיגי ימשיך לפתוח בשער, ובן שמעון באותו מערך. משה לוגסי עשוי לפתוח בהרכב במקום קבהא. גידי קניוק עשוי לפתוח במקום גולדנברג.

      בתקשורת הזרה מדווח כי תומאש יירסק מתלבט האם לממש את ההסכם במכבי פתח תקוה. במועדון טוענים כי השחקן חתם ומבחינתם הנושא סגור. יירסק, כך טוענים במועדון, ינחת לתחילת האימונים. לירוי צעירי מתרחק מהקבוצה בשל פערים כספיים. במהלך השבוע ימשיכו הצדדים לשוחח במטרה להגיע להסכמות.

      sheen-shitof

      עכשיו בישראל

      הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

      בשיתוף נומייר פלוס
      שחקן מכבי פתח תקוה, משה לוגסי. מגד גוזני
      ינסה להוכיח את עצמו למכבי תל אביב? לוגסי/מגד גוזני

      יעמדו למבחן

      מכבי תל אביב: ניקולה מיטרוביץ'

      עם הרבה שחקנים כבר מדברים לעונה הבאה. יש כאלה שכבר סגרו חוזים חדשים. ניקולה מיטרוביץ' רוצה מאוד להישאר ולא יזיק לו עוד משחק טוב כדי לשפר עמדות. גם האפשרות שערן זהבי יסיים עם מלכות השערים של כל הזמנים תלויה באסיסטים העמוקים של הסרבי.

      מכבי פתח תקוה: משה לוגסי

      השחקן שהושאל ממכבי תל אביב היה אמור להפוך לתגלית העונה. דווקא תחת עיניו הבוחנות של רן בן שמעון, שהצליח העונה כמעט בכל פרמטר במכבי פתח תקוה, לוגסי לא הצליח להפוך לשחקן שבתחילת העונה הלוזונים קיוו שיהיה. אם המון פוטנציאל ותקוות לעתיד, לוגסי חייב להתחיל לשחק בעונה הבאה.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: צביקה לוי
      אצטדיון: בלומפילד
      קהל: 11400

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully