וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהגת פורמולה 1 נמצאה מתה בספרד

מריה דה וייוטה, 33, מקבוצת מארוסיה, התפרסמה כשאיבדה את עינה הימנית אחרי תאונה קשה. נסיבות מותה לא ברורות. פרננדו אלונסו: "אין לי מה להגיד, אני בהלם מוחלט"

הנהגת מריה דה וילוטה. GettyImages
הנהגת מריה דה וילוטה/GettyImages

נהגת הפורמולה 1 מריה דה וייוטה נמצאה מתה הבוקר (שישי) בחדרה במלון בספרד. הנהגת בת ה-33 אמורה הייתה להעביר הרצאה בסביליה לקראת צאת האוטוביוגרפיה שלה, ונסיבות מותה עדיין לא ברורת.

דה וייוטה, נהגת מבחן בקבוצת מארוסיה, איבדה בשנה שעברה את עינה הימנית במהלך תאונה קשה, אחרי שנפצעה בצורה קשה ונפגעה בראשה אחרי התנגשות במעקה. היא בתו של הנהג אמיליו דה וייוטה, בעלת תואר במדעי הספורט באוניברסיטת מדריד, ובעבר התחרתה גם במירוץ 24 השעות בדייטונה ובסבב פורמולה 3.

ממשפחתה נמסר: "חברים יקרים, מארי איננה, היא הלכה לגן עדן, לצד המלאכים. נודה לאלוהים על השנה וחצי האחרונות, שהשאיר אותה איתנו אחרי התאונה".

אחרי התאונה שלה, היא הצהירה שהיא מעוניינת להפוך לדוגמה לנשים צעירות. "זה אצלי בדם, ואין סיכוי שאפרוש", הודיעה, אחרי שרופאים אישרו לה להמשיך להתחרות, "אמשיך להילחם, כי אני מאמינה שלנשים יש מקום בפורמולה 1".

הנהגת מריה דה וילוטה. GettyImages
הנהגת מריה דה וילוטה/GettyImages

פרננדו אלונסו, הנהג הספרדי הבכיר, היה המום: "אני לא יודע מה להגיד, לא יודע מה להגיד. אני משתתף בצער המשפחה. מריה הייתה אהובה מאוד בכל העולם המוטורי. אני בהלם מוחלט".

סרחיו פרס, נהג פורמולה 1 נוסף, הגיב: "מדובר בחדשות עצובות מאוד. כל פעם שמישהו שנתן את חייו למען מטרה מסוימת הולך לעולמו, כולנו נשארים עצובים. מריה מאוד רצתה להפוך למישהי מיוחדת בחייה והיא נלחמה על זה".

מקבוצה רנו נמסר: "מריה הייתה אישה הירואית ואמיצה, שנתנה לכולנו דוגמה עם רוח החיים שלה".

ולא רק בעולם המוטורי ספדו לנהגת. הטניסאי הספרדי פרננדו ורדאסקו, שמשחק בימים אלה בטורניר שנגחאי, אמר: "מהמרחק הרב בו אני נמצא, אני מבקש למסור את תנחומיי. זה כואב מאוד". גם רוכב האופניים אלברטו קונטאדור מסר דברים ברוח דומה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

צפו בדיווח חדשותי מהשנה שעברה על התאונה הקשה של דה וילוטה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully