וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: נאתכו בישל את השער ששלח את צסק"א מוסקבה לליגת האלופות

הקשר הישראלי מצא את הראש של פונטוס ורנבלום, שהשווה בצורה דרמטית בדקה ה-88 ל-1:1 מול רוסטוב והשאיר את צסק"א במקום השני המוליך לפלייאוף האלופות. קרסנודאר נותרה במקום השלישי

ביברס נאתכו שחקן צסק"א מוסקבה (שמאל) חוגג עם חבריו. GettyImages
יש סגנות, יש כרטיס לפלייאוף הצ'מפיונס. ביברס נאתכו והחברים/GettyImages

ביברס נאתכו דאג להשאיר היום (שבת) את צסק"א מוסקבה במקום השני המוביל לשלב הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות, כשבישל בדקה ה-88 לפונטוס ורנבלום את שער השוויון הדרמטי ב-1:1 בחוץ מול רוסטוב, במחזור הסיום של הליגה הרוסית. הנקודה הזו הספיקה לצסק"א להישאר לפני קרסנודאר, שסיימה גם היא ב-1:1 מול דינמו מוסקבה והחמיצה את הסגנות בגלל הפרש שערים.

פנדל מוצלח של ויטאלי דיאקוב בדקה ה-45 העניק יתרון למארחת, כשבמחצית השנייה צסק"א לחצה ולחצה. נאתכו (90 דקות) ניסה את כוחו בבעיטות מרחק, אבל נבלם כמו חבריו, עד ששתי דקות לסיום ניתב כדור מצד שמאל לראשו של ורנבלום השבדי, שנגח לפינה ואפשר לאנשי צסק"א לנשום לרווחה. צסק"א נותרה שנייה והותירה את קרסנודאר המפתיעה במקום השלישי, עם כרטיס לליגה האירופית. האלופה זניט נכנסת היישר לשלב הבתים.

נאתכו סיים באופן אישי עונת שיא שכללה 14 שערים בכל המסגרות (12 בליגה), כשהבישול המכריע היום היה העשירי שלו העונה.

* סינטאיהו סלליך סיים עונה מוצלחת ומפתיעה במדי מאריבור, שקיבלה מיריבתה קופר מסדר כבוד במחזור האחרון של הליגה הסלובנית. סלליך שיחק 88 דקות במדי האלופה והמשחק הסתיים ב-0:0. לקשר הישראלי היו העונה חמישה שערים ו-12 בישולים בכל המסגרות.

דירוג השגרירים לעונת 2014/15: היכן ממוקם נאתכו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully