וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: דני אלבס מסיק מסקנות, כריסטיאנו רונאלדו מבלה

מגן ברצלונה שהפך לבדיחה ברשתות החברתיות על תסרוקתו העלה תמונה בה הוא מסופר. CR7 חוגג את תחילת החופשה, אורגיה בלסטר וגם: איך קשורים דייויד בלו, דרק שארפ וריטה?

21:08: חגיגות האליפות של גלאטסראיי

לפני כשבוע גלאטסראיי הבטיחה את האליפות בטורקיה. חגיגות האליפות של הקבוצה היו בדיוק כפי שאתם יכולים לדמיין - כמו שרק טורקים יודעים. הווידאו למטה.

19:12: דייויד בלו, דרק שארפ וריטה. לא, לא מדובר בבדיחה

מצעד התמיכה השנתי בישראל הנערך בניו יורק מדי שנה נערך הערב, בהשתתפות אלפי תומכים ישראלים. בנוסף, כמה פנים מוכרות הגיעו לאירוע, דוגמת דרק שארפ ודייויד בלו, ששיחקו בעבר במכבי תל אביב וכן הזמרת ריטה. השלושה נפגשו, הצטלמו והעלו את התמונה לרשתות החברתיות.

16:58: דני אלבס מסיק מסקנות

התסרוקת של דני אלבס בגמר הגביע הספרדי אמש (שבת) הפכה אותו לבדיחה ברשתות החברתיות. היום בצהריים פרסם מגן ברצלונה ונבחרת ברזיל תמונה עם משפחתו, בה נראה שהסיק מסקנות...

"Vibe boa para um grande domingo com a FAM"

A photo posted by DanialvesD2 My Twitter (@danid2ois) on

והנה קצת הסתלבטויות על התסרוקת מאתמול

16:40: כוכב לברקוזן והמפגש עם הראפר האמריקאי

כוכב לברקוזן, קארים בלארבי, נמצא בארצות הברית לרגל שני המשחקים של נבחרתו, גרמניה, שתפגוש את נבחרת ארצות הברית למשחק ידידות ב-10 ביוני. בינתיים, החליט בלארבי לנצל את הזמן, ופגש במיאמי את הראפר "The Game". כמובן שהייתה גם תמונה שהגיעה לחשבון האינסטגרם של השחקן.

Hate it or Love it 🎶👍 #dahabe @losangelesconfidential

A photo posted by @karimbellarabi on

12:05: הבילוי של רונאלדו

העונה כבר הסתיימה, וזה הזמן של רונאלדו לחגוג. CR7 נצפה באמצע קרחנה בחוף סנט טרופז בריביירה הצרפתית. הצלמים מיהרו לתעד את המאורע, כמובן.

10:23: גם אורגיה, גם גזענות

יותר מ-11 שנים אחרי "תיק לה מנגה" שזיעזע את לסטר סיטי, כמה שחקנים של השועלים שוב מסתבכים בסקנדל שקשור בסקס. בנו של המאמן נייג'ל פירסון, ג'יימס פירסון, הצטלם ביחד עם החלוץ טום הופר והשוער אדום סמית' כשהם מבצעים אקט מיני בתאילנד עם בחורה מקומית או יותר. בין היתר אחד מהכדורגלנים כינה את אחת מהבחורות "slit eye" - כינוי גנאי לאסייתים. באנגליה עסקו הבוקר לא רק בכך שהכדורגלנים צילמו את עצמם במהלך אורגיה, אלא גם השמיעו כינויים גזעניים.

10:00: אוהדי ארסנל מוחקים את ססק פברגאס

הזכייה של ארסנל בגביע האנגלי העניקה לאוהדים השראה. עד כמה? עד כדי כך שאחד מהם טיפס לגשר בלונדון בו התנוסס פוסטר של ססק פברגאס במדי הקבוצה ותלש אותו מהמקום.

09:20: הפיצ'ר הכי פחות שגרתי שראינו

בן אנשף ממכללת סיינט תומאס הוא לא בדיוק האבטיפוס של שחקני הבייסבול שאנחנו מכירים. הבחור מתנשא לגובה 1.92 ושוקל 139 קילו, לא פחות ולא יותר, מה שבאופן טבעי גורר תשומת לב מיוחדת. תעיפו מבט על התמונות, ותבינו למה.

09:15: הנבואה של אוהד קליבלנד

קליבלנד נחשבת על פי רוב לאנדרדוג מול גולדן סטייט, אבל זה בטח לא מה שיעצור את האוהד הזה, שהרגיש מספיק בטוח כדי לקעקע את רגלו תמונה של קליבלנד מניפה את התואר. השאלה המתבקשת היא מה יקרה אם הנבואה שלו לא תתגשם.

09:00: דאנק מעל ארבעה אנשים

דרק ג'ונס, שגויס לאחרונה על ידי מכללת UNLV, נחשב לאחד האתלטים הגדולים לגילו בארצות הברית. אתמול הוא הראה למה, עם דאנק ייחודי למדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully