וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשולי החדשות: ווסטהאם בליגה האירופית, די מתאו התפטר משאלקה

כמו בית"ר ירושלים, הפטישים יחלו בסיבוב המוקדמות הראשון. המאמן האיטלקי עזב אחרי פחות מעונה, קוסטה ומאטה לא הוזמנו על ידי דל בוסקה לסגל ספרד, ברלוסקוני פנה לאנצ'לוטי, תאודוסיץ' מונה לקפטן סרביה, לא יוגש כתב אישום בחקירת מות נהגת המירוצים

גם ווסטהאם תשחק בליגה האירופית

לא רק טוטנהאם וליברפול ייצגו את אנגליה בעונה הבאה בליגה האירופית, אלא גם ווסטהאם, שזכתה בפרס ההגינות. הפטישים יחלו את דרכם בסיבוב הראשון של המוקדמות, בדיוק כמו בית"ר ירושלים. ווסטהאם סיימה את העונה במקום ה-12, אך למרות זאת, בשל היותה הקבוצה ההוגנת בממלכה, היא זכתה בפרס ותשחק בעונה הבאה באירופה.

פורסם סגל נבחרת גרמניה לשני המשחקים ביוני

פורסם גם סגל נבחרת גרמניה למשחק הידידות נגד ארה"ב ולמשחק במוקדמות יורו 2016 מול גיברלטר. המאמן יואכים לב העניק מנוחה לכמה שחקני מפתח שעברו עונה ארוכה. הסגל: רומן ויידנפלר, רון-רוברט צילר, ג'רום בואטנג, אריק דורם, יונאס הקטור, מאטס הומלס, שקודראן מוסטפי, סבסטיאן רודי, אנטוניו רודיגר, קארים בלארבי, מריו גצה, אילקאי גונדואן, פטריק הרמן, סמי חדירה, כריסטופר קראמר, מקס קרוזה, מסוט אוזיל, לוקאס פודולסקי, אנדרה שורלה, בסטיאן שוויינשטייגר.

מילוש תאודוסיץ' מונה לקפטן נבחרת סרביה

מאמן נבחרת סרביה בכדורסל, סשה אוברדוביץ', פרסם סגל רחב של 24 שחקנים לקראת היורובאסקט בספטמבר הקרוב. מילוש תאודוסיץ' מונה לקפטן. סרביה תשחק בבית ב' שיכלול גם את טורקיה, איסלנד, ספרד, איטליה וגרמניה. מילוש תאודוסיץ' מונה לקפטן. הסגל: מילוש תאודוסיץ', סטפן יוביץ', סטפן מרקוביץ', ואסיליה מיציץ', נמניה נדוביץ', בוגדן בוגדנוביץ', דראגן מילוסבלייביץ', ראדה זגוראץ, ניקולה קאליניץ', מרקו סימונוביץ', מרקו קסלי, נמניה דנגוביץ', נמניה בייליצה, לוקה מיטרוביץ', זוראן ארצג, סטפן בירצ'ביץ', מילאן מצ'באן, ג'ורג'ה מייסטורוביץ', ניקולה יוקיץ', מירוסלב רדוליצה, בובאן מריאנוביץ', אוגניין קוזמיץ', ולדימיר שטימאץ, ניקולה מילוטינוב.

תומאס שאף התפטר מאיינטרכט פרנקפורט

אחרי עונה אחת בלבד באיינטרכט פרנקפורט, תומאס שאף התפטר מאימון הקבוצה. שאף, שהגיע לקבוצה בתחילת העונה אחרי שאימן במשך 14 שנים בוורדר ברמן (לקח שנת שבתון בין לבין), החזיק בחוזה לעונה הבאה, אך החליט לעזוב את המועדון שסיים את העונה במקום התשיעי בבונדסליגה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

פורסם סגל נבחרת ספרד לשני המשחקים ביוני

מאמן נבחרת ספרד, ויסנטה דל בוסקה, פרסם את הסגל למשחק הידידות נגד קוסטה ריקה ולמשחק נגד בלארוס במוקדמות יורו 2016. המשחקים יתקיימו ב-11 וב-14 ביוני. הסגל המלא: איקר קסיאס, דויד דה חאה, סרחיו ריקו, חואנפראן, דני קרבחאל, ג'רארד פיקה, מארק בארטרה, סרחיו ראמוס, ג'ורדי אלבה, חואן ברנאט, סרחיו בוסקטס, מיקל סן חוסה, קוקה, נוליטו, סנטי קאסורלה, אנדרס אינייסטה, ססק פברגאס, איסקו, אלכס וידאל, דויד סילבה, אלברו מוראטה, פאקו אלקאסר, ויטולו, פדרו.

ברלוסקוני מצהיר: מילאן פנתה לאנצ'לוטי

נשיא מילאן סילביו ברלוסקוני אישר שהמועדון פנה לקרלו אנצ'לוטי, שפוטר אתמול מריאל מדריד. לטענת ברלוסקוני, אנצ'לוטי הוא המועמד הבכיר מבין רשימת מועמדים להחליף את פיפו אינזאגי. "אנחנו בקשר עם אנצ'לוטי, אבל הכנו ארבע אלטרנטיבות", אמר ברלוסקוני, "אחד מחו"ל, השאר מאיטליה. אנחנו מקווים שהוא יחזור למילאן. אני אופטימי, וגם גליאני". כזכור, אנצ'לוטי זכה בשתי אליפויות אירופה במדי מילאן כשחקן, ולאחר מכן גם כמאמן.

רוברטו די מתאו התפטר משאלקה

שאלקה הודיעה הבוקר (שלישי) שרוברטו די מתאו התפטר מתפקידו כמאמן הקבוצה. ביומיים האחרונים נפוצו דיווחים על כך שהאיטלקי בן ה-44 פוטר מהקבוצה, אבל במועדון הכחישו מכל וכל. היום הפרידה הפכה לרשמית אחרי ששאלקה הודיעה שדי מתאו התפטר. האיטלקי הגיע לקבוצה באוקטובר 2014 והצעיד אותה למקום השישי המאכזב בתום העונה, תוך שהיא מציגה בדרך כלל כדורגל שמרני שלא אפיין אותה בשנים עברו.

לא יוגש כתב אישום בפרשת מותה של מריה דה ויוטה

ועדת הבריאות והבטיחות באנגליה (HSE) - הגוף שחקר את נסיבות מותה של נהגת המירוצים מריה דה ויוטה, הודיע הבוקר שאין ראיות להעמדת קבוצת מארוסיה לדין. דה ויוטה שהייתה נהגת מבחן בפורמולה 1, איבדה את עינה בתאונת אימונים במסלול באנגליה בשנת 2012, ושנה לאחר מכן נמצאה ללא רוח חיים בבית מלון בסביליה. החקירה של נסיבות מותה, העלתה שהיא איבדה את חייה בגלל התאונה שעברה לפני כן. קבוצת מארוסיה בה היא נהגה, נוקתה היום מכל אשמה.

דייויד מויס נשאר בריאל סוסיאדד

דייויד מויס מתעקש שהוא יישאר בריאל סוסיאדד גם בעונה הבאה, ולא יחזור לפרמיירליג. הסקוטי הוזכר לאחרונה כמועמד לווסטהאם ולניוקאסל, אבל הוא אמר אמש לסקיי ספורטס ש"אמרתי לכולם שאני נשאר בספרד בעונה הבאה. לפני שחתמתי בסוסיאדד יכולתי להישאר באנגליה, אבל רציתי משהו אחר ואני מאוד נהנה". מויס שהתמנה למאמן של הקבוצה הבאסקית בנובמבר, הוביל אותה למקום ה-12 בתום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully